Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä ⁢näyttää ⁢keskimääräinen suomalainen nainen - ⁢164,5 senttiä ja ⁢72 kiloa

Vierailija
26.08.2026 |

Toimittelijatar ⁢Wilma: " Jos kaikkien 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat ynnättäisiin yhteen ja niistä laskettaisiin keskiarvo, lopputulos olisi Tilastokeskuksen mukaan 71–73 kiloinen ja 164–165 senttiä pitkä. " - https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000009173843.html

⁢Estetiikkavaroitus: Sivulla kamalan paksujen naisten kuvia.

Mahtaakohan tuo olla oikein, kun ⁢Wilma ensin ynnää 18–64-vuotiaiden suomalaisten naisten mitat yhteen ja sitten laskee niistä keskiarvon.

Kommentit (155)

Vierailija
101/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä maailmassa jaksaa välittää toisen ihmisen ylipainosta? On niin paljon pahempiakin huolia.

Ei siinä muuten mitään, mutta joudumme maksamaan ylipainosta johtuvat terveydenhuoltokustannukset. Ne ovat noin kolme miljardia vuodessa, eli noin 700€/veronmaksaja jos jaetaan tasan veronmaksajien kesken. 

Itsehän elät toki kuin terveyden perikuva, etkä käytä koskaan terveydenhuoltopalveluita. Aivan älytöntä mollata lihavia ihmisiä sen vuoksi, että heKIN saattavat käydä lääkärissä. Kyllä niitä verovaroja käytetään mihin milloinkin ja tavalliselle kansalaiselle on ihan se ja sama mihin. 

Vierailija
102/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä maailmassa jaksaa välittää toisen ihmisen ylipainosta? On niin paljon pahempiakin huolia.

Ei yksilötasolla, mutta kansanterveydellisesti koko kansan lisääntyvä ylipaino on huolestuttava asia.

No huolehdipa sinä siitä sitten meidän muidenkin edestä. Meillä muilla kun on muutakin ajateltavaa kuin kansanterveys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista oli kamalan paksu?

Mun mielestä 'ongelma' ei ole siinä, että olisivat aivan järjettömän paksuja, mutta moni heistä ei kyllä ole sitä vaatekokoa mitä väittää. En vain ymmärrä miksi tulla lehteen väittämään, että olen kokoa M, kun on aivan selkeää, että tuon kokoinen ei ole M. Oli siellä sentään muutama rehelliseltä vaikuttava vastaus joukossa.

Kyllä itse olin tuon kokoisena kokoa M. Alaosa tosin saattoi usein olla L, koska olen mallia tiimalasi. 

No ethän ole jos kerran alaosa on paksumpi.

Et taida ymmärtää mitään naisen vartalosta tai ollut naisen kanssa, joka on mallia tiimalasi..

Vierailija
104/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 165/55kg ja osa painosta on lihaksia, sillä treenaan. Mutta olen painavimmillani ollut 165/75kg (lasten saannin jälkeen) ja näytin aikalailla tuolta, kuin nuo naiset kuvissa. Eli en mitenkään hirveän lihavalta, vaikka siinä jo lievä ylipaino on. Itselläni vaan tulee kaksoisleuka helposti, joten näytän huomattavasti paremmalta nyt, etenkin kun on niitä lihaksia. Mutta tissejä kaipaan siltä ajalta, kun olin painavampi.

Aviomiehelleni olen kelvannut kaikissa painoissa ja seksiä on riittänyt.

Hämmentävää. Mäkin olen 165cm ja painavimmillani olin 64kg ja kyllä ihan selvästi läski. En voi edes kuvitella sitä laardin määrää mikä olisi 10kg painavampana. Yök.

Vierailija
105/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka noista oli kamalan paksu?

Mun mielestä 'ongelma' ei ole siinä, että olisivat aivan järjettömän paksuja, mutta moni heistä ei kyllä ole sitä vaatekokoa mitä väittää. En vain ymmärrä miksi tulla lehteen väittämään, että olen kokoa M, kun on aivan selkeää, että tuon kokoinen ei ole M. Oli siellä sentään muutama rehelliseltä vaikuttava vastaus joukossa.

