Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kolme alakouluikäistä lasta. Jos kävisi ilmi, että miehelläni on suhde,

Vierailija
22.08.2026 |

En tekisi yhtään mitään. En paljastaisi, että tiedän.

Naisellahan uuden miehen löytäminen on helppoa ja minua on yritetty viedä tästä parisuhteesta moneen otteeseen ihan hyvin toimeen tulevien, kaltaisteni akateemisten miesten toimesta.

Uskon myös, että jos mies todella rakastaa naista, hän kyllä ottaa eron, aikuinen kun on.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut toinen nainen neljästi suhteen aikana. Nainen ei huomannut mitään

Vierailija
22/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes mietin tuollaista?

Sitä ei kukaan muu voi tietää kuin sinä itse.

Luitko väärin, vai oletko vain noin käsittämättömän yksinkertainen, että sinut pitäisi tappaa? Ensin työntää keihäs perseen läpi, sen jälkeen nostaa näytille ja antaa ihmisten nauraa kun sinä kuolet hitaasti ja kärsien ollen liian tyhmä edes tajuaamaan mitä tapahtui.

Anteeksi?

Minä en voi tietää, miksi sinä mietit jotakin. 

Ilmeisesti projisoit ja toivoisit, että minä tekisin sinulle nuo mainitsemasi asiat.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnainen ostaa sadoilla euroilla uusia alusvaatteita, käy jatkuvasti kampaajalla, laihduttaa, sisustaa vuokra-yksiötään  ja keskittää elämänsä johonkin perheenisään.

Muut hänen ikäisensä naiset löytävät yliopistolta omanikäisensä miehen, menevät kihloihin, jne. Onhan näitä nähty.

Ostan alusvaatteita tarpeeseen ja isorintaisena kunnolliset rintaliivit ovat kalliita. En käy juuri koskaan kampaajalla vaan leikkaan itse pitkät hiukseni. Painoa pudotan terveyssyistä, en yhdenkään miehen. Asun omakotitalossa ja sisustan harvakseltaan koska tämä on hyvä näin. Elämäni keskitän omaan elämääni ja aikuiseen lapseeni. Varattu mies on siinä sivussa seksiä varten. 

Vierailija
24/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies otti musta eron, 16 avioliittovuoden jälkeen, aivan yllättäen. Kaksi alalasta ja yhdessä oltiin yhteensä 21 vuotta. Oli hommannut toisen naisen ja ero minusta oli vain lyhyt 10 minuutin ilmoitus perhepäivällisen päätteeksi. Jätti myös lapset.

Vierailija
25/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnainen ostaa sadoilla euroilla uusia alusvaatteita, käy jatkuvasti kampaajalla, laihduttaa, sisustaa vuokra-yksiötään  ja keskittää elämänsä johonkin perheenisään.

Muut hänen ikäisensä naiset löytävät yliopistolta omanikäisensä miehen, menevät kihloihin, jne. Onhan näitä nähty.

Ostan alusvaatteita tarpeeseen ja isorintaisena kunnolliset rintaliivit ovat kalliita. En käy juuri koskaan kampaajalla vaan leikkaan itse pitkät hiukseni. Painoa pudotan terveyssyistä, en yhdenkään miehen. Asun omakotitalossa ja sisustan harvakseltaan koska tämä on hyvä näin. Elämäni keskitän omaan elämääni ja aikuiseen lapseeni. Varattu mies on siinä sivussa seksiä varten. 

No mutta sehän on hyvä asia, että laihdutat.

Vierailija
26/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies otti musta eron, 16 avioliittovuoden jälkeen, aivan yllättäen. Kaksi alalasta ja yhdessä oltiin yhteensä 21 vuotta. Oli hommannut toisen naisen ja ero minusta oli vain lyhyt 10 minuutin ilmoitus perhepäivällisen päätteeksi. Jätti myös lapset.

Korjaus: kaksi alaikäistä lasta.

Vierailija
27/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes mietin tuollaista?

Sitä ei kukaan muu voi tietää kuin sinä itse.

Luitko väärin, vai oletko vain noin käsittämättömän yksinkertainen, että sinut pitäisi tappaa? Ensin työntää keihäs perseen läpi, sen jälkeen nostaa näytille ja antaa ihmisten nauraa kun sinä kuolet hitaasti ja kärsien ollen liian tyhmä edes tajuaamaan mitä tapahtui.

Anteeksi?

Minä en voi tietää, miksi sinä mietit jotakin. 

Ilmeisesti projisoit ja toivoisit, että minä tekisin sinulle nuo mainitsemasi asiat.

Ap

Haista pitkä vttu. Lapsesi ja miehesi nauttivat kun näkevät sinun kuolevan pois.

Mites sinuun nyt noin kovaa sattuu? Eikö sinua kukaan rakasta? Mistähän voisi johtua?

