Haluaisitteko käydä tai asua viellä joskus Venäjällä?
Haluaisitko asua joskus viellä Venäjällä? Minun mielestä Venäjä on erittäin hieno maa ja siellä on paljon asioita mitä ei voi nähdä muualla. Venäjässä on todella paljon kauniita paikkoja, esimerkiksi Pietari ja Moskova, missä on hienot rakennukset ja isot kadut. Myös luonto on siellä todella mahtava, koska maa on niin iso ja siellä löytyy metsää, järviä, vuoria ja paljon lunta talvella.
Venäjän kulttuuri on myös kiinnostava ja sillä on pitkä historia. Siellä on paljon vanhoja rakennuksia, museoita ja kirkkoja, jotka näyttää erittäin hienolta. Venäläinen ruoka on minun mielestä kanssa hyvää, esimerkiksi borssi, pelmenit ja blinit. Ihmiset voi olla alussa vähän vakavia, mutta kun tutustuu paremmin niin ne voivat olla erittäin ystävällisiä ja vieraanvaraisia. Jos joskus olisi mahdollisuus asua Venäjässä, minä haluaisin kokeilla sitä, koska olisi mielenkiintoista nähdä millaista tavallinen elämä siellä oikeasti on.
Kommentit (54)
Enpä usko, että kaikista maista Venäjälle lähtisin... vähän sellainen olo, että en taida lukea enää niiden kuuluisia kirjailjoitakaan. Ei nyt ehkä niiden vika, mutta jotenkin ei vaan kiinnosta enää yhtään.
Haluaisin, mutta vain siinä tapauksessa, että siitä tulee yhtä vakaa ja turvallinen kuin Suomesta. Taitaa siis jäädä käymättä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, että kaikista maista Venäjälle lähtisin... vähän sellainen olo, että en taida lukea enää niiden kuuluisia kirjailjoitakaan. Ei nyt ehkä niiden vika, mutta jotenkin ei vaan kiinnosta enää yhtään.
Voimia sinun psykoosiisi.
Haluaisin käydä, mutta en asua. Toki mieli saattaa muuttua EU:n siirtyessä koko ajan totalitaristisempaan suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useasti ja kulkenut mm koko venäjän halki. pietaria ja moskovaa monesti mainostetaan, mutta on syytä tiedostaa suurimman osan venäjästä olevan aivan hirvittävässä kunnossa olevaa infraa tai pelkkää tyhjää. Toinen toistaa karseampia paikkoja.
Mutta tulipa nähtyä niin tietää mistä puhuu. venäjän aloittaman sodan vuoksi en tule astumaan sinne enää ikinä.
Oletko käynyt Baikal järvellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinun slaavilaiseen orjuuteen Venäjällä.
En todellakaan. Se maa on ollut, on ja tulee olemaan rikollisvaltio.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt useasti ja kulkenut mm koko venäjän halki. pietaria ja moskovaa monesti mainostetaan, mutta on syytä tiedostaa suurimman osan venäjästä olevan aivan hirvittävässä kunnossa olevaa infraa tai pelkkää tyhjää. Toinen toistaa karseampia paikkoja.
Mutta tulipa nähtyä niin tietää mistä puhuu. venäjän aloittaman sodan vuoksi en tule astumaan sinne enää ikinä.
Niin onhan se merkillistä että pitää vain hyökätä muihin maihin, vaikka oman maan sisällä olisi valtavasti kehitettävää ja korjattavaa. Ja älyttömästi tilaa ja luonnonvaroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinun sotarikolliselle pomollesi joka pakottaa noita paskatuhnujasi päästelemään tänne palstalle joka päivä.
-82 kävin Leningradissa. Se riittää tässä elämässä. Street viewillä kattelin, että samanlainen pskakasa tuo on edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinun sotarikolliselle pomollesi joka pakottaa noita paskatuhnujasi päästelemään tänne palstalle joka päivä.
Tämä siis oli tarkoitettu psyk*osille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt Baikal järvellä?
Rannoilla kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Viipurissa ja Pietarissa, ennen kuin Putin aloitti hyökkäyssotansa. Jos venäläiset joskus tulevat järkiinsä, olisi mielenkiintoista käydä myös Moskovassa.
Kuten myös. Satoja kertoja kävin tankkaamassa ja yötäkin. Silloinkin tullissa sai jännittää että mitä uutta ovat keksineet. Mutta tuskinpa enää koskaan tulee käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Venäjässä? Ap:n äidinkieli ei taida olla Suomi.
Mutta aloituksen aiheeseen: kyllä haluaisin joskus käydä, mutta en käy niin kauan kun Venäjä sotii.
No kuten huomaat, niin vaihtelee. Taitaa olla suomalaisen aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt Viipurissa ja Pietarissa, ennen kuin Putin aloitti hyökkäyssotansa. Jos venäläiset joskus tulevat järkiinsä, olisi mielenkiintoista käydä myös Moskovassa.
Kuten myös. Satoja kertoja kävin tankkaamassa ja yötäkin. Silloinkin tullissa sai jännittää että mitä uutta ovat keksineet. Mutta tuskinpa enää koskaan tulee käytyä.
Kyllä tulee, viiden vuoden päästä kukaan ei enää muista näitä jännitteitä.
Joskus tehnyt ajatusleikin: jos Venäjän tilalla idässä olisikin Yhdysvallat. Ja Pietari olisi New York. Kuinka usein siellä tulisikaan rampattua!
Paska maa.
Miksi ne epäonnistuu kaikessa?
Kasakat olivat enimmäkseen ukrainalaisia. :D Tiedoksi vain.