Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vapaita naisia ei löydy mistään?

Vierailija
25.08.2026 |

Mikä siinä on että vaikka nainen olisi kuinka ujo ja hiljainen ja sosiaalisesti estynyt niin silti naiselta aina löytyy puoliso? Olen pettynyt elämäni aikana aivan liian monta kertaa siihen että kun jossakin yksinäisten tapaamispaikassa on tullut vastaan joku sosiaalisesti erittäin ujo ja estynyt nainen ja mä olen ajatellut että "Tuossa voisi olla potentiaalinen parisuhde-ehdokas mulle" niin melko pian on kuitenkin käynyt ilmi että naisella onkin puoliso! Siis mistä helvetistä niitä sinkkunaisia oikein löytää jos edes sosiaalisesti estyneiden ihmisten piireistä niitä ei löydy?! Lisätietona vielä sellainen että olen 33v

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutta tuppaavat olemaan ahneita ja rahan perään.

Vierailija
2/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on vapaita, mutta sinut kohdatessaan ovatkin "varattuja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vaikka sitä tinderiä.

Vierailija
4/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi juuri koska he ovat hyviä ja rauhallisia naisia, eikä mitään riivinrautoja ja mielenterveysongelmaisia joilla vanne kiristää päätä. Mene Suomi24 Treffit palstalle niin näet minkä näköistä naista on vapaana

Vierailija
5/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut sinkku koko elämäni. Olen todella ujo ja kärsin sos tilanteiden pelosta. Miehistä ei mitään kokemusta. Kotosalla olen 99% ajasta. Poistun kotoa kauppaan tai lenkille. N37

Vierailija
6/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, mutta kokemuksesta viisastuneena en enää ota miestä vaivoikseni, sen verran arvostan vapauttani.

Vierailija
7/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa ole sinkkunaisia. En ainakaan itse tunne yhtäkään ja tiedän suuren määrän ihmisiä.

Vierailija
8/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pariutuu aina, jos haluaa. Siksi ehdoton enemmistö löytää puolisonsa jo nuorena. Ne, ketkä jäävät jäljelle ovat syystä yksin.

Vierailija
9/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä on sosiaalisesti estyneiden piirejä?

Vierailija
10/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on myös, että sosiaalisesti ujo ja estynyt nainen todennäköisesti ei halua samanlaista puolisoa (nyhverö nyyssöstä), vaan he odottavat miehekästä ekstroverttia, joka vie eikä vikise.

Vierailija
11/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaita naisia on, mutta ei sinulle kelpaavia. 

Vierailija
12/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käy juuri missään, olen aika introvertti enkä jaksa ihmisiä. Mutta en ehtinyt olla montaa hetkeä sinkkuna, kun minulle tuli ero. Minulla oli yksi ihailija ja se riitti.

Vierailija
13/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen on pakko olla vaan luonteessa ja käyttäytymisessä että jotkut saa niin helposti parisuhteen, koska ulkomuoto ei ainakaan ole kovin korkealla sillä listalla mikä naisia oikeasti miellyttää.

Vierailija
14/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen on pakko olla vaan luonteessa ja käyttäytymisessä että jotkut saa niin helposti parisuhteen, koska ulkomuoto ei ainakaan ole kovin korkealla sillä listalla mikä naisia oikeasti miellyttää.

:D Ulkomuoto nimenomaan on hyvin korkealla

Vierailija
15/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne kunnon naiset pariutuu yleensä jo 20-29 vuotiaana

Vierailija
16/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sit monet niistä vapautuu viimeistään 50v.

Vierailija
17/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, mutta kokemuksesta viisastuneena en enää ota miestä vaivoikseni, sen verran arvostan vapauttani.

Jaa, että kun kerran epäonnistut jossain, et enää yritä uudestaan? Vaikuttaa hieman äärimmäiseltä toimintatavalta.

Vierailija
18/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se ois. 

Vierailija
19/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskot varmaan myös, että pieni on kaunista.

Vierailija
20/57 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit sitten Jani U tämän saman aloituksen myös Facebookin Sinkut yhteen-ryhmää. Unohdit vain kertoa sen, että on lievästi kehitysvammainen, ulosottovelkainen, jankuttaja ja mt-ongelmainen eläkeläinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi