Mitä kivaa tekisit jos voittaisit lotossa vaikka muutaman miljoonan?
Oletetaan nyt että ekaksi ehkä auttaisit läheisiä, maksaist lainat ja rästilaskut pois ja veisit vaimon illalliselle. Säästöönkin saattaisit laittaa tai sijoittaa.
Mut mitä muuta? Miten käyttäisit rahaa itseesi?
Olen utelias ja haaveilin just lottovoitosta, siksi kyselen.
Kommentit (27)
Jos voittaisin miljoonia. En jättäisi töitäni missään nimessä. Auton vaihtaisin vuoden 2000 Toyota Corollasta vuosimallin 2010 samanlaiseen autoon. Ja aamupalalla voisi laittaa leivänpäälle samaan aikaan kinkkua ja juustoa. Joten ei se elämää muuttaisi mihinkään.
Iso asunto järven rannalta, kiva retkeilyvene. Huippuhyvä, laadukas auto. Tilava hirsimökki isoilla tiluksilla. Sitten vain sijoittaisin rahat jälkipolville korkoa kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi pääomaa jota voisin hukata niin että se ei rirkeeraisi tqvallista päivittäistä pärjäämistä, perustaisin yrityksen. Idea on valmiina, mutta nykyisessä taloustilanteessani ei voi ottaa mitään riskejä.
Jokapäiväistä elämä helpottaisi se, että päivittäisin vaatteeni ja kenkäni, sillä ne on nyt aika vanhoja ja kuluneita, vaikka ovatkin olleet hyvälaatuisia silloin joskus kun ne on ostettu.
Luksusta toisi se, että ottaisin miehen mukaan ainakin pidemmille työmatkoille. Olisi hyvä nukkua työpäivän jälkeen sen vieressä, ja se voisi päivällä hoidella asioita ja kanniskella tavaroita.
”kanniskella tavaroita”. Ihana!
Miehet tykkää kun he saavat tehdä lajityypillisiä aktiviteetteja ja olla tarpeellisia.
En ole koskaan miettinyt kun en koskaan lottoa. Ja koska en lottoa, ei ole koskaan tullut mieleen moista pohtia
Menisin kampaajalle. Edellisestä kerrasta on n 30 vuotta.
Lähtisin v i t t u u n täältä Suomesta..
Lopettaisin työt. Ostaisin kivan asunnon keskustasta.
Mulla kävisi siivooja. Ostaisin terveellisen ruuan catering-palvelusta fiksut arkiruuat viikoksi. Viikonloppuna voisin kokkailla itse. Treenaisin 4-5 krt viikkoon ja mulla olisi pt.
Kävisin museoissa, näyttelyissä, teatterissa, leffassa, tapahtumissa.
Harrastaisin paljon enemmän nykyistä harrastustani.
Jos voittaisin enemmän rahaa, niin perustaisin harrastukseeni liittyvän yrityksen. Palkkaisin työntekijät pyörittämään arkibusinesstä. Ei olisi mitään väliä vaikka se ei toisi voittoa, mitä se ei todennäköisesti tekisi, mutta jos toiminnalla saisi kulut katettua niin ok. Kävisin itse fiiliksen mukaan harrastamassa työtekoa yrityksessäni.