Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luokkasi suosituin tyttö on tänä päivänä ammatiltaan/mitä tekee työkseen?

Vierailija
27.05.2007 |

Entä perhesuhteet?

Minun tapauksessani kyseinen nainen on yh, ammatiltaan kai merkonomi mutta töitä ei ole.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulta toisen hyvinvointi pois? Luuletko, että se " kana" oikeasti nautti roolistaan? Mikä tarve on kostaa?

Vierailija
22/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutti yhteen pojan kanssa 15 v. ei ainakaan jatkanut lukioon joten koulutuksesta en tiedä. Kuulin että sai ekan lapsen 17 v. ja toisen myöhemmin. Viime vuonna näin hänet tuppukylämme kirkolla kiskan myyjänä...mieheni haki jotain kiskalta ja näin tämän ex-kaunottaren kiskomassa pihalla tupakkaa, oli pöhöttyneen ja todella vanhan naisen näköinen.

Kauneudesta ei ole kuin rippeet, kyllä varmasti kuluttavaa kun jo 13 v. alkoi pyöriä lakanoiden välissä poikien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä ammattiaan, mutta rapakon taa näkyy lehtijuttujen perusteella ainakin muuttaneen jääkiekkoilijan vaimona, kotiäiti ja iso ökytalo mitä asuvat.

Vierailija
24/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on luokanopettaja ja naimisissa, ei lapsia toistaiseksi. Hyvä tyyppi ja edelleen suosittu ja tykatty mihin meneekin. Sellainen hauska ja vähän hullu, kaunis ja urheilullinen nainen.

Vierailija
25/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pyyhkii!

Vierailija
26/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokkamme " pimu" eli poikien suosikki ja tyttöjen ihailema on naimisissa teinirakkautensa kanssa, pari lasta ja töissä lähikaupassa. Plösähtänyt pahasti ja mies pettää.

Sen sijaan luokan oikeasti pidetyin eli ns. hymytyttö on sh ja kolme lapsen äiti. Ymmärtääkseni elää ihan onnellista elämää. Oli ystävällinen ja kiltti ihminen jo silloin ja voin kuvitella, että hänestä pidetään kaikkialla edelleen.

Vierailija
27/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten elämässään epäonnistuneet ja onnistuneet? Jotenkin monien teidän kommenteista saa sen käsityksen, että VAIN perheellinen, hyvän koulutuksen omaava ym. henkilö on elämässään onnistunut! Anteeksi nyt vaan, mutta onkohan teidän ahdasmieliseen päähänne tullut koskaan ajatusta, että kaikki eivät tahdo perhettä - osa ihmisistä ihan oikeasti on VALINNUT elää elämänsä sinkkuna tai sen enempää kouluja käymättä. Ne lapset kun ei ole joka ikisen haave ja tavoite, niin kuin ei myöskään mies tai akateeminen koulutus... Ja myös nämä ihmiset voivat olla onnellisia! ;)

Ja ei, itse en kuulu " tuohon kastiin" - minulla on koulutus, hyvä työ, ihana mies ja elämäni suurimpana haaveena lapsi, jota emme ikävä kyllä vielä ole saaneet, kovasta yrityksestä huolimatta...

Vierailija
28/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutuksesta en tiedä, onko ehtinyt sellaista edes hankkia.

Vierailija
29/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äärettömän pinnallinen

Vierailija
30/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee hyvällä palkalla uraa kansainvälisillä markkinoilla. On edelleen nuori, kaunis ja kahden lapsen äiti. Ja hän on edelleen se sama vaatimaton, ihana ihminen, joka ei ole hylännyt entisiä ystäviään ' menestyksensä' vuoksi. Mutkaton, reilu ja vastuuntuontoinen. Hyvä ystäväni, jonka menestys aluksi vierastutti sekä itseäni että miestäni, mutta jonka aika ja hänen käytöksensä on poistanut.

Vierailija
31/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taisin olla toisesta päästä hierarkiaa. Minä hoikka, pitkä, kivannäköinen, miehiä ollut yli 20 v lähtien jonoksi asti.

Nyt olen naimisissa varakkaan miehen kanssa, DI ja kiva työ, lapsi ja toinen tulossa. Eipä olisi nuo muut minua vähätelleet ehkä uskoneet ;).

Vierailija
32/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Entä perhesuhteet?

Minun tapauksessani kyseinen nainen on yh, ammatiltaan kai merkonomi mutta töitä ei ole.

Hän on työttömänä kotona, kouluttamaton ihminen on. Kaksi lasta, eronnut.

Vierailija
33/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten yrityksellä on mennyt. Luokan suosituin tyttö poikien keskuudessa (nätti ja menevä siis, ei mikään horo kuitenkaan) on nykyään yh, työpaikat olleet tasoa kaupan kassa.

Vierailija
34/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuossa kaupugissa ei ole varmasti montaa miestä, joka ei olisi tuota muikkia painanut.

Vierailija
35/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokan suosituin on todella menestynyt. Sai nuorena 2 lasta ja perusti oma yrityksen, jonka kasvu on ollut hurja. Olen viime vuosina nähnyt tätä nuorta toimitusjohtaja naista lehtijutuissa ja pari kertaa messuilla.

Ei voi kun ihailla. =)