Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin
Kahvinkeitto nyt ainakin. Vessassa on myös usein paskarantuja, joten niitä ainakin voisi siivoilla, koska kukaan muu ei jaksa/viitsi.
Täytyy sanoa että oikeisto tekee oikeaa politiikkaa. Me palkalliset kiitämme!
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Psykiatrian puolille voisi palkata näyttelijöitä esittämään empaattista.
Tää ois niin kiva homma, ongelma vaan siinä, että aina kun yritän näyttää vakavalta, niin alan nauramaan.
Kukaan ei varmasti nosta tikkuakaan lattialta jossain palkattomassa pakkoduunissa. Paikalle voidaan ehkä ilmestyä. Onko seuraavaksi ruoska kädessä, jos vaan ilmestyy paikalle, eikä tee mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vai pakkotyöhön. Tiedäthän sinä persvako että sinulla ei ole rahkeita pakottaa ketään tekemään yhtään mitään. Toki voit yrittää mutta siinä saattaa sinua sattua leukaan. Tässä maassa on työttömiä jotka haluavat tehdä töitä ja ansaita siitä palkkaa jolla tulee toimeen. Sinun märkä päiväunesi on saada pomottaa ja sitä sinä et kykene tekemään.
No jos et tule niin saat karenssin ja olet ilman rahaa. Ei kai siinä sen kummempaa.
Ps. toimeentulotuestakin ollaan tekemässä vastikeellista. Jos et tule töihin, et saa sitäkään. Et saa mitään.
Tämä on nyt se hinta siitä, että äänestitte persuja tai kokoomusta.
Vierailija kirjoitti:
Siivousalan koulutuksen saaneena työttömänä todellakin huolehtisin puhtaudestanne. Luottakaa vaan siihen. Takuuvarmasti ilmaisena orjana teen puhdasta jälkeä taukohuoneessanne, keittiössänne ja vessassanne. (Tirsk.)
Älähän nyt, voisit myös puhdistaa firman pankkitilin, arvoesineet ja kaiken muun irtaimiston ja myydä eteenpäin. 🤣
Toivottavasti työttömät laitetaan vapaaehtoistyön ajaksi jalkarautoihin. Estäisi kätevästi karkaamisaikeet 😊
Tärähän se kommunismi ok, pakkotyötä. Neukkulasta opituilla opeilla mennään edelleen.
Peruskansalaisena pitää kyllä ihmetellä, missä porukoissa nämä persut liikkvat ja viihtyvät ja millainen on heidän tuttava-ja ystäväpiirinsä, kun kaikki heidän ystävät ja tuttavat ovat pitkäaikais työttömiä, tukien väärinkäyttäjiä, rikollisia, huijaavat tukia, kaikki naisystävät ja naistuttavat, myös oma äiti 13 lapsen yksinhuoltajia jne.
Ennen sanottiin. Kerro ystäväsi, niin minä kerron millainen olet. Yleensä kun ihmiset valitsevat ystävänsä ja tuttavansa ja viihtyvät itsenså kaltaisessa piireissä. Jopa asuinpaikka ja työpaikka valitaan oman statuksen mukaan, eikä pelkästään tuttava ja kaveripiiri.
Vierailija kirjoitti:
Äänestittekö persuja? Tässä oli lopputulos.. voi voi.
Äänestin ja rahaa tulee tilille enemmän kuin koskaan!
Mä voin ottaa suihin ja antaa persettä 150€ / tunti Olen komea ja lihaksikas 32v kundi
Se työpaikallesi tuleva työtön on todennäköisesti korkeammin koulutettu ja osaavampi kuin sinä. Sinuna varautuisin siihen, että paikkanne vaihtuu
Vierailija kirjoitti:
Mä voin ottaa suihin ja antaa persettä 150€ / tunti Olen komea ja lihaksikas 32v kundi
Hyvä että aktivoidut edes jotenkin toisin kun nää muut työttömät vätykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂
OK laitan sut pelkkään wc siivoukseen ei kahvinkeittoon.
Hotellissakin "siivotaan" vessa lähtevän vieraan käytetyllä pyyhkeellä nopeasti pinnat kuivaten. Ja ai että kun näyttää puhtaalta, vaikka ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Se työpaikallesi tuleva työtön on todennäköisesti korkeammin koulutettu ja osaavampi kuin sinä. Sinuna varautuisin siihen, että paikkanne vaihtuu
jOO Sehän on selvä!
meille tuli yks työtön ja se saikutti ja oli luvattomasti pois ettei tartteis tehdä vaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tärähän se kommunismi ok, pakkotyötä. Neukkulasta opituilla opeilla mennään edelleen.
Oikeisto tekee sitä.
Vasemmisto ei pakottanut tällaiseen.
Yritä nyt hyvä ihminen viimein nähdä totuus vaikka se tekisi kipeää.
Sinua on kusetettu ja uskoit, vaikka varoitettiin etukäteen.
Miksi äänestit oikeistoa tai jätit äänestämättä vaaleissa?
Vierailija kirjoitti:
Fasismi taitaa olla oikea määritelmä tässä tapauksessa.
Olen hyödytön
Paska
Osaamaton
Tukilois
R
O
T
T
A
Joka
Ansaitsee
Va
A
I
N
K
Ä
R
S
I
M
Y
S
T
Ä
Ja
K
U
O
Le
Maa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jOO Sehän on selvä!
meille tuli yks työtön ja se saikutti ja oli luvattomasti pois ettei tartteis tehdä vaan mitään.
En ilman palkkaa tarvitsekaan mitään tehdä. Hän oli fiksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jOO Sehän on selvä!
En ilman palkkaa tarvitsekaan mitään tehdä. Hän oli fiksu
Joo yhtä fiksu kuin sinä välttelee työntekoa!
En mä tiedä. Se on sun homma se keksiminen, ha aloitusten määrästä päätellen olet tosi aktiivinen tälleen iltasella ja omalla vapaa-ajallaskin. Jatka samaan malliin, mä tässä keittelen kaffet ja otan pienen voikkuleivän...ai niin ja viitsisitkö vielä, sitten kun ehdit, muistutella vielä parveketupakoinnista. Ei mitään paniikkia, tässä on klo 23:een asti sulla hyvin aikaa, jatkat sitten huomenna heti aamuseiskalta. Hyvä. Tällä mennään. Jos ei enää tänään palailla, niin hyvää yötä, lammas.
Äänestittekö persuja? Tässä oli lopputulos.. voi voi.