Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä luokkasi suosituin tyttö on tänä päivänä ammatiltaan/mitä tekee työkseen?

Vierailija
27.05.2007 |

Entä perhesuhteet?

Minun tapauksessani kyseinen nainen on yh, ammatiltaan kai merkonomi mutta töitä ei ole.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla siivoaja, ei opiskellut sitten enää peruskoulun jälkeen mitään tutkintoa loppuun.

Lukioaikainen luokkatoveri taas joka oli myös aika fiksu on nykyisin aika vaatimattomassa työssä, ei miestä ei lapsia.

Vierailija
2/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä suuressa kansainvälisessä firmassa melko mukavalla paikalla. Onnellinen kahden lapsen äiti näyttää olevan ja miehensäkin on ihan mukava. Juuri saivat oman kodin valmiiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitäkö nyt sitten saatte ilonne, jos se suosittu tyttö onkin nykyään yh tai siivooja?

Vierailija
4/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siitäkö nyt sitten saatte ilonne, jos se suosittu tyttö onkin nykyään yh tai siivooja?

Vierailija
5/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko sitten sattumaa, että ne suosituimmat ovat usein aikuisiällä siivoojia/kaupan kassoja...

Vierailija
6/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kouluaikana mukava ja iloinen ja ala-asteela kaikki ihailivat häntä.

Vierailija
7/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kaipa sillä ihan hyvin pyyhkii. Perhekin on.

Vierailija
8/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa miellyttää edelleen...siis

Vierailija
9/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattikoulutusta, elää yksin.

Vierailija
10/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jääkiekkoilija poikaystävänsä perässä jonnekin minne lie, mallin uraa yritti kovasti mutta enpä ainakaan itse ole missään törmännyt.

Vierailija
11/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään " suosituin tyttö" statuksia. Tai sit mä vaan olen dorka. Ja ihan hyvin mun vanhoilla luokkakavereilla menee. Osalla perhettä, toisilla ei. Osalla nousujohteinen ura, toisia ei edes kiinnosta. Elämässä on eri arvot.

Vierailija
12/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan sitten kuulun niihin, jotka tuntevat vahingoniloa... Tai ainakin tyytyväisyyttä, että oma elämäni on onnistunut. Kyseiseltäkin tytöltä olen 12 vuotta saanut niskaani pelkkiä sääliviä ivahymyjä ja selän takana hihittelyä, syrjään jättämistä ja tahallista väheksymistä. Hän oli luokan ihalluin, minä luokan kiusatuin. Olen maksanut terapiasta muutaman kuukauden palkan verran, jotta jaksaisin elää. En toivo kellekään mitään pahaa, mutta vuosien nöyryytyksiä on vaikea unohtaa.

Vierailija
13/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen luokanopettaja ja onnellinen sellainen, mutta oman luokkani suosituin tyttö todellakin on ihan onnellinen äiti ja hyvässä työssä oleva onnellisen parisuhteen omaava nainen. Tietysti parisuhteesta on vaikea ulkopuolisen ihan tarkkaan sanoa, mutta onnelliselta vaikuttaa. Miksi kaikkien suosittujen pitäisi olla menestynyt huonosti. Meidän suosituin tyttö oli jo kouluaikana mukava ihminen, eikä ole sittemmin muuttunutkaan.

t.3

Vierailija
14/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäkö, että työskentelee perheyrityksessä, vai siinä ettei ole lapsia? Ei mun mielestä huonoja valintoja kumpikaan..

Vierailija
15/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hänestä huomasi kyllä jo kouluaikoina,että esilläolo on hänen juttunsa..

Vierailija
16/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et toivo vanhemmille siis konkkaa? Voiko ala-asteikäistä syyttää itseään kiusaamisesta? Ei varmaan tajua, jos aikuinen ei puutu ja kasvata. Uhri siis kiusaajakin. Välinpitämättömyyden uhri.

Vierailija
17/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä olen iloinen kun 9 vuotta sen ämmän kiusaamista siedin

Vierailija
18/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella täällä kuuluu olevan luokan " suosituin" itseasiassa paljon oireileva elämässä väliinputoava lapsi, jota kukaan aikuinen ei ole kasvattanut. Sitten lapsi on saanut kehiteltyä luokalle sairaan sosiaalisen tilanteen, jossa hän näyttää suositulta, kun henkisesti toisia alistaa. Ja te ette vielä aikuisinakaan näe tätä kuviota?

Vierailija
19/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piti pientä sisäpiiriä, joka terrorisoi luokan yhteishenkeä.

Käsittääkseni tämä henkilö valmistui merkonomiksi ja oli jossain satamakonttorissa puhelinvaihteena. Joskus näin kaupungilla oli oli tupakan kyllästämä ja hutsun näköiseksi kulahtanut.

Minä taas olin " hikari" , kympin kiltti oppilas (=väheksytty). Olen DI ja suuressa firmassa yläportaassa ja onnellinen perheenäiti :)

Paha sai palkkansa?

Vierailija
20/35 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse lukioaikana hyvin suosittu, mutta ketään en kiusannut, enkä puhunut pahaa selän takana tms. Ne jotka kiusasivat, eivät kovin suosittuja olleet.

Mä olen DI ja mulla mies ja kaksi lasta, hyvä työ ja muutenkin olen elämääni tyytyväinen.