Kuka noita persuja oikeen äänestää??
Kommentit (181)
No nyt oli niin hyvät perustelut, että jätän äänestämättä.
Järkimiehet. Näitä ei tosin ole Suomessa edelleenkään liikaa.
Ainakin me korkeasti koulutetut ja johtavassa asemassa olevat.
Ainoa asia josta olen tyytyväinen että persut pettivät äänestäjänsä kun pääsivät hallitukseen.
Sellaiset ihmiset joita on ruvennut v i t u t t a m a a n!
Persuja äänestävät mm. älykkäät korkeakoulutetut suomalaiset jotka ovat kyllästyneet vihreiden järjettömään fanaattisuuteen, vasemmiston tyhmään talouspolitiikkaan, julkisen sektorin loputtomaan turvottamiseen, maahanmuuton tuomiin ongelmiin ja siihen ettei Suomella ole ollut oikeaa talouskasvua 18 vuoteen.
Persut ovat prostestipuolue vanhaan menoon kyllästyneille, ihmisille jotka haluvat nykytilanteeseen muutosta.
Lampaita joilla ei ole aö kohdillaan.
Ihmiset jotka eivät halua että vihervassarit ja niiden apinat loisii kunnollisten ihmisten rahoilla.
En äänestäisi jos muilla puolueilla olisi tiukka linja maa hanmuutoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Lampaita joilla ei ole aö kohdillaan.
Paljonkos sinulla on ansiotulot vuodessa? Entäpä pääomatulot? Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset jotka eivät halua että vihervassarit ja niiden apinat loisii kunnollisten ihmisten rahoilla.
Kerro tarkemmin. Olen Persu.
Vierailija kirjoitti:
Persuja äänestävät mm. älykkäät korkeakoulutetut suomalaiset jotka ovat kyllästyneet vihreiden järjettömään fanaattisuuteen, vasemmiston tyhmään talouspolitiikkaan, julkisen sektorin loputtomaan turvottamiseen, maahanmuuton tuomiin ongelmiin ja siihen ettei Suomella ole ollut oikeaa talouskasvua 18 vuoteen.
Persut ovat prostestipuolue vanhaan menoon kyllästyneille, ihmisille jotka haluvat nykytilanteeseen muutosta.
Tämä. En erityisesti juuri persuja kannata, koska kaikki poliitikot lähtökohtaisesti ajavat ensisijaisesti omaa etuaan, mutta voin hyvin äänestää puoluetta ihan vaan siksi, että silloin ääni menee vihervasemmistoa vastaan. Vihreiden ja vasemmiston ilmasto- ja maahanmuuttosekoilu pilaa koko maan ja kaataa talouden.
Vierailija kirjoitti:
En äänestäisi jos muilla puolueilla olisi tiukka linja maa hanmuutoa vastaan.
Ja edes jotain järjenhäivää ilmastoasioissa.
Pedofiilit, naisten hakkaajat, eliitti, ahneet itsekkäät, putinistit ja vajaa älyiset
Minä, entinen demari. Olen ihan perusduunari ja tienaan pikkasen reilu neljä tonnia kuussa. En halua elättää apinoita tai muitakaan loisia ja koska demarit hylkäsivät duunarit ja alkoivat paapomaan mutiksia ja friikkejä niin oli pakko vaihtaa puoluetta. En tienaa riittävästi että kannattaisi äänestää kokkareita joten persut on ainoa vaihtoehto. Liike Nyt voisi olla myös jos puolue kasvaisi.
Vierailija kirjoitti:
Järkimiehet. Näitä ei tosin ole Suomessa edelleenkään liikaa.
Myös järkinaiset.
Vierailija kirjoitti:
Moni kantasuomalainen.
Minä olla kantasomali ja änestän ps kun he sano tervetulla minua ja suku 2015
Tuliko vaisurille taas paha mieli?
Minä.