Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jättäisitkö miehesi, jos joku ultrarikas haluaisi suhteeseen kanssasi?

Vierailija
26.08.2026 |

Vuositulot puoli miltsiä ja varallisuus kymppämiltsi. 

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihn sama mitä palstalehmät väittää että ei jättäisi. Paskat. Nainen on AINA opportunisti.

Lehmä on suuri märehtivä nisäkäs. Sen ruumis on kirjava ja karvainen, ja sillä on neljä jalkaa, sarvet, häntä sekä suuret neliosaiset utareet. Lehmät elävät pelloilla ja navetoissa.  Jos sä sekoitat lehmän ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Mikä niistä sä olet?

Vierailija
22/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään jättäisi.

Mutta lapsen tekisin mieheltäni kysymättä sen rikkaan kanssa, koska elarit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sai juuri 800 000€:n perinnön. Meillä yhteistä varallisuutta tätä ennen 500 000€:n arvosta.

Saisi olla aika paljon varakkaampi, että eroaisin.

Vierailija
24/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju paljastaa taas sen että naiset ovat kaiken muun hyvän lisäksi vielä valehtelijoita. 

Vierailija
25/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on Jumala.

Vierailija
26/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketju paljastaa taas sen että naiset ovat kaiken muun hyvän lisäksi vielä valehtelijoita. 

Ei paljasta.

Ketju paljastaa sen, että sulla on itselläsi  vääristynyt mielikuva kaikista naisista, ja kun naiset eivätkään vastaa mielikuvaasi, solvaat heitä valehtelijoiksi, vaikkei sulla on perusteita.

Vierailija
27/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ukon luonteesta. Nykyisessä on paljon vikaa, mutta myös paljon hyvää. Huonompiluonteiseen en vaihtaisi. 

Vierailija
28/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ottaisi itseäni juurikaan rikkaampaa miestä. Olisi tosi vaikea hyväksyä, että toinen on lähtökohtaisesti kaikessa niskan päällä ja oletan, että tasa-arvoisesta suhteesta saisi tapella jatkuvasti. Ei kiitos, vapauden menetys missään muodossa ei ole kiinnostavaa. Parisuhde, joka perustuu muuhun kuin rahaan (mies elää mukavaa tulotasoa kuten minäkin). 

Vierailija
29/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättäisi. Siinäkään tapauksessa että miehen kanssa eivät tunteet enää roihuaisi, en kestäisi eroa lapsistani. Ja lapset taas eivät jättäisi isäänsä tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
30/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoo ei mutta teot sanoo kyllä.

Ei tarvii muuta kun seiskan sivuja selata niin huomaa sen. 

Ja seiskan sivuilla on sun mielestä kaikki suomalaiset naiset?

Sunko mielestä suomimissit on jotenkin eri rotua kuin muut naiset? Ei. Ainoa ero on että noilla on varaa valita. Ruma nainen jolla on köyhä mies, vain sanoo ettei vaihtaisi koska ei ole saumaa rikkaaseen mieheen.

Aivan sama ilmiö on näissä naisissa jotka sanoo että mustata miehet on parhaita eikä suomessa ole komeita miehiä. Kummasti sattumalta nää on aina roskatason naisia.

Vierailija
31/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sunko mielestä suomimissit on jotenkin eri rotua kuin muut naiset? Ei. Ainoa ero on että noilla on varaa valita. Ruma nainen jolla on köyhä mies, vain sanoo ettei vaihtaisi koska ei ole saumaa rikkaaseen mieheen.

Aivan sama ilmiö on näissä naisissa jotka sanoo että mustata miehet on parhaita eikä suomessa ole komeita miehiä. Kummasti sattumalta nää on aina roskatason naisia.

Sellasta pasqaa taas. Sä et selkeästi tunne yhtään naista itse.

Vierailija
32/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei ole aina siitä haluaako,  että toisella on rahaa enemmön,  vaan siitä kuinka oikeudenmukaisesti toinen on valmis jakamaan kuluja. 
Yleensä tietenkin jos rahaa  paljon, ei yritä vetää liikaa kotiinpäin ja maksaa teippaasti enemmän kun se toinen pyytämättäkin 

Mitä oikeudenmukaista siinä on, että koska toisella on rahaa, hän olisi velvollinen elättämään loista kyljessään?

Äänestätkö SDP:tä?

Vierailija
33/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. 

Vierailija
34/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pidän ultrarikkaita totaalisina persereikinä. Ja mitä minä muka siitä hyötyisin, että myisin itseni sellaiselle sialle? Menettäisin omanarvontuntoni. Se ei ole myynnissä enkä minäkään.

Percelithän myy persettään Venäjälle joka ikinen päivä. Naisviha on yksi Venäjän propagandan kivijaloista.

Vastasin, vaikkei mulla varsinaisesti miestä ole. Onpahan kiva tyyppi, jonka kanssa harrastan kaikenlaista. Joka avautuu mulle elämästään, murheistaan ja tunteistaan. Ja minä hänelle. Aivan uudenlainen, kunnioittava ja ihana ihmissuhde. Elämäni eka mies, joka haluaa oppia tuntemaan minut eikä juokse muna sojossa kimppuun.

Vierailija
35/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sai juuri 800 000€:n perinnön. Meillä yhteistä varallisuutta tätä ennen 500 000€:n arvosta.

Saisi olla aika paljon varakkaampi, että eroaisin.

Tietääkö miehesi, että olet yhdessä hänen kanssaan rahan takia?

Vierailija
36/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on maailman paras mies. Rahalla ei oo mitään merkitystä, ennemmin tuon rakkaan kaa jossain kunnan vuokrayksiössä ja syödään purkkihernaria kuin kenenkään muun kanssa, vaikka olis mitkä palatsit ja rahat.

Vierailija
37/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi ryhtyä suhteeseen "ultrarikkaan" kanssa sillä luulen että liiks raha tekee kaikista tavalla tai toisella pipipäitä. 

Vierailija
38/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiörikas (ei nyt ziljonääri, mutta hyvin varakas) exäni päätti ihan puskista, että haluaa minut ja kosi. Tarjolla oli edustusvaimous ties missä kattohuoneistoissa Sen verran iso juttu, että oli suvunkin kanssa keskustellut ennen kosintaa. 
Annoin pakit, koska olin rakastunut jo poikaystävääni, nykyiseen mieheeni. Tämä tapahtui 25v sitten. Edelleen onnellinen saman miehen kanssa. 

Vierailija
39/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellasta pasqaa taas. Sä et selkeästi tunne yhtään naista itse.

Väärin. Olen ns komea mies. Tiedän kyllä kaiken naisten kaksnaamaisuudesta ja siitä miten moni olisi valmis vaihtamaan parempaan.

Vierailija
40/99 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä rakastan miestäni ja tulemme ihan hyvin toimeen ilman miljoonaomaisuuttakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän