Mitä yleistä huonoa piirrettä sinussa ei ole?
Itsellä kateus tulee ensimmäisenä mieleen. Muiden onni ei ole minulta pois.
Kommentit (351)
Vierailija kirjoitti:
En ota minuun kohdistuvaa (asiallista) kritiikkiä henkilökohtaisesti vaan usein ihan ilahdun kun joku sanoo suoraan mitä minun kannattaisi itsessäni muuttaa. Mitä olen elämää seurannut niin tämä on aika harvinaista.
En käytä mielelläni en- tai ei sanaa. Vaikka olen komea, salskea, avoin, mielenkiintoinen ja hvyin toimeentuleva sekä nopea vaikka kirjoittamaan, brassailen todella vähän tai ylpeile tai ole ylimielinen
Sama kuin ap. Olen muuten täynnä huonoja ominaisuuksia, mutta negatiivista kateutta minussa ei ole. Toki katson monia ihmisiä siten, että toivon itsekin saavuttavani samaa, mutta en toivo heiltä mitään pois. Sitä tarkoitan negatiivisella (ja Suomessa yleisellä) kateudella.
En ole Kokoomuspuolueen kannattaja. ( kirosana ) Pikkukaupungin elävänmusiikin yhdistyksen ; Kokemuksen jäsen kyllä olen ollut muiden aktiivisten ja itsenäisten nuorten kanssa.
Vaikka asun syvällä maaseudulla en ole kepulainen, vaikka kyläpäällikköä joka on kaunnanhallituksen ja valtuuston puheenjohtaja, suurimman pankin johtokunnan puheenjohtaja, kepun kansanedustaja ja alueen valtauskonlahkon johtaja jne. onkin vaikea vastustaa ..
Minäkään en tunne kateutta, enkä toisaalta myöskään ymmärrä heitä, jotka antavat kateuden tunteen sillä tavalla viedä itseään.
Vierailija kirjoitti:
En ole mies
Miehet . tuo vaikutusvaltainen vikkelä ja veikeä vähemmistö ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies
Miehet . tuo vaikutusvaltainen vikkelä ja veikeä vähemmistö ..
Sanonta saattaa perustua vanhaan seinäkirjoitukseen siltabetonissa : Kalat, nuo vesistöjemme vikkelät vipeltäjät
Vierailija kirjoitti:
Tarve pariutua väkisin, jos sopivaa ei löydy (olen ihan tyytyväinen näinkin, miksi väen vängällä etsiä?)
Sama.
On muuten jännä juttu, kuinka tätä joutuu monesti perustelemaan, eikä silti välttämättä edes uskota.
Kun sanon että olen mieluummin yksin kuin huonossa tai edes nipin napin tyydyttävässä parisuhteessa, niin neuvotaan laskemaan rimaa.
Ihan kuin olisin sanonut että en oikein tykkää juoda kusta, ja toinen neuvoo että kannattaakin alkaa syödä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kateellinen.
Olen aina ajatellut, että jos tarpeeksi yritän, saan sen, mitä haluan. Se on toiminut.
Onko sulle tehty rikoksia? Onko kavallettu sulta rahoja? Onko peukaloitu sun tai lastesi opintopolkua niin, että eivät ole päässeet opiskelemaan? Onko sulle tehty rikoksia jopa fyysisten sairauksien ohessa sairaalassa?
Onko ihmissuhteitasi sabotoitu? Onko työkuvioitasi sabotoitu? Siitä sattaa muuten koitua taloudellista tappiotakin, kaiken muun ikävän ohella?
Veikkaan että vastauksesi on: Ei ole!?Joillekin on!
Kyllä minulle on tehty pahoja, ei se ole tätä puolta minussa muuttanut.
Sinulta puuttuu kunnioitus toisia kohtaan.
uhriutuminen ja ruikutus.
omien mielipiteiden pitäminen muita parempina.
omien arvojen pitäminen niinkin tavoiteltavina, että jopa joku joka on kasvanut täysin erilaisessa kulttuuriympäristössä muka oitis luopuisi kaikesta mitä on oppinut pitämään oikeana ja ottaisi mun arvoni omikseen.
Olen äärimmäisen rationaalinen ja siksi olen havainnut että minä ja joku Minja Herttoniemestä ollaan kuin vettä ja öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen paljon täällä mainitaan kateuden puute. Tämäkin VAuva-palsta on täynnä tolkuttoman kateellista väkeä kirjoittelemassa törkeyksiä. Etenkin vanhat irmeli-pirkot haukkuvat kaikki kauniit ja nuoret naiset, jotka esiintyvät julkisuudessa. Mutta yllättävän paljon Facebookin Reelseihin kommentoivissa tolloissa on vanhoja miehiä! Siitä yllätyin, kun siellä marttipertti-ikäväestö höpöttää aivan kummallista jorinaa. Niin noloa.
Harva kykenee myöntämään omia mokiaan tai huonoja piirteitään.
En ole homo enkä lesbo.
Lebsopulveria
En ahdistele ketään seksuaalisesti.
En matkustele lentokoneella lomalle ulkomaille.
En käytä nuuskaa.
En seuraa muotia.
En ole laumasielu, olen oman tieni kulkija.
Mustasukkaisuus, piheys, ilkeys, selän takana pahan puhuminen, päihteiden käyttö, tupakointi, valehtelu.
Narsismia tai piirteitä mistään B-klusterin persoonallisuushäiriöstä. Poliklinikan psykiatri on näin todennut diagnoosejani miettiessä.