Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon pitää kestää teinin töykeyttä ja ovien paiskomisia,

Vierailija
27.05.2007 |

välinpitämättömyyttä jne...? Mikä on normaalia? Kun tuntuu että en saa muuta kohtelua kuin huokauksia aina kun sanon jotain, eikä hän " muista" mitään mitä olen pyytänyt esim. tehdä. On " aina" huonolla tuulella, ja aina murjottaa vaan huoneessaan... :(

En minä jaksa aina olla iloinen ja kestää kaikki paska mikä tulee vastaan. Hän ei esim. ikinä tule ja pyydä anteeksi jos on käyttäytynyt huonosti, vaan minun pitäisi mennä häntä koipien välissä hänen luokseen...

Neuvoja?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meilläkin vanhempia on kutsuttu tyhmäksi jne. mutta olen aina sanonut, että häntä aletaan nimitellä ihan samalla tavalla, jos sama jatkuu, ei se nimittely tunnu kivalle kenestäkään. Nykyisin sitten kuuluu jotain mutinaa, kun ei enää ääneen viitsi haukkua :)

Tsemppiä kovasti, tiedän että välillä raastaa hermoja toisen kiukuttelu (niinkuin minuakin eilen, mutta onneksi on jo uusi päivä :)).

Meillä muuten teini ei pysty paiskomaan ovia, kun on liukuovi hänen makuuhuoneessaan, suosittelen!

Vierailija
22/22 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi hankala teini. Paiskoin ovia, huusin ja raivosin. (Henkilökohtaisuuksiin meillä ei menty - sen verran oli oppi tarttunut jo siihen mennessä.) Minua rasitti eniten se, että äiti ei ollut koskaan syvällisellä tasolla ollut kiinnostunut minusta eikä ymmärtänyt minua. Hän yritti pukea mua pikkuballerinaksi, vaikka halusin ratsastaa ja harrastaa itsepuolustuslajeja. Tätä jatkui koko nuoruusiän. Mm. itse valitsemani harrastukset eivät kelvanneet vanhemmilleni. Murrosiässä tämä kaikki purkautui sitten kauheana kapinana etenkin äitiä kohtaan. En ole vieläkään läheinen hänen kanssaan, sillä äitini ei vieläkään ole kiinnostunut minusta. Keskusteluissamme minä olen kuuntelija ja hän vuodattaa hänelle tapahtuneita asioita kysymättä ikinä, mitä minulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä