Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaita naisia ei löydy mistään?

Vierailija
25.08.2026 |

Mikä siinä on että vaikka nainen olisi kuinka ujo ja hiljainen ja sosiaalisesti estynyt niin silti naiselta aina löytyy puoliso? Olen pettynyt elämäni aikana aivan liian monta kertaa siihen että kun jossakin yksinäisten tapaamispaikassa on tullut vastaan joku sosiaalisesti erittäin ujo ja estynyt nainen ja mä olen ajatellut että "Tuossa voisi olla potentiaalinen parisuhde-ehdokas mulle" niin melko pian on kuitenkin käynyt ilmi että naisella onkin puoliso! Siis mistä helvetistä niitä sinkkunaisia oikein löytää jos edes sosiaalisesti estyneiden ihmisten piireistä niitä ei löydy?! Lisätietona vielä sellainen että olen 33v

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on pakko olla vaan luonteessa ja käyttäytymisessä että jotkut saa niin helposti parisuhteen, koska ulkomuoto ei ainakaan ole kovin korkealla sillä listalla mikä naisia oikeasti miellyttää.

:D Ulkomuoto nimenomaan on hyvin korkealla

No ei ainakaan niillä mitä minä tunnen, ovat hyvin puheliaita ja sanavalmiita miehiä mutta ulkomuoto ei mikään erikoinen, aina on joku gimma kainalossa.

Vierailija
22/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, mutta kokemuksesta viisastuneena en enää ota miestä vaivoikseni, sen verran arvostan vapauttani.

Jaa, että kun kerran epäonnistut jossain, et enää yritä uudestaan? Vaikuttaa hieman äärimmäiseltä toimintatavalta.

Miehen valkkaamisessa on kyllä aika helppoa epäonnistua. Niitä huonoja kokemuksia tulee varsin helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut sinkku koko elämäni. Olen todella ujo ja kärsin sos tilanteiden pelosta. Miehistä ei mitään kokemusta. Kotosalla olen 99% ajasta. Poistun kotoa kauppaan tai lenkille. N37

Oletko nätti? Onko miehet koskaan lähestynyt missään tai olleet kiinnostuneita?

Vierailija
24/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiselta ei vaadita muuta kuin ulkonäköä jos edes sitäkään. Miehiltä taas vaaditaan statusta, pituutta, koulutusta, palkkaa yms

Vierailija
25/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiselta ei vaadita muuta kuin ulkonäköä jos edes sitäkään. Miehiltä taas vaaditaan statusta, pituutta, koulutusta, palkkaa yms

Mieheltä halutaan uskollisuutta, luotettavuutta, huumorintajua, muiden huomioon ottamista, rehellisyyttä.

Vierailija
26/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teit sitten Jani U tämän saman aloituksen myös Facebookin Sinkut yhteen-ryhmää. Unohdit vain kertoa sen, että on lievästi kehitysvammainen, ulosottovelkainen, jankuttaja ja mt-ongelmainen eläkeläinen.

Jos noin on, niin on kyllä tuttua huttua vertaistukiryhmistä. Vammainen mies etsii vammatonta naista, vanha mies paljon nuorempaa, köyhä mies rikkaampaa jne.

Vierailija
27/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole mitään noista ja naiset ovat kiinnostuneita. Sentään luonne ihan hyvä, huumorintajuinen, lihaksikas ja naama ihan hyvä niin hyvin on pärjätty

Vierailija
28/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estyneet ja ujot miehet vaikuttaa turhan usein ja joskus harhaanjohtavastikin inceleiltä ja/tai kilttiksiltä. 

Silloin on parempi olla "varattu".

Mun työkaverina on yks tällainen nyhväke. En missään nimessä halua olla yksin samassa tilassa hänen kanssaan, koska vaikuttaa hyvin arvaamattomalta. 

Vierailija
29/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla pitkä, musta, laatikkoleukainen sekä isokullinen niin naisia on jonoksi asti. Mikäli on rikas niin pienipilinen, seniili käppänäkin kelpaa.

Vierailija
30/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen on pakko olla vaan luonteessa ja käyttäytymisessä että jotkut saa niin helposti parisuhteen, koska ulkomuoto ei ainakaan ole kovin korkealla sillä listalla mikä naisia oikeasti miellyttää.

:D Ulkomuoto nimenomaan on hyvin korkealla

No ei ainakaan niillä mitä minä tunnen, ovat hyvin puheliaita ja sanavalmiita miehiä mutta ulkomuoto ei mikään erikoinen, aina on joku gimma kainalossa.

Ulkonäköä voi kompensoida monilla jutuilla: keskustelu- ja kuuntelutaito, huumorintaju, naisen huomioiminen, älykkyys, fiksuus, siisti ulkoasu, koulutus. Varmasti naisistakin löytyy niitä, jotka arvottaa korkealle ulkonäköä tai varallisuutta, mutta suurelle osalle ne eivät ole niin merkittäviä kuin palstalla väitetään.

Vierailija
31/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teit sitten Jani U tämän saman aloituksen myös Facebookin Sinkut yhteen-ryhmää. Unohdit vain kertoa sen, että on lievästi kehitysvammainen, ulosottovelkainen, jankuttaja ja mt-ongelmainen eläkeläinen.

Jos noin on, niin on kyllä tuttua huttua vertaistukiryhmistä. Vammainen mies etsii vammatonta naista, vanha mies paljon nuorempaa, köyhä mies rikkaampaa jne.

Kyllä on. Juuri samoilla sanoilla sattumalta näin Janin tekemänä tämän julkaisun Facebookissa. Jani on tunnettu jankuttaja. Neuvoja on saanut moneen asiaan, mutta mikään yksinkertainenkaan neuvo ei mene perille vaan jankuttaa vain. Naisista on monesti kirjoittanut todella halveksuvasti, että nämä on vain rahan perässä jne. 

Vierailija
32/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Juuri samoilla sanoilla sattumalta näin Janin tekemänä tämän julkaisun Facebookissa. Jani on tunnettu jankuttaja. Neuvoja on saanut moneen asiaan, mutta mikään yksinkertainenkaan neuvo ei mene perille vaan jankuttaa vain. Naisista on monesti kirjoittanut todella halveksuvasti, että nämä on vain rahan perässä jne. 

Siis vähän niinkuin Allu, paitsi että on Jani. :D

Vierailija
33/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vähän niinkuin Allu, paitsi että on Jani. :D

Kyllä. Mä itse asiassa olen se joka huomasi myös Allun eräässä Facen velkoihin liittyvässä ryhmässä. Tunnisti helposti, että kyse on Allusta. Anton on oikea etunimi ja sukunimi alkaa E:llä.

Vierailija
34/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on peloteltu vihapuheilla ja tilaavat oma kivasta jellyjortikoita ja seilaavat tinderiä ja joka päivä löytyy uusi parempi niin ikinä ei etene treffeille asti

Vierailija
35/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti estynyt, sinkku mutta myös pysyttelen kaiken aikani kotona. En jaksa enää etsiä sopivaa ihmistä.

Vierailija
36/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäreilua nainen saa aina

Vierailija
37/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne.

Vierailija
38/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sano sinä aloittaja, että mistä minä löydän riuskan miehen ikähaarukassa 40 - 60?

Saa tulla tal8n askareita hoitelemaan. N87

Vierailija
39/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikursille, siellä niitä on ja ehdotat jollekkin mukavalle naiselle että eiköhän lähdetä lavatansseihin, ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
40/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, mutta tuppaavat olemaan ahneita ja rahan perään.

Hoi, siis ap ja kaikki yläpeukuttaneet: Ei kannata. Säästyy rahat ja vaiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi