Haluaisitteko käydä tai asua viellä joskus Venäjällä?
Haluaisitko asua joskus viellä Venäjällä? Minun mielestä Venäjä on erittäin hieno maa ja siellä on paljon asioita mitä ei voi nähdä muualla. Venäjässä on todella paljon kauniita paikkoja, esimerkiksi Pietari ja Moskova, missä on hienot rakennukset ja isot kadut. Myös luonto on siellä todella mahtava, koska maa on niin iso ja siellä löytyy metsää, järviä, vuoria ja paljon lunta talvella.
Venäjän kulttuuri on myös kiinnostava ja sillä on pitkä historia. Siellä on paljon vanhoja rakennuksia, museoita ja kirkkoja, jotka näyttää erittäin hienolta. Venäläinen ruoka on minun mielestä kanssa hyvää, esimerkiksi borssi, pelmenit ja blinit. Ihmiset voi olla alussa vähän vakavia, mutta kun tutustuu paremmin niin ne voivat olla erittäin ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä, minä haluaisin kokeilla sitä, koska olisi mielenkiintoista nähdä millaista tavallinen elämä siellä oikeasti on.
Kommentit (70)
Tottakai haluan, että Venäjälle taas pääsee. Kristityt evankelistat käyvät Venäjän vankiloissa viemässä Raamattuja, toivoa ja tarvikkeita vangeille.
Miksi ihmeessä joku haluaisi mennä katsomaan kurjuutta ja kärsimystä. Muutama ökyrikas ja loput juoppoja orjia jotka eivät osaa edes lukea.
Aloitus on tönkösti kirjoitettu, voisiko olla ns. Venäjän trolli?
Jos Perussuomalaisten suunnitelmat onnistuu, niin ei tarvitse tuollasiakaan miettiä, kun Suomi palaa osaksi Venäjää.
Ei ole koskaan kiinnostanut eikä kiinnosta jatkossakaan. Toivon että raja pysyy kiinni aina ja tarpeeksi muuria sekä vallihautaa sinne pystyyn. En luota, en halua, kokemuksia heistä täällä omassa maassa ihan riittävästi. Töykeydellä ei minulta saa mitään.
Haluaisin käydä Venäjällä. Olen todella kiinnostunut Venäjän historiasta ja venäläisestä kulttuurista. Opetin ennen suomen kieltä ulkomaalaisille ja valtaosa opiskelijoistani oli venäläisiä. Mun oli aina tosi helppo tulla toimeen venäläisten kanssa, he ovat yleensä hyvin huumorintajuisia ja ulospäinsuuntautuneita. Harmittaa, että en osaa kieltä. En tiedä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan ja onko minun elinaikanani mahdollista käydä Venäjällä. Toki siis on, mutta en pidä sitä turvallisena. Siellä voi joutua politiikan pelinappulaksi ja varsin ikäviin oloihin. Venäjällä olisi paljon paikkoja, joissa haluaisin käydä, ja toki myös laajemmin entisen Neuvostoliiton alueella.
Vierailija kirjoitti:
Jos Perussuomalaisten suunnitelmat onnistuu, niin ei tarvitse tuollasiakaan miettiä, kun Suomi palaa osaksi Venäjää.
Alkaa tyhmyys olemaan vertaansa vailla tämänkin vihreän tarinoissa. Ainoa puolue joka edes ajattelee
suomen ja suomalaisten hyvinvointia on Perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on tönkösti kirjoitettu, voisiko olla ns. Venäjän trolli?
Eiköhän tuo ole selvää.
Ei ole pienintäkään halua. Nollarilla kävin useammankin kerran kun on lähellä ja osaan kieltäkin jonkin verran.