Vierailija
28/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata rikkoa perhettä. Lapset on sulle vihasia ikuisesti. Hammasta purren eteenpäin hajoittamasta ydinperhettä

Itse olen eroperheen lapsi ja olin teini kun vanhemmat viimein erosivat. Heidän eronsa oli hyvä asia ja olisivat saaneet tehdä sen jo aiemmin.

Vierailija
29/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata rikkoa perhettä. Lapset on sulle vihasia ikuisesti. Hammasta purren eteenpäin hajoittamasta ydinperhettä

Itse olen eroperheen lapsi ja olin teini kun vanhemmat viimein erosivat. Heidän eronsa oli hyvä asia ja olisivat saaneet tehdä sen jo aiemmin.

Minäkin olen eroperheen lapsi ja olin todella helpottunut kun vanhempani viimein erosivat. Ero ei johtunut kolmansista osapuolista.

Ap

Vierailija
30/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin ihan samaa. Meillä on 4 lasta, 20 v yhdessä. Jos miehellä olisi toinen, niin piutpaut välittäisin. Teeskentelisin tyhmää. Ei minua oikeasti haittaa onko miehellä toinen tai kolmas. Joskus olin mustasukkainen, mutta en enää. 

Vierailija
31/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joka miehen unelma: arki-ja juhlavaimo ? arkivaimo hoitaa arjen asiat, lapset ja kodin, juhlavaimon kanssa vietetään "laatuaikaa"

Juhlavaimo on arkivaimoa pyntätympi versio, koska arjessa ei ehdi pyntätä. Juhlavaimon iästä voi miinustaa ainakin 10 vuotta arkivaimoon verrattuna. Myös arkivaimo on kaunis, ainakin ollut, tosin nykyään arkinen. 

Vierailija
32/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että ne miehet sanoo haluavansa parisuhteen kolmen lapsen yksinhuoltajan kanssa?

Vierailija
33/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tosiaan yleensä eroa. He pitävät vaimon ja salarakkaan. Tätä jatkuu niin kauan kunnes kuolema erottaa tai naiset jättää.

Miehet ei myöskään yleensä huomaa, jos naisella on toinen.

No jos nainen ei enää kiinnosta, niin ei sen tekemisiä tule seurattua.

Niin, no mieheni palvoo minua, mutta ei hän minun tekemisiä pysty seuraamaan mitenkään.

Vierailija
34/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Meillä on 4 lasta, 20 v yhdessä. Jos miehellä olisi toinen, niin piutpaut välittäisin. Teeskentelisin tyhmää. Ei minua oikeasti haittaa onko miehellä toinen tai kolmas. Joskus olin mustasukkainen, mutta en enää. 

Just näin. Itse ottaisin todennäköisesti tuossa tapauksessa rakastajan myös. Niissä on vain se vika, että haluavat parisuhteen. Hyviä miehiä on älyttömän paljon sinkkuina.

Ap

Vierailija
35/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäs joku tarvisi sadoilla euroilla alusvaatteita?

Vierailija
36/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että ne miehet sanoo haluavansa parisuhteen kolmen lapsen yksinhuoltajan kanssa?

Yksinhuoltajan?

Työni liikkuvan luonteen vuoksi (asiantuntijatyö) yksinhuoltaja olisi meidän tapauksessa kylläkin lasten isä. Minun ei olisi

mahdollista tavata lapsia kuin joka toinen viikonloppu, korkeintaan.
Ap

Vierailija
37/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisista tule eron sattuessa yksinhuoltajia, paitsi jos lasten isä on joku juoppo tai skitsofreenikko.

Vierailija
38/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joka miehen unelma: arki-ja juhlavaimo ? arkivaimo hoitaa arjen asiat, lapset ja kodin, juhlavaimon kanssa vietetään "laatuaikaa"

Juhlavaimo on arkivaimoa pyntätympi versio, koska arjessa ei ehdi pyntätä. Juhlavaimon iästä voi miinustaa ainakin 10 vuotta arkivaimoon verrattuna. Myös arkivaimo on kaunis, ainakin ollut, tosin nykyään arkinen. 

Ihan tavallisia ne kakkosnaisetkin ovat. Monet ovat itsekin naimisissa/suhteessa ja siis samalla jonkun arkivaimoja. Uutuudenviehätys, oman egon pönkitys ja jännittävyys siinä enimmäkseen kiehtoo. En oikein jaksa uskoa, että monellakaan keski-ikäisellä peruspertillä on rahkeita yli 10 v nuorempaan, seksikkääseen ja kauniiseen sinkkunaiseen.

Vierailija
39/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sulla on väärä käsitys. Ostatan ne alusvaatteet, sisustustavarat ja laskuni tällä naimisissa olevalla miehellä. Kun pääsen opintojeni loppuun niin adios, eipä ole tarvinnut ottaa opintolainaa. Ei siitä miehestä mitään keskiötä tehdä. :D

Vierailija
40/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et välitä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi