Jos perustaisit uusperheen ja lapsesi sanoisi, ettei halua miestäsi kanssanne asumaan
jättäisitkö hankkeen kesken? Ottaisit lusikan kauniiseen käteen ja sanoisit miehelle, että kuules, nyt Rebecca-Nicolas ei haluakaan sun kanssa saman katon alle, jatketaan tätä nyt vaan sit panosuhteena.
Kommentit (34)
Otetaan ja jätetään, käytetään ja heitetään pois.
ennen kuin mitään muuttoa edes harkitsin. Seurustelimme pitkään eri osoitteista (3 vuotta). Hyvät asiat ei tapahdu hetkessä. Sinä ap olet jo näköjään päättänyt asettaa omat tarpeesi lapsesi edelle, viestisi on aika kammottava.
Eräs suuri mielenkiintoni on siinä, miten ja missä määrin lapsen antaa vaikuttaa uuteen suhteeseen.
Ja entäs tilanteessa, jossa lapsi on ensin tykännyt tästä uudesta kumppanista, mutta sitten kun oma toinen vanhempi on alkanut puhua tästä pahaa, ei lapsi uskallakaan hokea muuta kuin vaikkapa " pirkko/reiska ei saa tulla mukaan" .
Minä elän omaa elämääni ja lapseni saa sopeutua siihen.
JOS tällainen tilanne olisi, että pitäisi perustaa uusperhe.
Oletko ollut kauan yh? Kauan olet antanut lapsellesi aikaa ja minkä ikäinen hän on. On myös olemassa perheneuvoloita jotka auttaa tälläisissäkin tilanteissa. Mutta sanon edellee, että lapsen etu meni ja menee aina mun edelle näissä asioissa.
Hitto, mä elän omaa elämää, lapsi saa muuttaa muualle jos ei hitto kelpaa!
Niih!
Aikamoisen vastuunhan lapselles annat taakaks jos se saa noinkin ison asian ihan itse päättää.
Jos ex on noin mustasukkainen niin menkää perheneuvolaan tai muuten yritä saada apua. Ei lasta saa riitakapulana pitää.
Minkäikäinen lapsesi on ap ja kauan erosta on?
Ja taas lentäisi uusi uros kuin leppäkeihäs, koska Petra-Antero saisi valita äidin uuden kumppanin. Ja luonnollisesti äidin parhaana ystävänä saisi jälleen kunniapaikan äitsylin kainalossa, kun siinä olisi sen ikävän väliajan ollut Kake-Pera-Kale-Repa-Petsku.
ja mikä tahansa syy on riittävä murhaavaan vihaan.
Minkäikäinen on lapsesi ja kauan on erostanne aikaa?
olen muokannut sitä hieman toisenlaiseksi.
Mutta juu, tapauksessa on lapsia kaksin kappalein, 5v ja 7v. Erosta on aikaa syksyllä 2 vuotta.
Lapset pitivät aluksi uudesta kumppanista ja leikkivät hänen kanssaan, mutta kun tajusivat, että toiselle vanhemmalle tulee paha mieli, alkoivat lojaaleiksi.
ja koko ajan joutuu toisesta luopumaan, etten oikein tiedä, miten sellainen täydellinen rikkumattoman rakkauden ja riittävän huomion antaminen on mahdollista vaikka mitä tekisi.