Pärjääkö lentoemännän työssä, jos pieniä lapsia ja ei tukiverkostoa?
Kommentit (9)
Tässä taas joku taivaanrannanmaalari keksii satuja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas joku taivaanrannanmaalari keksii satuja.
Haaveita voi olla aina!
No ei todellakaan voi saada 8-16 työtä. Eli lastenhoito on järjestettävä .
Vuoropäivälkoti ja pelkkiä kotimaan ja Euroopan lentoja, niin silloin onnistunee. Mutta onko se lapsille hyväksi, se on toinen asia. Tai sitten tavallinen päikky ja päivätyötä tekevä puoliso, niin homma on helpompi.
Vierailija kirjoitti:
Vuoropäivälkoti ja pelkkiä kotimaan ja Euroopan lentoja, niin silloin onnistunee. Mutta onko se lapsille hyväksi, se on toinen asia. Tai sitten tavallinen päikky ja päivätyötä tekevä puoliso, niin homma on helpompi.
Olen yh. T. Ap Mutta lentoemännän työ suuri unelma!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yh. T. Ap Mutta lentoemännän työ suuri unelma!
Oletko valmis uhraamaan lastesi lapsuuden unelmiesi vuoksi?
Ei se yh:lle sovi. Yhteishuoltajuudessa etävanhempi pystyy työskentelemään noilla aikatauluilla, mutta yksin ei ole järkeä miettiä tuollaista. Vaihda ammattia sitten, kun jälkikasvu on täysikäistä.
Mikset laita lapsia vuoropäiväkotiin siinä tapauksessa? Vielä päikyssä onnistuukin mutta pikkukoululaisten kanssa vaikeampaa. Mun lapsen kanssa samassa vuoropk-ryhmässä oli sisarukset joiden äiti oli VR ravintolavaunussa töissä ja reissasi aina missä milloinkin ympäri Suomea