Kyllä itse olin tuon kokoisena kokoa M. Alaosa tosin saattoi usein olla L, koska olen mallia tiimalasi. 

No ethän ole jos kerran alaosa on paksumpi.

Et taida ymmärtää mitään naisen vartalosta tai ollut naisen kanssa, joka on mallia tiimalasi..

En olekaan ollut. Koska en ole kiinnostunut naisista. Kun itselläni on tiimalasivartalo niin aika helposti siitä jotain tietää.

Vierailija
106/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 165/55kg ja osa painosta on lihaksia, sillä treenaan. Mutta olen painavimmillani ollut 165/75kg (lasten saannin jälkeen) ja näytin aikalailla tuolta, kuin nuo naiset kuvissa. Eli en mitenkään hirveän lihavalta, vaikka siinä jo lievä ylipaino on. Itselläni vaan tulee kaksoisleuka helposti, joten näytän huomattavasti paremmalta nyt, etenkin kun on niitä lihaksia. Mutta tissejä kaipaan siltä ajalta, kun olin painavampi.

Hämmentävää. Mäkin olen 165cm ja painavimmillani olin 64kg ja kyllä ihan selvästi läski. En voi edes kuvitella sitä laardin määrää mikä olisi 10kg painavampana. Yök.

Vartalon malli vaikuttaa aika paljon siihen, miltä näyttää. Jos paino on mahassa, niin näyttää kaamealta. Mutta jos on isot tissit ja perse ja reidet, niin voi näyttää melko pitkään hyvältä. Toki jossain vaiheessa kaikki alkavat näyttää lihavilta oli malli mikä hyvänsä. Mutta vartalonmalli antaa usein paljon ns.anteeksi.

Vierailija
107/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kunnon voipalloja. Voi luoja, että vihaan läskejä akkoja.

Miehet valittavat, että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies. Tässä on tavallisia naisia. Mutta ei kelpaa? Ei ihme jos ei naisia löydy jos tavalliset naiset ovat ”voipalloja”(?) ja joka pojalle pitäisi olla missitasoa.
Peräkammarin pojat katsovat liikaa porrnoa, jos luulevat, että kiva missitason hottis naapurintyttö tulee alusvaatteissaan pimpottelemaan ovikelloa ja viettelemään.

Eli asia taitaakin olla niin päin, että tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen. Mutta tämäkin käännetään naisten syyksi, koska itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Naisten syy, jos peräkammaripoika ei saa missiä tyttöystäväkseen. 

Vierailija
108/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoa ei pitäisi normalisoida. 164.5cm pituisen henkilön normaalipaino ei ole 72kg vaan 50.1-67.50kg. Ja tuo yläraja koskee niitä joilla on paljon lihasmassaa, muiden pitäisi painaa vähemmän.

Vierailija
109/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Lila kelpais 👍

M39

Vierailija
110/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko tuohon tilastoon että olisi keskimäärin painoa kymmenen kiloa liikaa, jokin virhe täytyy olla. 

Tuon mittainen olisi painoindeksin perusteella 68-kiloisena normaalipainoinen. Eli huikeat neljä kiloa on ylipainoa, voi kamala miten onkin paksuja!

Se vain näyttää, miten metsässä bmi on. Pätkät voivat olla kuutioita ja ihannemitoissaan, kun heinäseipäät puolestaan ovat ylipainoisia. 

Vierailija
111/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä muuten mitään, mutta joudumme maksamaan ylipainosta johtuvat terveydenhuoltokustannukset. Ne ovat noin kolme miljardia vuodessa, eli noin 700€/veronmaksaja jos jaetaan tasan veronmaksajien kesken. 

