Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin
Kahvinkeitto nyt ainakin. Vessassa on myös usein paskarantuja, joten niitä ainakin voisi siivoilla, koska kukaan muu ei jaksa/viitsi.
Täytyy sanoa että oikeisto tekee oikeaa politiikkaa. Me palkalliset kiitämme!
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tulossa. T: työtön.
Sinä menet tai itket ja menet. T. Mestari.
Tätä on fasismi. Mitä luulit sen olevan? :D
En mene enkä itke. Ei mua kukaan pysty väkisin kotoa hakemaan t:eri
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa palkkaa niin en pese käsiä, kun käyn paskalla työpaikalla.
Ja sitten tehdään asiakkaille niitä voileipiä.
Että sellaiset voimafantasiat sieltä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No paskimmat hommat tietysti. Ne joita kukaan ei halua tehdä. Bioroskisten puhdistaminen, vessan siivous jne.
Onko teillä niin köyhä firma, että ei ole varaa siivoojaan?
Ei, mutta ne voi kohta irtisanoa kun saadaan ilmaista työvoimaa. Firman tulos kasvaa.
Kuka teidän tuotteita tai palveluita sitten enää ostaa?
Vierailija kirjoitti:
Ikkunoiden pesua, vanhojen papereiden arkistointia.
Sinut voisi arkistoida.
Sinne ummehtuneiden orjamarkkinoiden nostalgisiin muisteluihin. Pölyttymään historian eriskummallisten ja epäinhimillisten ilmiöiden museoon.
Me muut pidetään huoli, että ei enää koskaan, ei milloinkaan ihmistä pakoteta eikä kiristetä orjuuteen. Työ ilman palkkaa on ihmisoikeusrikos. Tuskin sinäkään siihen halukas olisit, miksi odotat jonkun toisen pesevän ilmaiseksi ikkunasi ja hoitamaan homeiset arkistosi?
Vierailija kirjoitti:
Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂
Kyllähän siinä päivät kuluvat leppoisasti kun kehittelee kaikenlaista jäynää hehe.
Vierailija kirjoitti:
Jos on vatsatauti niin kyllä sitä täytyy jaksaa töihin tulla, eikö vain? :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nälkä. Syön teidän taukotilan jääkaapin tyhjäks ja käännän kaikkien eväät.
T: Työtön
Minä puolestani voisin huvikseni pistää teidän IT-järjestelmänne vähän höpsön sekaisin.
T. Työtön tieto- ja viestintätekniikan insinööri
En tiedä. Minä keksisin työpaikoista monia puutteita mm. työsuojelussa, hygieniassa ja perehdytyksessä. Niistä sitten pienellä vaivalla seikkaperäistä raporttia Valviraan, oikeusasiamiehelle, työsuojeluvaltuutetulle, ammattiliitolle, tasa-arvovaltuutetulle, medialle, poliisille, jne.
Etsi penkko, istun siinä koko päivän ja selailen kännykkää. Mitää en tee, jos ei tule palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂
OK laitan sut pelkkään wc siivoukseen ei kahvinkeittoon.
Vessassa kun päivän istuskelen tukin "vahingossa" vessanpönttönne. On siinä teillä "vakituisilla" pienoinen paniikkin ja kirjaimellinen hätä. Nooh nooh, älä ota niin kirjaimellisesti, voitte tilapäisesti tehdä tarpeenne keittiön puolella, vaikka siihen kahvipannuun.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä keksisin työpaikoista monia puutteita mm. työsuojelussa, hygieniassa ja perehdytyksessä. Niistä sitten pienellä vaivalla seikkaperäistä raporttia Valviraan, oikeusasiamiehelle, työsuojeluvaltuutetulle, ammattiliitolle, tasa-arvovaltuutetulle, medialle, poliisille, jne.
Hyvä idea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nälkä. Syön teidän taukotilan jääkaapin tyhjäks ja käännän kaikkien eväät.
T: Työtön
Sitten otat turpaa ja karenssin kyllä teidät loiset kuriin laitetaan.
Sinä puolestasi saat välittömästi potkulakia persuuksiisi, kun käyttäydyt väkivaltaisesti työpaikalla. Ei pomosi voi muutakaan, jos meinaa säilyttää maineensa ja brändinsä kovien kilpailujen markkinoilla. Some kun kielii kuitenkin kaiken.
Olet kohta itse ilmaistöissä. Tämähän ei tule näille työpalvelu- "talousneroille" koskaan mieleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
Ilmaistyö on käytännössä vakoojan työtä.
Voi tienata ihan hyvinkin myymällä tietoa venäläisille. Mikroyrittäjyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
No kuka hullu nyt naapurille töitä tekisi sentään, itsesabotointia se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
Voi tienata ihan hyvinkin myymällä tietoa venäläisille. Mikroyrittäjyyttä.No kuka hullu nyt naapurille töitä tekisi sentään, itsesabotointia se olisi.
No mutta - täällähän käsketään työttömiä työllistämään itse itsensä. Tuo on varsin varteen otettava vaihtoehto. Eikä tarvitse tukiakaan enää/ karenssit ei haittaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea!
Mitä kuvittelette näiden joka paikkaan tukityöllistettyjen venäläistaustaisten olevan?
Heitähän on paljon terveydenhuollossakin. Potilasjärjestelmät on hyödyllistä luettavaa.