Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaita naisia ei löydy mistään?

Vierailija
25.08.2026 |

Mikä siinä on että vaikka nainen olisi kuinka ujo ja hiljainen ja sosiaalisesti estynyt niin silti naiselta aina löytyy puoliso? Olen pettynyt elämäni aikana aivan liian monta kertaa siihen että kun jossakin yksinäisten tapaamispaikassa on tullut vastaan joku sosiaalisesti erittäin ujo ja estynyt nainen ja mä olen ajatellut että "Tuossa voisi olla potentiaalinen parisuhde-ehdokas mulle" niin melko pian on kuitenkin käynyt ilmi että naisella onkin puoliso! Siis mistä helvetistä niitä sinkkunaisia oikein löytää jos edes sosiaalisesti estyneiden ihmisten piireistä niitä ei löydy?! Lisätietona vielä sellainen että olen 33v

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on pakko olla vaan luonteessa ja käyttäytymisessä että jotkut saa niin helposti parisuhteen, koska ulkomuoto ei ainakaan ole kovin korkealla sillä listalla mikä naisia oikeasti miellyttää.

:D Ulkomuoto nimenomaan on hyvin korkealla

No ei ainakaan niillä mitä minä tunnen, ovat hyvin puheliaita ja sanavalmiita miehiä mutta ulkomuoto ei mikään erikoinen, aina on joku gimma kainalossa.

Näinpä. 

Vierailija
42/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vaikka sitä tinderiä.

Taitaa olla loppumaton suo, suurin os.a taitaa pitää sitä harrastuksena

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikursille, siellä niitä on ja ehdotat jollekkin mukavalle naiselle että eiköhän lähdetä lavatansseihin, ei se sen vaikeampaa ole.

Tiedän miltä ap näyttää ja hän ikävällä kyllä näyttää siltä mitä on eli lievästi kehitysvammainen mt-tapaus. Juuri tuolla Facebookin ryhmässä pari naista kommentoi tämän Janin julkaisuun, että käyttäytyy aggressiivisesti naisia kohtaan Facebookissa.

Vierailija
44/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikursille, siellä niitä on ja ehdotat jollekkin mukavalle naiselle että eiköhän lähdetä lavatansseihin, ei se sen vaikeampaa ole.

Tiedän miltä ap näyttää ja hän ikävällä kyllä näyttää siltä mitä on eli lievästi kehitysvammainen mt-tapaus. Juuri tuolla Facebookin ryhmässä pari naista kommentoi tämän Janin julkaisuun, että käyttäytyy aggressiivisesti naisia kohtaan Facebookissa.

Sori kirjoitusvirheet mun vastauksissa. Olen kipeänä joten ei aivot oikein toimi kunnolla. 

Vierailija
45/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pitkä, musta, laatikkoleukainen sekä isokullinen niin naisia on jonoksi asti. Mikäli on rikas niin pienipilinen, seniili käppänäkin kelpaa.

No minä lyhyenläntä ylipainoinen ja vehjekkään mitenkään erikoisen iso ole, niin vaan naiset ajeli taksilla kyläilemään, no lopetin nuo tohinat sitten kun ei enään huvittanut. Vieläkin jo eläkelläisenä naiset tykkää hakeutua seuraan, en käsitä kun itsellä parisuhteeseen on hiipunut jo.

Vierailija
46/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne jossain vankeina?

Vierailija
47/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karjamarkkinat

Vierailija
48/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla pitkä, musta, laatikkoleukainen sekä isokullinen niin naisia on jonoksi asti. Mikäli on rikas niin pienipilinen, seniili käppänäkin kelpaa.

Taitaa olla oma arvostukset näitä pinnallisia, teräsmiehet ja ihmenaiset edelleen ihan mahdollisia olentoja?

Vierailija
49/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Grindriä.

Vierailija
50/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oot ällö

Vierailija
51/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, mutta tuppaavat olemaan ahneita ja rahan perään.

Huo rat juu yleensä sattuvat olemaan sinkkuja.

Vierailija
52/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tomppelit kiinnosta. Nainen viehättyy älystä ja hyvästä, kunnioittavasta käytöksestä, sivistyksestä.

Känniset, työttömät, lukutaidottomat  lippisveetit Suonenjoelta ei kiinnosta ketään. 

Vierailija
53/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karjamarkkinat

Tinder on epätoivoisten, toivonsa menettäneiden tyyppien viimeinen oljenkorsi.

Vierailija
54/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tomppelit kiinnosta. Nainen viehättyy älystä ja hyvästä, kunnioittavasta käytöksestä, sivistyksestä.

Känniset, työttömät, lukutaidottomat  lippisveetit Suonenjoelta ei kiinnosta ketään. 

naulan kantaan 

Vierailija
55/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita kassoja tulee toisinaan vastaan. Sit kun menet ehdottamaan jotain, eivät yhtäkkiä olekaan vapaita...

Vierailija
56/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pariutuu aina, jos haluaa. Siksi ehdoton enemmistö löytää puolisonsa jo nuorena. Ne, ketkä jäävät jäljelle ovat syystä yksin.

Minun syyni on halu itsenäisyyteen joka asiassa. 

Vierailija
57/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sinkku koko elämäni. Olen todella ujo ja kärsin sos tilanteiden pelosta. Miehistä ei mitään kokemusta. Kotosalla olen 99% ajasta. Poistun kotoa kauppaan tai lenkille. N37

Sairaalloisen mustasukkainen puoliso olisi innoissaan sinusta. Tai sitten ei, kun ei olisi mitään mitä kytätä ja syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä