Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on kolme alakouluikäistä lasta. Jos kävisi ilmi, että miehelläni on suhde,

Vierailija
22.08.2026 |

En tekisi yhtään mitään. En paljastaisi, että tiedän.

Naisellahan uuden miehen löytäminen on helppoa ja minua on yritetty viedä tästä parisuhteesta moneen otteeseen ihan hyvin toimeen tulevien, kaltaisteni akateemisten miesten toimesta.

Uskon myös, että jos mies todella rakastaa naista, hän kyllä ottaa eron, aikuinen kun on.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Meillä on 4 lasta, 20 v yhdessä. Jos miehellä olisi toinen, niin piutpaut välittäisin. Teeskentelisin tyhmää. Ei minua oikeasti haittaa onko miehellä toinen tai kolmas. Joskus olin mustasukkainen, mutta en enää. 

Just näin. Itse ottaisin todennäköisesti tuossa tapauksessa rakastajan myös. Niissä on vain se vika, että haluavat parisuhteen. Hyviä miehiä on älyttömän paljon sinkkuina.

Ap

Näh, sanoo miehelle heti alkuunsa, että ei mitään parisuhdetta tästä. 

Vierailija
42/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosnainen ostaa sadoilla euroilla uusia alusvaatteita, käy jatkuvasti kampaajalla, laihduttaa, sisustaa vuokra-yksiötään  ja keskittää elämänsä johonkin perheenisään.

Muut hänen ikäisensä naiset löytävät yliopistolta omanikäisensä miehen, menevät kihloihin, jne. Onhan näitä nähty.

Nyt sulla on väärä käsitys. Ostatan ne alusvaatteet, sisustustavarat ja laskuni tällä naimisissa olevalla miehellä. Kun pääsen opintojeni loppuun niin adios, eipä ole tarvinnut ottaa opintolainaa. Ei siitä miehestä mitään keskiötä tehdä. :D

Ai, olet köyhistä oloista. Minun opintoni kustansivat vanhempani. Äitini osti minulle oman yksiön Helsingistä kun menin yliopistoon. Harrastin vain omanikäisiä Kokoomusopiskelijoita ja heistä löytyi sitten aviomieskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. Meillä on 4 lasta, 20 v yhdessä. Jos miehellä olisi toinen, niin piutpaut välittäisin. Teeskentelisin tyhmää. Ei minua oikeasti haittaa onko miehellä toinen tai kolmas. Joskus olin mustasukkainen, mutta en enää. 

Just näin. Itse ottaisin todennäköisesti tuossa tapauksessa rakastajan myös. Niissä on vain se vika, että haluavat parisuhteen. Hyviä miehiä on älyttömän paljon sinkkuina.

Ap

Näh, sanoo miehelle heti alkuunsa, että ei mitään parisuhdetta tästä. 

No sitten ne loukkaantuu, eikä halua tavata enää. Jotkut miehet ei vaan tajua, että joskus nainen hakee vain seksiä. Ei kiinnosta miehen lääkärivanhemmat, varallisuus, Bemari tai iso palkka.

Kokemusta on.

Vierailija
44/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/45 |
22.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on niin köyhiä, että ostettavat jopa ruokansa näillä perheenisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi