Oletko ehtinyt käyttämään kesävaatteitasi? 👗👙👚
Kommentit (26)
Ai, talvivaatteisiinko pukeuduit kun lämpöasteita oli yli 20? Mun kesävaatteet on olleet ahkerassa käytössä, varsinkin mekot.
Ehkä noin viikon ajan koko kesänä, muuten olen kulkenut pitkissä housuissa kun on ollut niin viileätä.
Kaikkia en ehtinyt käyttää. Hellehyntteet on jo viety vinttiin. Tpaitoja enimmäkseen käytän, kauluspaitoja vähemmän. Kesähousut ainakin uudet ovat kovassa käytössä. Pitkät kesähousut jäävät vähemmälle.
Kroksit ja trikoinen tunika. Housut vaihtuu lämpöasteiden mukaan. Legginssit tai farkut. Näillä on menty jo parikymmentä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, talvivaatteisiinko pukeuduit kun lämpöasteita oli yli 20? Mun kesävaatteet on olleet ahkerassa käytössä, varsinkin mekot.
En mä esimerkiksi farkkuja kutsu talvivaatteeksi
Olen kesähousuja ja kesäpaitaa. 👖👕
Useimpia, yhdet housut jäivät käyttämättä.
Tottakai. En istunut koneella koko kesää.
Hameita tai sandaaleja enpä juurikaan. Edellyttävät min +22 säitä, joita ollut meillä vähän.
Pari kertaa on kesävaatteet olleet päällä. Toki kuumia kesäpäiviä on ollut enempi kuin tuo pari kertaa, mutta en ole jaksanut tai päässyt lähtemään paljoakaan ulos. Ja sitten kun olen, ei ole ollut järin kuuma.
Olen. Onhan tässä ollut koko kesä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä esimerkiksi farkkuja kutsu talvivaatteeksi
Jaa, no ole kutsumatta.
Pelkästään kesävaatteita, ei tässä talvivaatteille ole ollut tarvetta. Tietenkin ihan helteeseen sopiville on tullut vähemmän käyttöä, eikä bikinejäkään ole montaa kertaa tullut kasteltua.
Koko kesän ollut käytössä vain shortsit ja t-paitayhdistelmä tai kesämekko. Tänään oli ekaa kertaa lenkillä t-paita ja pitkät leggingsit. Takkia/pitkähihaista en ole käyttänyt ollenkaan, viimeksi huhtikuussa.
Käytin, kun oltiin Ranskassa ja Saksassa. Täälläkin toki lämpiminä päivinä shortsit ym, nyt on pitänyt jo kaivaa hupparia esille.
En viitsinyt, vaikka oli ihania kelejä.