Mitä aktiivista teet salaa työkkäriltä?
Tunnustuksia kehiin.
Itse olen Duolingossa tasolla 55 saksan kielessä eli opiskelen salaa. Lisäksi opastin tänään kuntosalilla jotain mummoa laitteiden säädöissä, siis vapaaehtoistyötä.
Kommentit (44)
Ripottele pontikkaa salaa muiltakin.
Käyn töissä mutta otan palkan käteisenä niin eivät tiedä.
Kerään pulloja pari tuntia joka päivä.
Opiskelen kieliä ja luen kirjoja, eli olen salettiin ainakin kääntäjä ja tutkija. Lisäksi käyn lenkillä ja salilla, joten mahdollisesti olen myös ammattiurheilija.
Pyöritän yritystä, teen töitä, opiskelen. En ole jäänyt kiinni. Ei ole koskaan kytännyt minua.
En mitään. Kerrankin saa olla lahna ilman että siitä valitetaan 😅 Ei vaan, on tää työttömän kohtelu kyllä mennyt järkyttäväksi. Suurin osa meistä haluaa töihin kuitenkin. N30+
Pyöräilen paljon. Ehkä sekin on kiellettyä.
Räplään itseäni, vaikka en ole edes työkkärin asiakas eikä asia sille tädille edes kuulu mitenkään, mutta varmuuden välttämiseksi se on tehtävä salassa.
Haen useampaa kuin neljää työpaikkaa, mutta ilmoitan vain neljä 😂. Loput pidän omana tietonani.
En oikeasti hae ainuttakaan paikkaa. On mennyt niin nöyryyttäväksi paskaksi koko touhu. Merkkaan sinne vaan aina jonkun paikan.
Tumputan amuin ja illoin. Teen joskus päivävuoronkin ja iltaisin vähän ylitöitä.
Kävin kakalla ja se kävi ihan työstä. En uskalla kertoa sitä - en halua karenssia.
Teen aina ihan vammasia työhakemuksia, että en vaan vahingossakaan joutuisi edes haastatteluun. Siellä kyllä esittäisin vielä pölkkypäisempää kuin jo olen, jos edes enää mahdollista.
Minä opiskelen Duolingossa japania. Toiveena joskus päästä käymään Japanissa. En osaa esitellä itseäni enkä tilata sushista ravintolassa mutta osaan sanoa että herra Tanaka on rento lakimies. 😂
Ilmoittauduin juuri parille kurssille. Ei ole velvollisuutta kertoa, eikä työkkärillä ole velvollisuutta tutkia. Uusi laki.
En kai nyt harrastuksiani ala kertoa jollekin työkkärille.
Mitäs vattua muuten sille työttömän aktiivimallille kävi? Miksi mennään aina ääripäästä toiseen? Onks nyt työttömän passiivimalli? 🤔
Tumputan vähintään kuudesti päivässä. Kyllä tämä työstä käy.
Ei sitä täällä voi kertoa. Supolla on tiedot jokaisesta palstan kirjoittajasta.