Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi, jos joku ultrarikas haluaisi suhteeseen kanssasi?

Vierailija
26.08.2026 |

Vuositulot puoli miltsiä ja varallisuus kymppämiltsi. 

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuolla omaisuudella, mutta isommalla kyllä. Mutta pitäisin mieheni rakastajana ja hemmottelisin häntä 😁

Vierailija
82/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, jos mies olisi rakas. Mitä minulle muutenkaan toisen rahat kuuluu. Ei ne ole minun rahojani.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtäisiin miehen kanssa diili

Vierailija
84/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi outoa olla jonkun kanssa vain pelkästään rahan takia. Saattaisi tulla vähän huorahtava olo.

Vierailija
85/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rehellisesti... en todellakaan.

Ensinnäkin mieheni on osoittanut haluavansa olla tukena hyvien päivien lisäksi myös huonoina. Se on tärkeämpää kuin mikään summa rahaa.

Toisekseen minua ei vain kiinnosta "ultrarikkaan" elämä millään tavalla. Lentäminen, useat kiinteistöt, arvotavarat, tuhlailu - tiivistettynä vain hirveää luonnonvarojen haaskausta.

Ultrarikkaan puolisona pitäisi myös osata näytellä osansa eli olla edustusvaimo. Ei ole minkäänlaista kiinnostusta sellaiseen.

Ainoa asia, mikä voisi rahassa kiinnostaa, on aikainen eläköityminen ja lisääntynyt vapaus. Ja nämä on tavallisen ihmisen täysin mahdollista saavuttaa, kun vain elää säästeliäästi ja sijoittaa ylimääräisen rahan.

Vierailija
86/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Sen verran monta rikkaan ihmisen haastattelua olen kuunnellut, että olen oppinut ettei rikkaus tee ihmisestä onnellista. Raha on välttämätön asia, mutta tietyn rajan jälkeen se menettää merkityksensä. 

Vierailija
87/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vuositulot ovat puolimiltsiä ei olla vielä lähelläkään ultrarikasta. Suomessakin on aika paljon ihmisiä, joilla tienestit ovat tuota luokkaa. Silti Suomessa ei ole yhtään ultrarikasta ihmistä. Ultrarikkaus vaatisi miljardiomaisuuden. 

Vierailija
88/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteesta en. En ole you know what, toisekseen tunnen vain tavalla tai toisella ääliöitä rikkaita. Eli en oikein usko, että tulisin edes toimeen sellaisen kanssa.

Vierailija
89/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisitkö sinä ap kumppanisi, jos ökyrikas nainen haluaisi kanssasi suhteeseen? Miksi kysyt tälläistä? 

Vierailija
90/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jos Tom Glynn-Carney haluaisi niin se olis adios miehelle, jos ei polyyn suostu.

Vierailija
91/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi.

Vierailija
92/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi.

Vierailija
93/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. 

Oikea kysymys on, jättäisitkö miehesi, jos siitä hyvästä saisit puolen miljoonan ansiotason ja 10 miljoonan sijoitusvarallisuuden. Sitä pitäisikin miettiä ihan kunnolla jo! Vastaus olisi ehkä silloinkin kuitenkin ei. Mutta vain ehkä.

Vierailija
94/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä kaikkea mä ostaisinkaan. Mutta kun ei, mä rakastan mun miestä.

Vierailija
95/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei mua kiinnosta rikkaus ollenkaan. Tulen erinomaisesti toimeen omalla tienaamisellani, enkä keksi mitä rahalla saatavaa kaipaisin jota en jo voi hankkia. Ei ole mitään luksuselämän toiveita tai haaveita.

Vierailija
96/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai välittömästi

Vierailija
97/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi outoa olla jonkun kanssa vain pelkästään rahan takia. Saattaisi tulla vähän huorahtava olo.

Tämä.

Vierailija
98/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mikäli hänkin on homoseksuaali.

Vierailija
99/99 |
27.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vaihtanut. Itseäni 5 nuorempi ulkomaalainen nainen halusi minut. Isällään miljardiluokan yritys Japanissa. Papin edessä lupasin vaimolleni sekä myötä- että vastamäessä rakastaa ja edelleen rakastan, joten kieltäydyin tapaamisesta perijän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi