Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ehtinyt käyttämään kesävaatteitasi? 👗👙👚

Vierailija
25.08.2026 |

Minä en 🥺

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaivoin esille kun oltiin Kreetalla. Aika vähän olen niitä täällä Suomessa käyttänyt tänä kesänä.

Vierailija
22/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu oli täällä ihan loistava kelien puolesta. Oli lämmintä eikä vesisade osunut kohdalle kuin pari kertaa. Olin kesäkuun lomallakin. Heinäkuu oli epävakaisempi, mutta mahtui siihenkin paljon lämpimiä päiviä. Ja viimeksi eilen olin ulkona shortseissa ja t-paidassa. Puolenyön aikaan lämpömittarissa vielä 13 astetta, en pitäisi kovin kylminä keleinä näitäkään... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Briteissä ja tämä kesä on ollut ihan älyttömän kuuma. Liiankin kanssa, koska täällä ei ole totuttu tällaisiin lämpötiloihin ja asunnotkin ovat usein sellaisia, ettei niissä ole ilmastointia. Eikä täällä oikein ole paikkoja, missä vilvoitella, kun asfaltti ja rakennukset hohkaavat lämpöä, eikä täällä ole samalla tavalla uimapaikkoja kuin Suomessa.

Vierailija
24/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kesäksi ihan eri värit ja vaatteet kuin syksyyn tai talveen. Kevääksikin löytyy heleät sävyt.

En ole aikoihin ostanut uutta, koska vanhoja, hyväkuntoisia lempivaatteita on ilo käyttää.

Myös kerrospukeutuminen on mahdollista. 

Vierailija
25/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko kesä kuljettu shortseissa ja t-paidassa, en ole mekkoihmisiä. Pitkähihainen ollut päällä ehkä joskus huhtikuussa?

Vierailija
26/26 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelänkodissa olen käyttänyt huhtikuun alusta lähtien mutta Suomen lomilla kesä- ja elokuussa vain pari kertaa mekko päällä ja tietty villatakki:( Sandaaleja en ole edes ottanut kaapista, jalat pysyy kumitossuissa lämpimänä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan