Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aktiivista teet salaa työkkäriltä?

Vierailija
25.08.2026 |

Tunnustuksia kehiin.

Itse olen Duolingossa tasolla 55 saksan kielessä eli opiskelen salaa. Lisäksi opastin tänään kuntosalilla jotain mummoa laitteiden säädöissä, siis vapaaehtoistyötä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn ampumassa taljajousella. Valtaosan ajasta katon leffoja ja pelailen.

Vierailija
22/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä meillä on pian liuta salaisia agentteja Supon hyödynnettäväksi ku työttömistä tulee mestareita toimimaan hämärähommissa niin ettei työkkäri saa tietää 😂 #vitsivitsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumputan vähintään kuudesti päivässä. Kyllä tämä työstä käy.

Käsityöläisammatti eli artesaani.

Vierailija
24/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä täällä voi kertoa. Supolla on tiedot jokaisesta palstan kirjoittajasta. 

Voit kertoa miten supolla olisi tällaiset tiedot ja miksi.

Vierailija
25/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mistä puhutte mut kylhän kommentin jättäjät pystytään tarvittaessa jäljittämään. Siksi ihmettelen miten täällä on niin paljon trollikirjoittelua.

Vierailija
26/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiiä mistä puhutte mut kylhän kommentin jättäjät pystytään tarvittaessa jäljittämään. Siksi ihmettelen miten täällä on niin paljon trollikirjoittelua.

Ne kaikki trollit onkin viranomaisia. 

Vierailija
27/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön enää, mutta itse vastailin galluppeihin, mistä sai lahjoja tai lahjakortteja sekä tein neuleita hyväntekeväisyyteen. Sellaista, mistä ei mitenkään jää kiinni.  

Vierailija
28/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harjoitan yritystoimintaa, Yritän päivittäin saada naapurin neitosta lähtemään treffeille. 

Vierailija
29/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mossad on myynyt tämän tiedusteluohjelman heille eli pystyvät katsomasn kuka kirjoittaa mitäkin. Siksi haukkujat ja trollit onkin viranomaisia ja tiedusteluhenkilöitä. Sen huomaa siitä mitä kirjoittavat, koska muilla ei ole sitä tietoa kuin heillä joten paljastavat itsensä.

Vierailija
30/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä opiskelen Duolingossa japania. Toiveena joskus päästä käymään Japanissa. En osaa esitellä itseäni enkä tilata sushista ravintolassa mutta osaan sanoa että herra Tanaka on rento lakimies. 😂

LOL, sushiravintolan tarjoilija osaa soittaa rennon lakimies Tanakan tulkiksi XD

Minä neulon tilauksesta villasukkia ja islantilaisia villapaitoja asiakkaiden langoista. Valitsen asiakkaani, vain entisten suosituksilla. Työtä riittää, koska osaan asiani ja aikaahan minulla on ;)

Vierailija
31/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö oikeasti ole koskaan kuullu VLAista? 

Vierailija
32/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikkia. Harvat pienet keikkatulot kulkevat vain yhden jäsenen verokortin kautta eikä suoratoistoista ole saatu vielä senttiäkään.

Vierailija
33/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivista seksin harrastamista. Pitäiköhän kuitenkin ilmoittaa työkkäriin seuraavalla tapaamisella? 

Vierailija
34/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitåän salassa, koska kaiken olen jo kertonut työllisyyspalveluille. No, ehkä että naapurin mies vetää käteensä parvekkeella ja tupakoi, sitä eivät tiedä.

Vierailija
35/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen joka päivä monta tuntia. Olen siis sisällöntuottaja ja somevaikuttaja. 

Vierailija
36/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn töissä mutta otan palkan käteisenä niin eivät tiedä.

Työkkärillä ei ole pääsyä tulorekisteriin, eli voit yhtä hyvin ottaa palkan tilille verokortilla.

Vierailija
37/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä opiskelen Duolingossa japania. Toiveena joskus päästä käymään Japanissa. En osaa esitellä itseäni enkä tilata sushista ravintolassa mutta osaan sanoa että herra Tanaka on rento lakimies. 😂

LOL, sushiravintolan tarjoilija osaa soittaa rennon lakimies Tanakan tulkiksi XD

Minä neulon tilauksesta villasukkia ja islantilaisia villapaitoja asiakkaiden langoista. Valitsen asiakkaani, vain entisten suosituksilla. Työtä riittää, koska osaan asiani ja aikaahan minulla on ;)

Kiinnostaisi löytää kaltaisesi. Villasukkien suurkuluttajana. Paljonko veloitat ihan tavallisista yksivärisistä/perusraidallisista sukista, kun tilaajalta langat?

Vierailija
38/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkkärillä ei ole pääsyä tulorekisteriin, eli voit yhtä hyvin ottaa palkan tilille verokortilla.

Työkkärillä ei ole, mutta työttömyyskorvauksen maksavalla taholla eli Kelalla on. Siksi ei kannata ottaa verokortille.

t. eri

Vierailija
39/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi, koska Kelalla on pääsy tulorekisteriin ja ne leikkaavat tukia, jos näkevät, että olen töissä.

t. eri

Vierailija
40/44 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Kerrankin saa olla lahna ilman että siitä valitetaan 😅 Ei vaan, on tää työttömän kohtelu kyllä mennyt järkyttäväksi. Suurin osa meistä haluaa töihin kuitenkin. N30+

Sulla on vielä toivoa kun olet noinkin nuori.  

Mulla ei juurikaan ole,  olen 58v. 

Olen ollut jo 7v työttömänä.  

Aloitukseen: Mulla on neljä ammattitutkintoa. Eiköhän opiskelu riitä.  Italiaa olen opiskellut tässä itsekseni,  olen sitä opiskeluaikoina lukenut intensiivisemmin.  

Mutta eipä siitäkään paljon iloa ole kun ei ole varaa sinne Italiaan matkustaa.  

Kokkailen uusia ja erilaisia ruokia,  testailen reseptejä.  Onneksi mies ei ole nirso, syö hyvillä mielin kaikkea.  Se on kiva ja tärkeä harrastus.  

Työkkärille en kerro mitään.  Harrastukset on kävelylenkit ja lukeminen.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi