Mille viikoille aasti olet pyöräillyt raskaana ollessasi?
Olen viikolla 36 ja kauppareissulla keräsin ihmetteleviä katseita. Eikös tämä ole ihan normaalia? =)
Kommentit (10)
ja hyvin ehdin kävellenkin perille :)
kummankin kanssa vuodelevossa pitkiä aikoja. Ei kai tuo niin suositeltavaa ole. Jokin suojeluviettikin sen kai jo sanoo.
Mutta älä välitä tiedän naisen joka oli viikolla 32 lintisllä koko päivän kaikissa laitteissa ja vauva syntyi sitten seuraavana aamuna. : (
Ja olisin kyllä pyöräillyt pidempäänkin, mutta vauva meni syntymään rv 38+3 ;)
Mä nyt en ole ikinä aikuisena pyörällä kaatunut, joten en pitänyt riskiä sille erityisen suurena... Voihan sitä jäädä kävellessä auton alle. Ikinä ei voi riskittömästi elää. Talvella eri juttu toki kun riski kaatua isompi, mutta mulla oli la lokakuussa.
Nyt alkaa tosin tuntua, etten kohta enää mahdu mahani kanssa siihen satulan ja ohjaustangon väliin, joten pitänee siirtyä kävelyyn ;-)
Jonkun verran tuli pitkiä katseita kyllä...mutta hyvin jaksoin ja tasapainonkaan kanssa ei ollut mitään ongelmia, joten miksi en olisi pyöräillyt?
tai ainakaan en kyllä hoksaa millä muulla olisin silloin mennyt neuvolaan kun mies oli autolla töissä.
Samaan aikaan raskaanaollut naapurini (n. kk aiemmin laskettu aika) ihmetteli mun pyöräilemistä, sanoi että ei hän samoilla viikoilla olis kyennyt ajamaan...
Olisko sitten ollut viikon 36 loppuun, en enää muista. En pystynyt kävelemään kunnolla ja pakko oli jollain päästä paikasta toiseen. Matkat olivat niin lyhyitä ettei niihin autoakaan viitsinyt käyttää.
En muista tarkkoja viikkoja minne asti sallitaan. Mutta muistelen että 30vk?
Pomput ei tee hyvää. Ja riski on kaatua melkoinen. Synnärillä oli samaan aikaan vk 34 pyörällä kaatunut ja synnytti saman tien. Istukka repesi