Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän hommia keksisin niille työttömille, jotka kohta tulee meidän työpaikalle pakkotöihin

Vierailija
27.08.2026 |

Kahvinkeitto nyt ainakin. Vessassa on myös usein paskarantuja, joten niitä ainakin voisi siivoilla, koska kukaan muu ei jaksa/viitsi. 

Täytyy sanoa että oikeisto tekee oikeaa politiikkaa. Me palkalliset kiitämme!

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelu-upseeriksi. Kaffepöytään odottamaan milloin joku ehtii pitää tauon. 

Vierailija
2/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulen kutsumaan niitä oikealla nimellä orjiksi ja teetän niillä kaikki ne paksatyöt eli raskaimmat ja likasimmat työt mitä minun työssä esiintyy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskimmat hommat tietysti. Ne joita kukaan ei halua tehdä. Bioroskisten puhdistaminen, vessan siivous jne. 

Vierailija
4/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit antaa hänen seurata tilannetta jonkun aikaa, ja sitten päättää kenet voi erottaa, kun otat näitä orjia tilalle.

Vierailija
5/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhtelen kahvipannun vessanpöntön vedellä kun tulen teille "hommiin".🙂

Vierailija
6/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä käy niin että kukaan ei tee mitään. Joudut vahtimaan koko ajan että tavaroitani ei viedä ja että työvälineet säilyvät työpaikalla.

Vierailija
7/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko äänestää oikeistoa.. persuja.. hä hä hä.. 

Haluan muistuttaa, että seuraavissa vaaleissa voitte äänestää vasemmistoa, joka ei pakota ketään orjaksi ilman palkkaa. 

Ihan oma valinta. Jos haluatte tätä, niin äänestäkää oikeistoa tai jättäkää kokonaan äänestämättä vaaleissa.

Vierailija
8/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon siirtomaa-ajan puuvillaplantaasimeininkiä nykyaikaan siirrettynä versiona ja tällä kertaa kohteena työttömät. Eikä ehdottajia edes hävetä.

Vierailija
9/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurustelu-upseeriksi. Kaffepöytään odottamaan milloin joku ehtii pitää tauon. 

Mitenkähän onnistuu, kun itse en ikinä puhu yhtä sanaa enempää🤔🤔

Vierailija
10/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan osa haluaa tehdä oikeaa hommaa. Ei ole kahvinkeittäjä tai siivooja, ne hankitaan erikseen. Tehtävät on tiedettävä etukäteen ja palkka käteen.

Vierailija
11/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi työttömältä, että vielä kun olin töissä, niin paskarantuja pytystä olen siivonnut jo silloin. Semmoista näet minun alallani tehdään töissä.

Vierailija
12/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole työnjohdon heiniä?

Vierailija
13/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Mestari Halla-aho ole kiinnostunut äänestäjiensä orjuuttamisesta?

Vierailija
14/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tulossa. T: työtön.

Vierailija
15/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he tee mitään työtä, mikäli ei palkkaa makseta. Ne Ap:n paskaraidat saa pysyä AP:n housuissa koska hänellä ei ole varaa edes pyykinpesukoneeseen.

Vierailija
16/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No paskimmat hommat tietysti. Ne joita kukaan ei halua tehdä. Bioroskisten puhdistaminen, vessan siivous jne. 

Onko teillä niin köyhä firma, että ei ole varaa siivoojaan?

Vierailija
17/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit keksiä omat nykyiset hommasi itsellesi, kun sinut irtisanotaan ja otetaan sitten ilmaiseksi samaan tehtävään pakolla.

Vierailija
18/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simputus lopettaa työinnon monelta ja jos ei koe olevansa tasa-arvoinen. Tai jos ei voi vaikuttaa mitä tekee.

Vierailija
19/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattiko äänestää oikeistoa.. persuja.. hä hä hä.. 

Haluan muistuttaa, että seuraavissa vaaleissa voitte äänestää vasemmistoa, joka ei pakota ketään orjaksi ilman palkkaa. 

Ihan oma valinta. Jos haluatte tätä, niin äänestäkää oikeistoa tai jättäkää kokonaan äänestämättä vaaleissa.

Muttaku Sanna ja tyttöhallitus. Siksi paskarantuja puhdistellaan. Ei haluttu tyttöjä. Haluttiin kunnon oikeistolaisia. Sitä saatiin. Pulinat. Pois!

Vierailija
20/76 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ne ei tule, liian vaarallista ja työteho laskee. Missä ap olet töissä, jos teillä on aikaa keksiä pilipalihommia tuloksentekemisen ohessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä