Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi syntyä ökyrikkaille vanhemmille?

Vierailija
26.08.2026 |

Olisi varsin vaivaton tie vaurauteen. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonan taalan kysymys 

Vierailija
2/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis syntyä hemmotelluksi ja pilalle paapotuksi ylimieliseksi pellavapääksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat siis syntyä hemmotelluksi ja pilalle paapotuksi ylimieliseksi pellavapääksi?

Ehdottomasti. 

Vierailija
4/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ olen rikkaassa perheessä kasvatettu jollaiseksi AP haluaisi muuttua. Vastaan kysymyksiinne.

Vierailija
5/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan urbaanilegendaa että rikkaiden perheiden lapset olisivat jotenkin pilalle paapottuja. Päin vastoin, tuntemani ovat hyvin fiksua porukkaa. 

Yleensä niiltä menestyvien perheiden vesoilta vaaditaan paljon enemmän kuin lapsilta keskimäärin. Heistä kasvatetaan tulevaisuuden menestyjiä ja paineet voivat olla kovat. 

Vierailija
6/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Moni on vaurastunut vasta kun perhe on jo ollut olemassa. 

Vierailija
7/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua enää tässä elämässä, mutta miten seuraavassa?

Vierailija
8/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aivan urbaanilegendaa että rikkaiden perheiden lapset olisivat jotenkin pilalle paapottuja. Päin vastoin, tuntemani ovat hyvin fiksua porukkaa. 

Yleensä niiltä menestyvien perheiden vesoilta vaaditaan paljon enemmän kuin lapsilta keskimäärin. Heistä kasvatetaan tulevaisuuden menestyjiä ja paineet voivat olla kovat. 

No mä voin sanoa että oon esimerkki kyseisestä ihmisryhmästä, ja olin kyllä aika pilalle paapottu. Mutta ihan fiksu musta silti tuli.

Vierailija
9/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä voin sanoa että oon esimerkki kyseisestä ihmisryhmästä, ja olin kyllä aika pilalle paapottu. Mutta ihan fiksu musta silti tuli.

No ethän sinä mitenkään pilalla ole jos ihan fiksu olet. 

Vierailija
10/10 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkökulmaero. Lapset eivät vain tule jostain, lapset ovat osa vanheempiaansa.