Miksi kauppojen henkilökunta ei TAISTELE saadakseen rosvon pysäytyksi?
Kommentit (11)
Saitte savulohen pöllittyä liian helposti? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Kauppias voi taistella.
Onpas TYPERÄ kommentti!
AP
Ne, joiden tehtäväksi on määritelty taisteleminen, taistelevat.
Näin järjestäytyneessä yhteiskunnassa.
Vierailija kirjoitti:
Niin typerä kommentti, että meinaa suoni päästä katketa!
AP
Rosvo voi olla aseistautunut ja puolustautua. Tästä voi seurata kuolema tai ruumiinvamma sille, joka yrittää pysäyttää. Monissa kaupoissa on ohjeistettu miten tilanteessa toimitaan ja siihen ei kuilu taistelu.
Siis sinä haluat, että joku, jonka liksa on alle 2000€/kk, ottaa saman riskin kuin vaikka aseistettu poliisi? Ei mitään koulutusta asiaan, siinä kun alat nis tin kanssa painimaan, niin se voi olla henkikulta pois muutaman oluen vuoksi.
Olin itse 90-luvun lopussa jonkun aikaa vartijana ja kun tuollainen kävi päälle ja sain sen kumoon, tuli siihen mummot huokailemaan, että älä nyt poikaparkaa tuolla tavalla kohtele... Minulle, kaksikymppiselle tytölle. Että joo, kyllä saa ap ihan itse mennä taistelemaan kauppaan
Olin nuorena tyttönä kaupassa töissä ja huomasin varkauden. Hyppäsin kassalta ja juoksin rosvon perään urheana tyttönä. Kauppias sanoi, että tässä kaupassa ei ole mitään niin arvokasta että sun tarvitsee henkesi uhalla juosta perään🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin typerä kommentti, että meinaa suoni päästä katketa!
AP
Ihan rauhassa siinä. Ole hyvä ja poistu paikalta.
Se on kuule taavi ihan työehdoissa ja sopimuksessa määrätty että väliin ei pidä eikä saa mennä muuta kuin vartija tai poliisi. Kuka muutenkaan alkaa riskeeraamaan omaa terveyttään jonkun sisäfileen takia.
Valot nyt päälle sielläkin.
Kauppias voi taistella.