Jättäisitkö miehesi, jos joku ultrarikas haluaisi suhteeseen kanssasi?
Vuositulot puoli miltsiä ja varallisuus kymppämiltsi.
Kommentit (70)
no, miksi miehet eivät voisi tehdä samaa?
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään jättäisi vain "jonkun" takia.
Mutta jos löytyisi ihminen, johon rakastuisin enemmän ja jonka kanssa synkkaisi paremmin, jättäisin nykyiseni. Sen uuden rahatilanteella ei ole mitään merkitystä.
Mä en jättäis tässäkään tapauksessa. Tuo paremmin synkkaus ja enempi rakkaus olisi vain sitä alkuhuumaa, jonka jälkeen tasaantuisi ja tulisi jotain ongelmia kuitenkin.
Kun kerran yhden rakkaan ja hyvän on löytänyt, sitä ei jätetä. Tai mä en ainakaan jätä.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihn sama mitä palstalehmät väittää että ei jättäisi. Paskat. Nainen on AINA opportunisti.
Älä projisoi. Kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään jättäisi.
Mutta lapsen tekisin mieheltäni kysymättä sen rikkaan kanssa, koska elarit.
Eikö lopputuloksena miehesi jättäisi sinut?
Jos se olisi muuten parempi kun nykyinen niin kyllä. Miksi jättää oma elämä huonoksi jos parempaa on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sanoo ei mutta teot sanoo kyllä.
Ei tarvii muuta kun seiskan sivuja selata niin huomaa sen.
Ja seiskan sivuilla on sun mielestä kaikki suomalaiset naiset?
Sunko mielestä suomimissit on jotenkin eri rotua kuin muut naiset? Ei. Ainoa ero on että noilla on varaa valita. Ruma nainen jolla on köyhä mies, vain sanoo ettei vaihtaisi koska ei ole saumaa rikkaaseen mieheen.
Aivan sama ilmiö on näissä naisissa jotka sanoo että mustata miehet on parhaita eikä suomessa ole komeita miehiä. Kummasti sattumalta nää on aina roskatason naisia.
Sellasta pasqaa taas. Sä et selkeästi tunne yhtään naista itse.
Väärin. Olen ns komea mies. Tiedän kyllä kaiken naisten kaksnaamaisuudesta ja siitä miten moni olisi valmis vaihtamaan parempaan.
Juujuu, ihan varmana olet 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunko mielestä suomimissit on jotenkin eri rotua kuin muut naiset? Ei. Ainoa ero on että noilla on varaa valita. Ruma nainen jolla on köyhä mies, vain sanoo ettei vaihtaisi koska ei ole saumaa rikkaaseen mieheen.
Aivan sama ilmiö on näissä naisissa jotka sanoo että mustata miehet on parhaita eikä suomessa ole komeita miehiä. Kummasti sattumalta nää on aina roskatason naisia.
Väärin. Olen ns komea mies. Tiedän kyllä kaiken naisten kaksnaamaisuudesta ja siitä miten moni olisi valmis vaihtamaan parempaan.
"Väärin. Olen ns komea mies. Tiedän kyllä kaiken naisten kaksnaamaisuudesta ja siitä miten moni olisi valmis vaihtamaan parempaan."
Vain erittäin keskenkasvuinen tai typerä voi kuvitella, että komeampi tai rikkaampi olisi automaattisesti parempi kumppani.
En voisi jättää miestäni, vaikka joku utareikas haluaisi suhteeseen kanssani, koska olen hetero, minkä vuoksi minulla ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Väärin. Olen ns komea mies. Tiedän kyllä kaiken naisten kaksnaamaisuudesta ja siitä miten moni olisi valmis vaihtamaan parempaan."
Vain erittäin keskenkasvuinen tai typerä voi kuvitella, että komeampi tai rikkaampi olisi automaattisesti parempi kumppani.
Suomessa on paljon keskenkasvuisia ja typeriä naisia. Ei pitäisi yllättää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon keskenkasvuisia ja typeriä naisia. Ei pitäisi yllättää ketään.
Ahaa. Ja tuo on sun perustelusi omalle urpoudellesi? Koska joku muukin? Hiukan noloa.
En, hyvä parisuhde johon kuuluu yhteensopivuus ja molemminpuolinen rakkaus on yksi elämän merkityksellisimpiä asioita ja yksi harvoista, mitä ei voi ostaa rahalla. Olen tosi onnekas kun sellainen on löytynyt enkä luopuisi siitä mistään hinnasta. En myöskään ole erityisen kiinnostunut olemaan rikas. Olemme hyvin toimeentulevia ja se riittää hyvin.
Vierailija kirjoitti:
En, hyvä parisuhde johon kuuluu yhteensopivuus ja molemminpuolinen rakkaus on yksi elämän merkityksellisimpiä asioita ja yksi harvoista, mitä ei voi ostaa rahalla. Olen tosi onnekas kun sellainen on löytynyt enkä luopuisi siitä mistään hinnasta. En myöskään ole erityisen kiinnostunut olemaan rikas. Olemme hyvin toimeentulevia ja se riittää hyvin.
Lisäksi en koskaan jättäisi lapsiani (tai edes suostuisi elämään erossa heistä joka toinen viikko, enkä myöskään laittaisi heitä elämään uusperheessä), joten eipä tuo ole senkään takia vaihtoehto minulle.
En mistään hinnasta.
Nykyisellä ei ole rahaa, mutta se ei liity suhteeseemme juurikaan.
Naisten yleisin eroottinen fantasia on lievästi sadistisen eroottinen suhde komeaan muukalaiseen, mielellään rikkaaseen sellaiseen. Sadismia siinä on rajoitetut oikeudet, esimerkiksi liikkumisen suhteen.
En tiätenkää! Ihme kysymys 😂
Ei tuollainen ole ultrarikas vaan ihan tavallinen rikas.
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa erottuu aina ääripäät. Kaikki ne tavallisissa suhteissa pysyvät ja viihtyvät ihmiset, heistä ei tule juurikaan uutisia, miksi tulisikaan? Varmasti on myös ihmisiä jotka on suhteissa ilman sen suurempaa rakkautta, heille varmasti helppoa lähteä jos mahdollisuus varakkaampaan tulee.
En. Ei se olisi kuitenkaan yhtä hyvällä lailla hullu kuin omani. Eikä ymmärtäisi omaa pöpiyttäni.