Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin

Vierailija
27.08.2026 |

Kahvinkeitto nyt ainakin. Vessassa on myös usein paskarantuja, joten niitä ainakin voisi siivoilla, koska kukaan muu ei jaksa/viitsi. 

Täytyy sanoa että oikeisto tekee oikeaa politiikkaa. Me palkalliset kiitämme!

Kommentit (172)

Vierailija
101/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂

Itse laittaisin kahvipurujen sekaan sitä ruskeaa aromaattista tavaraa pöntön seinästä.

Vierailija
102/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin päästä kuntouttavaan työhön suurimpaan mahdolliseen varastoon, jossa voisin toteuttaa haaveeni ja kaataa trukilla kaikki varaston hyllyt kuin dominonappulat. Ammattitaidottomalle orjalle kun sattuu niitä onnettomuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintäänkin ne suppeat turvaselvitykset joudutaan ilmaistöihin tulevista tekemään.

Myös laaja tursel joissakin organisaatioissa aiheellinen.

Vierailija
104/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon siirtomaa-ajan puuvillaplantaasimeininkiä nykyaikaan siirrettynä versiona ja tällä kertaa kohteena työttömät. Eikä ehdottajia edes hävetä.

Työttömät ovat tänään niitä 30-luvun juutalaisia.

Vierailija
105/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nälkä. Syön teidän taukotilan jääkaapin tyhjäks ja käännän kaikkien eväät.

T: Työtön

Muista ottaa kahvia kotiin mukaan!

Äläkä unohda paskapaperia. Niin monta rullaa kuin lähtee. 

Pitää myös varmistaa, että saippuaa lähtee matkaan.

Vierailija
106/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin pakkotyössä kaikkeni jotta saisin mahdollisimman paljon vahinkoa firmalle ja varastaisin kaiken mahdollisen 

Vierailija
107/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa minut orjaksenne ja huolehdin siitä, että firmanne menee konkurssiin ennen ruokataukoa.

Vierailija
108/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan palkalliset perehdyttämään ne töihin ja sitten erotan palkalliset ja korvaan ne ilmaistyövoimalla

Vierailija
109/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon siirtomaa-ajan puuvillaplantaasimeininkiä nykyaikaan siirrettynä versiona ja tällä kertaa kohteena työttömät. Eikä ehdottajia edes hävetä.

Työttömät ovat tänään niitä 30-luvun juutalaisia.

rikkaita kauppiaita ja porvareita?

Vierailija
110/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sieltä tulee joku noheva tyyppi, joka tekee sinun työsi puolessa siitä ajasta, mikä sinulla niihin menee.

Ja sinä saat potkut.

Vierailija
111/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin"

Jos töitä pitää keksiä niin niitä ei työpaikallasi sitten oikeasti ole ja otat työttömän sinne kiusattavaksi ja kidutettavaksi vailla mitään oikeita työllistämismahdollisuuksia. Huomioi, että työtön voi kaataa koko firman ja sitten pääset itse samaan asemaan. 

Vierailija
112/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä paskaa Mielisairailla aivovammaisilla menee taas lujaa Mikä saatanan kehitysvammaisten palsta tämä oikein on ! 

Vierailija
113/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä kuule ap kahvisi itse, vai etkö osaa idiootti?

Vierailija
114/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keitä kuule ap kahvisi itse, vai etkö osaa idiootti?

Ei Niuvan suljetulla potilaat saa itse keittää kahvia ! Nehän rikkoisi keittimen tai varastaisi osat puppaleikkeihinsä Onkohan ap jossain kokeellisessa lääkityksessä kun on ihan saatanan sekaisin työttömistä ja maanisessa raivopsykoosissaan spämmää työttömiään tänne 

Vierailija
115/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

organisaatiossa vastaavassa asemassa voisin juotattaa teille sellaiset kahvit jotka tulee todallakin mennä kurkusta alas, ja potkuhousut jalkaan tämän tyyppisen ragbaitin suoltajille.

Vierailija
116/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi teettää mitä tahansa tyttömälle palkattomalle. Minulle ei ainakaan.

Vierailija
117/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, pidähän huoli ettei se ketjuvihasi tule reaalimaailassa vastaan. Ehkä sen takia että yrittää ongelmat siirtää itseltä toisille.

Vierailija
118/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä käy niin että kukaan ei tee mitään. Joudut vahtimaan koko ajan että tavaroitani ei viedä ja että työvälineet säilyvät työpaikalla.

Miksi te ootte niin ketkuja? Täysin roistoa sakkia kaikki tukielätit.

Sellaista se on kun ottaa orjia

Vierailija
119/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksatteko hänelle palkkaa? Jos olette vain maksavinanne, niin varautukaa siihen, että pakkotyöläinen on vain tekevinään töitä.

Vierailija
120/172 |
07.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus työharjoittelussa ja teetettiin just pskahommia. Keitin aina niin pahaa kahvia, ettei kukaan pystynyt juomaan 😂 Ei tarvinnut montaa kertaa keittää