Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisitteko käydä tai asua viellä joskus Venäjällä?

Vierailija
27.08.2026 |

Haluaisitko asua joskus viellä Venäjällä? Minun mielestä Venäjä on erittäin hieno maa ja siellä on paljon asioita mitä ei voi nähdä muualla. Venäjässä on todella paljon kauniita paikkoja, esimerkiksi Pietari ja Moskova, missä on hienot rakennukset ja isot kadut. Myös luonto on siellä todella mahtava, koska maa on niin iso ja siellä löytyy metsää, järviä, vuoria ja paljon lunta talvella.

Venäjän kulttuuri on myös kiinnostava ja sillä on pitkä historia. Siellä on paljon vanhoja rakennuksia, museoita ja kirkkoja, jotka näyttää erittäin hienolta. Venäläinen ruoka on minun mielestä kanssa hyvää, esimerkiksi borssi, pelmenit ja blinit. Ihmiset voi olla alussa vähän vakavia, mutta kun tutustuu paremmin niin ne voivat olla erittäin ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä, minä haluaisin kokeilla sitä, koska olisi mielenkiintoista nähdä millaista tavallinen elämä siellä oikeasti on.

Kommentit (355)

Vierailija
161/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat ja molemmat isovanhemmat tulivat evakkoina, mielipiteeni on ollut aina etten koskaan mene Neuvostoliittoon/Venäjälle.

Vierailija
162/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden maa, kuten kuuluisa amerikkalainen selvänäkijä Edgar Cayce ennusti. Suomi on typerästi satsannut väärään hevoseen, ks. USA:n nykytilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk en ikinä. Isoisoisä kävi meidän sukua viimeksi edustamassa pyssyn kanssa ja toivottavasti mun ei tartte taas.

Vierailija
164/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rakastunut venäläiseen naiseen. Haluan tavata hänen sukulaisensa. Joten kyllä olen menossa käymään Venäjällä. Nyt vain pitää mennä Baltiaan ensin. Sieltä pääsee rajan yli.

Pettrui voi jäädä sinne, ei tarvi tulla takas.

Lisäännytte siellä ja pidätte ne paskageeninne siellä mihin ne kuuluu.

Hän asuu jo Suomessa ja olemme naimisissa niin, että hänellä on suomalainen nimi.

Vierailija
165/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen rakastunut venäläiseen naiseen. Haluan tavata hänen sukulaisensa. Joten kyllä olen menossa käymään Venäjällä. Nyt vain pitää mennä Baltiaan ensin. Sieltä pääsee rajan yli.

Hän asuu jo Suomessa ja olemme naimisissa niin, että hänellä on suomalainen nimi.

Toivottavasti ette lisäänny.

Vierailija
166/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Venäjästä. Siellä jo heti rajalla rajavartijat työntävät kiväärin piipun jokaisen turistin silmille. Siellä ei ryppyillä. Siellä näkee tiukkailmeisiä vartijoita siellä täällä.

Vierailija
167/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo lisäännytty. Löytyy 4 suloista lasta.

Vierailija
168/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt 1992 Pietarissa.  Ei ollut häävi reissu.   Asiakaspalvelijat oli ihan alle kaiken arvostelun.  Se melkein alkoi jo naurattamaan että "ei tämä voi olla todellista ". 

Joo,  ihan takuuvarmasti en mene koskaan tuohon paskalandiaan,  ihan sama oliko putler tai ei.  

Vierailija
169/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks matkustaisin maahan, jonka asukkaita en halua tavata tai edes nähdä. Toivon, että raja pysyy kiinni. Rys sät ja niiden käytös on vastenmielistä katsottavaa. Butsa, siviili-iskut, koko sota, Kreml, Putin, navslnyin kohtalo ja monen muun lentäminen pilvenpiirtäjän ikkunasta, terrori, diktatuuri, mätä yhteiskunta, sodan ihannointi ja sen opettaminen lapsillekin.

Siinä paljoa jotkut pelmenit lämmitä.

Unohdit yhden oleellisimman: jatkuva valehtelu ja historian vääristely. N-atsit ottivat sentään opiksi, nuo eivät pysty vaikka täysin samanlainen rikollisvaltio kumpikin. Yhdessä jakoivat Eurooppaa etukäteen ja aloittivat maailmansodan 1939. Sitten uhriutui kaverinsa hitlerin tehdessä oharit ja onnistui pääsemään voittajien puolelle, kun jenkit pitivät nämä hengissä sodan ensimmäiset kriittiset vuodet. En arvosta nyt enkä koskaan.

Vierailija
170/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kävellä tuhotun venäjän maaperällä ja kusta kuolleiden venäläisten päälle.

Vierailija
171/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikista helvetin paikoista juuri venäjälle? Yksi ainoa elämä ja miljoona parempaa paikkaa käyttää se.

Vierailija
172/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo lisäännytty. Löytyy 4 suloista lasta.

Lapsenne ovat slaavilaista pohjamutaa.

Vierailija
173/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on selvästi r /ssä.

Vierailija
174/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kävellä tuhotun venäjän maaperällä ja kusta kuolleiden venäläisten päälle.

Ach, genau das haben wir getan.

- Unsere Ehre heißt Treue -

Vierailija
175/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kusin O. W. Kuusisen haudalle Kremlin muurilla v. 1993.

Vierailija
176/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tule koskemaan venäjään pitkällä tikullakaan

Vierailija
177/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kusin O. W. Kuusisen haudalle Kremlin muurilla v. 1993.

Mahtavaa. Hienosti teit ja kunnioitan tekoasi.

Vierailija
178/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan Venäjällä...

Vierailija
179/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä muistojen karjalassa koska en ehtinyt käydä ennen tätä nykyistä sotatilaa.

Vierailija
180/355 |
28.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap on selvästi r /ssä.

No niin juuri. Edes lukivammainen Suomalainen ei kirjoita että "jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä..."  saata na ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän