Jättäisitkö miehesi, jos joku ultrarikas haluaisi suhteeseen kanssasi?
Vuositulot puoli miltsiä ja varallisuus kymppämiltsi.
Kommentit (99)
En, jos mies olisi rakas. Mitä minulle muutenkaan toisen rahat kuuluu. Ei ne ole minun rahojani.
Olisi outoa olla jonkun kanssa vain pelkästään rahan takia. Saattaisi tulla vähän huorahtava olo.
Täysin rehellisesti... en todellakaan.
Ensinnäkin mieheni on osoittanut haluavansa olla tukena hyvien päivien lisäksi myös huonoina. Se on tärkeämpää kuin mikään summa rahaa.
Toisekseen minua ei vain kiinnosta "ultrarikkaan" elämä millään tavalla. Lentäminen, useat kiinteistöt, arvotavarat, tuhlailu - tiivistettynä vain hirveää luonnonvarojen haaskausta.
Ultrarikkaan puolisona pitäisi myös osata näytellä osansa eli olla edustusvaimo. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta sellaiseen.
Ainoa asia, mikä voisi rahassa kiinnostaa, on aikainen eläköityminen ja lisääntynyt vapaus. Ja nämä on tavallisen ihmisen täysin mahdollista saavuttaa, kun vain elää säästeliäästi ja sijoittaa ylimääräisen rahan.
En. Sen verran monta rikkaan ihmisen haastattelua olen kuunnellut, että olen oppinut ettei rikkaus tee ihmisestä onnellista. Raha on välttämätön asia, mutta tietyn rajan jälkeen se menettää merkityksensä.
Jos vuositulot ovat puolimiltsiä ei olla vielä lähelläkään ultrarikasta. Suomessakin on aika paljon ihmisiä, joilla tienestit ovat tuota luokkaa. Silti Suomessa ei ole yhtään ultrarikasta ihmistä. Ultrarikkaus vaatisi miljardiomaisuuden.
Periaatteesta en. En ole you know what, toisekseen tunnen vain tavalla tai toisella ääliöitä rikkaita. Eli en oikein usko, että tulisin edes toimeen sellaisen kanssa.
Jättäisitkö sinä ap kumppanisi, jos ökyrikas nainen haluaisi kanssasi suhteeseen? Miksi kysyt tälläistä?
En, mutta jos Tom Glynn-Carney haluaisi niin se olis adios miehelle, jos ei polyyn suostu.
En jättäisi.
Oikea kysymys on, jättäisitkö miehesi, jos siitä hyvästä saisit puolen miljoonan ansiotason ja 10 miljoonan sijoitusvarallisuuden. Sitä pitäisikin miettiä ihan kunnolla jo! Vastaus olisi ehkä silloinkin kuitenkin ei. Mutta vain ehkä.
Voi mitä kaikkea mä ostaisinkaan. Mutta kun ei, mä rakastan mun miestä.
En. Ei mua kiinnosta rikkaus ollenkaan. Tulen erinomaisesti toimeen omalla tienaamisellani, enkä keksi mitä rahalla saatavaa kaipaisin jota en jo voi hankkia. Ei ole mitään luksuselämän toiveita tai haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Olisi outoa olla jonkun kanssa vain pelkästään rahan takia. Saattaisi tulla vähän huorahtava olo.
Tämä.
Ehkä mikäli hänkin on homoseksuaali.
Itse en vaihtanut. Itseäni 5 nuorempi ulkomaalainen nainen halusi minut. Isällään miljardiluokan yritys Japanissa. Papin edessä lupasin vaimolleni sekä myötä- että vastamäessä rakastaa ja edelleen rakastan, joten kieltäydyin tapaamisesta perijän kanssa.
En tuolla omaisuudella, mutta isommalla kyllä. Mutta pitäisin mieheni rakastajana ja hemmottelisin häntä 😁