Kuka noita persuja oikeen äänestää??
Kommentit (181)
Henkilö, joka ei halua muslimien invaasiota.
Vierailija kirjoitti:
Lampaita joilla ei ole aö kohdillaan.
Kun mietin ihmisiä joiden arvelen äänestävän persuja, he eivät kyllä ole mitään lampaita eivätkä henkisiltä ominaisuuksiltaan minkään gaussin käyrän vasemmalla puolelta.
Pikemminkin aivan päin vastoin.
Ihan itsenäisesti ajattelevia, korkeasti koulutettuja ja keskimääräistä paremmin menestyneitä miehiä ja naisia.
Ja yhteistä heille on että ovat todella kyllästyneet siihen politiikkaan mitä Suomessa on pitkään tehty.
Persut haluavat tuhota hyvinvointivaltion, vapaan median, ihmisoikeudet jne. Vastineeksi äänestäjä saa tukea omalle rasismilleen. Joillekin se näyttää riittävän.
22. OrpoPurran hallituksen aikana maahan muut to on jatkunut Marinin hallituksen mukaisessa tahdissa. Puheet eivät vastaa tekoja.
Minä!!! Ainoa puolue joka voi pelastaa Suomen monikulttuuriselta tuholta.
Persuja äänestää ainoastaan heikko aines.
Hädin tuskin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellista invaasiota. Olet mennyt huru-ukkojen höpinöihin. Pahoittelut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvitteellista invaasiota. Olet mennyt huru-ukkojen höpinöihin. Pahoittelut.
Mä toivon että se ei oo kuvitteellinen. Kaikki tänne tulleet ovat tähän asti olleet parempaa ainesta kun persut joten vaikutus on positiivinen.
Toivottavasti väestönvaihto on totta!
Ketkä tekisivät paskaduunit tässä maassa elleivät juurikin ulkkikset?
Vierailija kirjoitti:
Minä.
T: Petteri
Ne persujen äänestäjät jotka itse tunnen on matalasti koulutettuja ja hieman heikkolahjaisia. Löytyy myös paljon mustavalkoisuutta ajatusmaailmasta.
Olin kuin Halla-aho itsekin: alussa vihreä, sitten tajusin.
-Halla-ahon nykyinen äänestäjä, entinen vihreä
Vierailija kirjoitti:
Ne persujen äänestäjät jotka itse tunnen on matalasti koulutettuja ja hieman heikkolahjaisia. Löytyy myös paljon mustavalkoisuutta ajatusmaailmasta.
Tunnen itseäni näistä t:Riikka
Vierailija kirjoitti:
Ainoa asia josta olen tyytyväinen että persut pettivät äänestäjänsä kun pääsivät hallitukseen.
Väärin. Ovat tehneet juuri sen, mikä on mulle itselle tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Persuja äänestää ainoastaan heikko aines.
Hädin tuskin ihmisiä.
Ja mitäs sinä teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Tuliko vaisurille taas paha mieli?
?
Vierailija kirjoitti:
Pedofiilit, naisten hakkaajat, eliitti, ahneet itsekkäät, putinistit ja vajaa älyiset
Mainitsit vajaaälyisen. Lue oma kirjoitus
Kun katsoo millaista rassepedaria puolueessa on, niin aikamoista, että kukasn heitä äänestää. Oikeustoimikelvottomat veijarit, kuten täällä meuhkaavat persincelit, varmaan 😂