Mitä kivaa tekisit jos voittaisit lotossa vaikka muutaman miljoonan?
Oletetaan nyt että ekaksi ehkä auttaisit läheisiä, maksaist lainat ja rästilaskut pois ja veisit vaimon illalliselle. Säästöönkin saattaisit laittaa tai sijoittaa.
Mut mitä muuta? Miten käyttäisit rahaa itseesi?
Olen utelias ja haaveilin just lottovoitosta, siksi kyselen.
Kommentit (27)
Tein itse listan kaikista niistä läheisistä joita haluaisin taloudellisesti auttaa. Mutta on tosi vaikea keksiä itselleen mitään kivaa, varsinkin jos on miljoonia mällätä... Ehkä ehjä talvitakki olis ainakin ihan kiva, viime talven jouduin menemään pelkässä villapaidassa.
Ja kävisin varmaan paljon ulkona syömässä ja muuten vaan vaikka hotellissa välillä nukkumassa. Ja junan kyytiin vois hypätä aina kun tuntuu siltä että haluaa minireissuun. Semmoisista haaveilen.
En halua rääkätä itseäni ajatuksella siitä, että muka olisin miljonääri. On vähän taloushuolia, eikä ne todellakaan parane jostain "jos olisin miljonääri"-pohdinnoista. Rahattomana on nimenomaan herättävä siihen todellsuuteen, ettei ole rahaa, jotta heräisi tekemään asialle jotain. Jos vaan unelmoi miljonääriksi tulemisesta ja olemisesta kaiket päivät, raha-asiat ei siitä varmasti ainakaan parane.
En kyl tiedä, sitten kun autokoulun osamaksu ja opintolaina ois maksettu vihdoin pois, että mitähän sitä sitten tekis. Kivointa on syöminen ja nukkuminen niin kai niitä tekisin alkuun aika paljon :) Voisin opetella syömään vaikka aamupaloja!
Menisin kauneuskirurgin pakeille ja tiedustelisin voiko naamalleni tehdä jotain.
Muuttaisin Italiaan ja palkkaisin 24/7 vartioinnin että saisi elää rauhassa vainoavilta vanhemmilta . Vapaudesta haaveilen ennenkaikkea ja raha auttaisi siinä paljon .
Haluisin nhdä kaikkia muinaisia juttuja, eli kiertelisin maailman museoita ainakin alkuun, samalla luksuslomaillen tietenkin.
Menisin töihin normaalisti ja en kertoisi kenellekään
Vierailija kirjoitti:
Tein itse listan kaikista niistä läheisistä joita haluaisin taloudellisesti auttaa. Mutta on tosi vaikea keksiä itselleen mitään kivaa, varsinkin jos on miljoonia mällätä... Ehkä ehjä talvitakki olis ainakin ihan kiva, viime talven jouduin menemään pelkässä villapaidassa.
Ja kävisin varmaan paljon ulkona syömässä ja muuten vaan vaikka hotellissa välillä nukkumassa. Ja junan kyytiin vois hypätä aina kun tuntuu siltä että haluaa minireissuun. Semmoisista haaveilen.
Sulla riittäisi miljoona pitkään, jos nuo on mihin ”törsäisit”. Mutta kivoja juttuja joo.
Johonkin aurinkoon merenrannalle ois päästävä juomaan rommia kookoksesta
Ostaisin jonkun niistä viidestä omakotitalosta joiden ilmoituksia pari tuntia sitten netistä katselin.
Muuttaisin vähän helvetin nopeasti pois Suomesta. Norjaan tai Kanadaan ehkä. Ostaisin talon ja metsää, lisäksi pieni citykoti pääkaupungista.
Jos minulla olisi pääomaa jota voisin hukata niin että se ei rirkeeraisi tqvallista päivittäistä pärjäämistä, perustaisin yrityksen. Idea on valmiina, mutta nykyisessä taloustilanteessani ei voi ottaa mitään riskejä.
Jokapäiväistä elämä helpottaisi se, että päivittäisin vaatteeni ja kenkäni, sillä ne on nyt aika vanhoja ja kuluneita, vaikka ovatkin olleet hyvälaatuisia silloin joskus kun ne on ostettu.
Luksusta toisi se, että ottaisin miehen mukaan ainakin pidemmille työmatkoille. Olisi hyvä nukkua työpäivän jälkeen sen vieressä, ja se voisi päivällä hoidella asioita ja kanniskella tavaroita.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin jonkun niistä viidestä omakotitalosta joiden ilmoituksia pari tuntia sitten netistä katselin.
Mitä muuta? Vai oliks ne miljuunien taloja?
Lopettaisin nykyisen työnteon. Jatkaisin opiskelua opiskelun ilosta. Paikka jäisi jollekin nuoremmalle. Kertoisin siirtyneeni muihin tehtäviin. Maksaisin velat pois ja auttaisin taloudellisesti muutamaa ihmistä. En tosin ole syyllinen heidän taloudelliseen tilanteeseensa.
Irtisanoutuisin töistä, matkustelisin miehen kanssa ja vaan nauttisin elämästä ja ottaisin rennosti. Tästä haaveilen joka päivä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta? Vai oliks ne miljuunien taloja?
Ei ollut, alle 200000 kaikki. Mutta mulle pelkkää haavetta vain.
Haluaisin niiiiiin kovasti oman koirakaverin mutta olen superallerginen. Siedätyshoitoon voisin sijoittaa. Ja sitten pieneen labradoodleen <3
Taloja, junia, päivänokosia. Eikö suomalaiset kaipaa mitään sen enempää?
Muutto pois Suomesta . Kiva perinteinen Andalusian tyylinen villa Espanjasta .