Itsehän elät toki kuin terveyden perikuva, etkä käytä koskaan terveydenhuoltopalveluita. Aivan älytöntä mollata lihavia ihmisiä sen vuoksi, että heKIN saattavat käydä lääkärissä. Kyllä niitä verovaroja käytetään mihin milloinkin ja tavalliselle kansalaiselle on ihan se ja sama mihin. 

Minäkin olen provot tosissani ottavat ääliö.

Vierailija
112/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vartalon malli vaikuttaa aika paljon siihen, miltä näyttää. Jos paino on mahassa, niin näyttää kaamealta. Mutta jos on isot tissit ja perse ja reidet, niin voi näyttää melko pitkään hyvältä. Toki jossain vaiheessa kaikki alkavat näyttää lihavilta oli malli mikä hyvänsä. Mutta vartalonmalli antaa usein paljon ns.anteeksi.

Ääliö 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
113/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yksilötasolla, mutta kansanterveydellisesti koko kansan lisääntyvä ylipaino on huolestuttava asia.

No huolehdipa sinä siitä sitten meidän muidenkin edestä. Meillä muilla kun on muutakin ajateltavaa kuin kansanterveys.

Kyllä sen pitäisi olla ihan jokaisen veronmaksajan huoli. Kalliiksi tulee ihan jokaiselle ylipainosta aiheutuvat kustannukset yhteiskunnalle.

Vierailija
114/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valittavat, että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies. Tässä on tavallisia naisia. Mutta ei kelpaa? Ei ihme jos ei naisia löydy jos tavalliset naiset ovat ”voipalloja”(?) ja joka pojalle pitäisi olla missitasoa.
Peräkammarin pojat katsovat liikaa porrnoa, jos luulevat, että kiva missitason hottis naapurintyttö tulee alusvaatteissaan pimpottelemaan ovikelloa ja viettelemään.

Ei miehille kelpaa edes hoikka nainen, jos on väärällä tavalla hoikka ja kasvoista ruma. Ihan rauhassa saa olla sinkkuna vaikka painoindeksi on alle 20.

No se ei oo mitään uutta että miehille ei kelpaa tavallinen nainen. Ei edes hoikkana.

Vierailija
115/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli asia taitaakin olla niin päin, että tavalliselle miehelle ei kelpaa tavallinen nainen. Mutta tämäkin käännetään naisten syyksi, koska itsessä ei tietenkään voi olla mitään vikaa. Naisten syy, jos peräkammaripoika ei saa missiä tyttöystäväkseen. 

Minäkin aina pohdin millainen nainen kelpaa millaisille miehille, joska olen läski ja onneton nainen. 

Vierailija
116/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoa ei pitäisi normalisoida. 164.5cm pituisen henkilön normaalipaino ei ole 72kg vaan 50.1-67.50kg. Ja tuo yläraja koskee niitä joilla on paljon lihasmassaa, muiden pitäisi painaa vähemmän.

Eihän tässä ole normalisoitu mitään vaan esitelty naisia, jotka ovat mitoiltaan keskimääräisen kokoisia.

Vierailija
117/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 cm mies on 74 kiloisena normaalipainoinen. Olisiko aika heittää mittari roskiin?

Vierailija
118/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä neljä vuotta vanha IS:n juttu on saanut aikaan paljon kuhinaa miesten keskuudessa. :D Aina välillä törmää aina uudelleen ja uudelleen. 

Vierailija
119/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä tämä neljä vuotta vanha IS:n juttu on saanut aikaan paljon kuhinaa miesten keskuudessa. :D Aina välillä törmää aina uudelleen ja uudelleen. 

Koska sillä saa provosoitua naisia uudelleen ja uudelleen 😘

Vierailija
120/155 |
26.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansanterveys vaikuttaa mm. terveydenhuollon saatavuuteen. Jos ihmiset lihovat ja sairastuvat elintapasairauksiin, hoitojonot pitenevät ja normaalipainoinenkin joutuu odottamaan hoitoa pidempään.

Jokaisen pitäisi siis olla kiinnostunut asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi