Mitä aktiivista teet salaa työkkäriltä?
Tunnustuksia kehiin.
Itse olen Duolingossa tasolla 55 saksan kielessä eli opiskelen salaa. Lisäksi opastin tänään kuntosalilla jotain mummoa laitteiden säädöissä, siis vapaaehtoistyötä.
Kommentit (44)
Tässä meillä on pian liuta salaisia agentteja Supon hyödynnettäväksi ku työttömistä tulee mestareita toimimaan hämärähommissa niin ettei työkkäri saa tietää 😂 #vitsivitsi
Vierailija kirjoitti:
Tumputan vähintään kuudesti päivässä. Kyllä tämä työstä käy.
Käsityöläisammatti eli artesaani.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä täällä voi kertoa. Supolla on tiedot jokaisesta palstan kirjoittajasta.
Voit kertoa miten supolla olisi tällaiset tiedot ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mistä puhutte mut kylhän kommentin jättäjät pystytään tarvittaessa jäljittämään. Siksi ihmettelen miten täällä on niin paljon trollikirjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mistä puhutte mut kylhän kommentin jättäjät pystytään tarvittaessa jäljittämään. Siksi ihmettelen miten täällä on niin paljon trollikirjoittelua.
Ne kaikki trollit onkin viranomaisia.
En ole työtön enää, mutta itse vastailin galluppeihin, mistä sai lahjoja tai lahjakortteja sekä tein neuleita hyväntekeväisyyteen. Sellaista, mistä ei mitenkään jää kiinni.
Itse harjoitan yritystoimintaa, Yritän päivittäin saada naapurin neitosta lähtemään treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mossad on myynyt tämän tiedusteluohjelman heille eli pystyvät katsomasn kuka kirjoittaa mitäkin. Siksi haukkujat ja trollit onkin viranomaisia ja tiedusteluhenkilöitä. Sen huomaa siitä mitä kirjoittavat, koska muilla ei ole sitä tietoa kuin heillä joten paljastavat itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Minä opiskelen Duolingossa japania. Toiveena joskus päästä käymään Japanissa. En osaa esitellä itseäni enkä tilata sushista ravintolassa mutta osaan sanoa että herra Tanaka on rento lakimies. 😂
LOL, sushiravintolan tarjoilija osaa soittaa rennon lakimies Tanakan tulkiksi XD
Minä neulon tilauksesta villasukkia ja islantilaisia villapaitoja asiakkaiden langoista. Valitsen asiakkaani, vain entisten suosituksilla. Työtä riittää, koska osaan asiani ja aikaahan minulla on ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti ole koskaan kuullu VLAista?
Musiikkia. Harvat pienet keikkatulot kulkevat vain yhden jäsenen verokortin kautta eikä suoratoistoista ole saatu vielä senttiäkään.
Aktiivista seksin harrastamista. Pitäiköhän kuitenkin ilmoittaa työkkäriin seuraavalla tapaamisella?
En mitåän salassa, koska kaiken olen jo kertonut työllisyyspalveluille. No, ehkä että naapurin mies vetää käteensä parvekkeella ja tupakoi, sitä eivät tiedä.
Palstailen joka päivä monta tuntia. Olen siis sisällöntuottaja ja somevaikuttaja.
Vierailija kirjoitti:
Käyn töissä mutta otan palkan käteisenä niin eivät tiedä.
Työkkärillä ei ole pääsyä tulorekisteriin, eli voit yhtä hyvin ottaa palkan tilille verokortilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä opiskelen Duolingossa japania. Toiveena joskus päästä käymään Japanissa. En osaa esitellä itseäni enkä tilata sushista ravintolassa mutta osaan sanoa että herra Tanaka on rento lakimies. 😂
LOL, sushiravintolan tarjoilija osaa soittaa rennon lakimies Tanakan tulkiksi XD
Minä neulon tilauksesta villasukkia ja islantilaisia villapaitoja asiakkaiden langoista. Valitsen asiakkaani, vain entisten suosituksilla. Työtä riittää, koska osaan asiani ja aikaahan minulla on ;)
Kiinnostaisi löytää kaltaisesi. Villasukkien suurkuluttajana. Paljonko veloitat ihan tavallisista yksivärisistä/perusraidallisista sukista, kun tilaajalta langat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työkkärillä ei ole pääsyä tulorekisteriin, eli voit yhtä hyvin ottaa palkan tilille verokortilla.
Työkkärillä ei ole, mutta työttömyyskorvauksen maksavalla taholla eli Kelalla on. Siksi ei kannata ottaa verokortille.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voi, koska Kelalla on pääsy tulorekisteriin ja ne leikkaavat tukia, jos näkevät, että olen töissä.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kerrankin saa olla lahna ilman että siitä valitetaan 😅 Ei vaan, on tää työttömän kohtelu kyllä mennyt järkyttäväksi. Suurin osa meistä haluaa töihin kuitenkin. N30+
Sulla on vielä toivoa kun olet noinkin nuori.
Mulla ei juurikaan ole, olen 58v.
Olen ollut jo 7v työttömänä.
Aloitukseen: Mulla on neljä ammattitutkintoa. Eiköhän opiskelu riitä. Italiaa olen opiskellut tässä itsekseni, olen sitä opiskeluaikoina lukenut intensiivisemmin.
Mutta eipä siitäkään paljon iloa ole kun ei ole varaa sinne Italiaan matkustaa.
Kokkailen uusia ja erilaisia ruokia, testailen reseptejä. Onneksi mies ei ole nirso, syö hyvillä mielin kaikkea. Se on kiva ja tärkeä harrastus.
Työkkärille en kerro mitään. Harrastukset on kävelylenkit ja lukeminen.
Käyn ampumassa taljajousella. Valtaosan ajasta katon leffoja ja pelailen.