Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka noita persuja oikeen äänestää??

Vierailija
26.08.2026 |

Älkää…

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persuja äänestää ainoastaan heikko aines. 

Hädin tuskin ihmisiä.

Ja mitäs sinä teet työksesi?

Päivystän palstalla 365 päivänä vuodessa 7-23 tekemässä loputtomia persualoituksia.

Vierailija
42/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, joka ei halua muslimien invaasiota.

Kuvitteellista invaasiota. Olet mennyt huru-ukkojen höpinöihin. Pahoittelut. 

Mä toivon että se ei oo kuvitteellinen. Kaikki tänne tulleet ovat tähän asti olleet parempaa ainesta kun persut joten vaikutus on positiivinen. 

Toivottavasti väestönvaihto on totta!

Toivottavasti sinunkin sukulaisesi joukkohassutellaan vuohineuvosten toimesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä että jonkun puolueen kannattajakunta jättää äänestämättä heitä vaaleissa jos sinä spämmäät tällä palstalla joka päivä aamusta iltaan? Taidat luulla kitinöilläsi olevan suurenkin merkityksen.

Vierailija
44/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaiset ihmiset, jotka saavat palkkaa ja haluavat pitää palkasta itsellään edes 50%.

Vierailija
45/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne persujen äänestäjät jotka itse tunnen on matalasti koulutettuja ja hieman heikkolahjaisia. Löytyy myös paljon mustavalkoisuutta ajatusmaailmasta. 

Mistä tiedät ketä kukakin äänestää. 

Et mistään, VALEHTELET

Vierailija
46/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankkumattomat, eivät sinnetännesäntäilevät tuuliviirit, he ovat useammin persuja kuin jälkimmäiset, olen huomannut kautta rantain.

Vierailija
47/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkimiehet. Näitä ei tosin ole Suomessa edelleenkään liikaa.

Myös järkinaiset.

Meidän tyttöporukka aikoo äänestää myös persuja. Ei enää väestönvaihtoa kiitos. Rajansa kaikella. Täällä pk-seudulla on karannut hommat lapasesta. Ulkona liikkuminen yksin pimeällä on erittäin vaarallista. 

N 35

Vierailija
48/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne persujen äänestäjät jotka itse tunnen on matalasti koulutettuja ja hieman heikkolahjaisia. Löytyy myös paljon mustavalkoisuutta ajatusmaailmasta. 

Ai. Minä ~150000€/vuodessa hankkiva insinööri olen matalasti koulutettu ja heikkolahjainen?

Vierailija
49/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä että jonkun puolueen kannattajakunta jättää äänestämättä heitä vaaleissa jos sinä spämmäät tällä palstalla joka päivä aamusta iltaan? Taidat luulla kitinöilläsi olevan suurenkin merkityksen.

Itse harkitsen perussuomalaisten äänestämistä tämän spämmäyksen takia.

T: Eri

Vierailija
50/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Talousoikeistolainen keski-ikäinen merkonomi. Nainen.

Vierailija
51/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut haluavat tuhota hyvinvointivaltion, vapaan median, ihmisoikeudet jne. Vastineeksi äänestäjä saa tukea omalle rasismilleen. Joillekin se näyttää riittävän. 

Tosiasia  nyt vaan on että Suomessa menee sosiaalitukiin 33% bruttokansantuotteesta mikä on maailmanennätystasoa ja julkinen sektori on EU:n suurin ihan millä tahansa mittarilla mitattuna. Veroastekin on EU:n korkeimpia. 

Ei julkisia menoja voi ainakaan kasvattaa ennen kuin työllisyys ja bruttokansantuote on saatu kasvuun.

Tässä persut ja kokomus ovat oikeissa.

Mitä vapaaseen mediaan tulee, ei persut mielestäni ole sitä mitenkään olleet rajoittamassa. Mistä tämä käsitys on tullut ? 

Pikemminkin persut ovat itse olleet venyttämässä julkisen puheen rajoja.

Vaikka kannatankin työperäisen maahanmuuton lisäämistä, täytyy maahanmuuton ongelmat nostaa julkisuudessa esiin ja käsitellä. 

Sen persut ovat kyllä tehneet.

Vierailija
52/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on riippuvuus on ongelma. Paljonko juot per päivä?

Vierailija
53/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiivit maltilliset oikeistolaiset äänestää.

Vierailija
54/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai. Minä ~150000€/vuodessa hankkiva insinööri olen matalasti koulutettu ja heikkolahjainen?

Heikkolahjainen ainakin taidat olla kun et lukemaasi ymmärrä.

Vierailija
55/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En opettajana ikinä uskaltaisi kuuluttaa äänestäväni PS. Olen hiljaa ja käyn laittamassa äänestyslappuun Jussin numeron. Varmasti myös moni kollegani toimii näin.

Vierailija
56/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla aamusta iltaan päivystävällä pakkomielteisellä jankuttajalla tuskin on kovin montaa tuttua ihmistä. Joten samanlaisia mielikuvituspersuja ovat ne persututtusi kuin nekin persut joita tällä palstalla näet joka päivä tuhansia kertoja kun joku on kanssasi eri mieltä.

Vierailija
57/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkilö, joka ei halua muslimien invaasiota.

Kuvitteellista invaasiota. Olet mennyt huru-ukkojen höpinöihin. Pahoittelut. 

Lue joskus muutakin kuin Aku Ankkaa tai Kansan uutisia, niin näet, mitä Euroopassa tällä hetkellä tapahtuu. Siitä ei ehkä puhuta teikäläisten kommáríkerhoissa.

Vierailija
58/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkun ihmiset

Vierailija
59/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeteltiin kavereiden kanssa, kun usein kuuluu puhuttavan vasemmiston "intellektuelleista." Asiat on kyllä muuttumassa. Tuoreet korkeakoulutetut alkavat olemaan enenevissä määrin oikeistolaisia, niinkuin meidänkin kaveripiiri on. Se on PS, mitä nykyään kannattaa äänestää, jos haluaa asioiden parantuvan. 

Vierailija
60/181 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuli tutkimustulos että esim pk-yritykset haluavat Purran pääministeriksi. Tiedätkö ne on ne kotimaiset yrittäjät, ei mitään monkansallisia jättejä jotka vie verorahatkin ulos siirtohinnotteluillaan.

PS:llä on paras talousosaaminen nyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi