***ELOISTEN KESÄKINKERIT - ENÄÄ KAKSI VIIKKOA***
ELOISTEN KESÄKINKERIT
lauantaina 9.6.2007
KLO 13-18
TUOMIKUJAN PÄIVÄKODISSA,
TUOMIKUJA 8, (HATANPÄÄ) TAMPERE
Julkisilla saapuvat:
Bussiyhteydet Keskustorilta: 1, 7 ja 60 ¿ 63. Googlettamalla ¿repa reittiopas¿ löydät aikataulut sekä halutessasi myös kartan perille Tampereelta. Bussit lähtevät siis Keskustorilta, joten alkuosoitteeksi valitse Pysäkit/Keskustori.
Nuo aikataulut vissiin muuttuu tuossa kesäkuun alussa, ei antanut noita 9.6. tietoja ;( Oisin muuten kopsannu tänne nuo aikataulut..
Omilla vehkeillä saapuville mainostan TAAS kerran noita Hotelli Villen sivuja. Kun löydät Villen, löydät ihan pakolla myös tuon Tuomikujan päiväkodin ¿ ei siis ole pitkän matkan päässä.
Myös ¿Eniro kartat ja reitit¿ ¿haulla saat täsmällisen tiedon paikan sijainnista
Onko muilla hyviä linkkivinkkejä tai ohjeita jotka helpottavat kanssasisarten matkantekoa??
Kommentit (61)
Anteeksi, että olen ollut pari kuukautta hiljaa :)
Minun kyllä tekisi mieli tulla! En voi sanoa suoraan, että ei. Siis vastaan EHKÄ. Toivottavasti tapaamme parin viikon kuluttua. Mitä minun pitäsi tehdä tai mihin minun pitäisi ilmottautua????
t. Kretkka ja Nekku
Ensinnäkin Pullalle lämpimästi tervetuloa joukkoon! Aivan loistavaa huomata, ettei Nallun ja mun täällä kaanonina huhuilut ja huutelut ole kaikuneet hukkaan, kun uusia elokuisia on kaivautunu koloistaan rohkeasti. Hienoa, että tulet meitä vahoja tuttuja moikkaamaan ja me päästään tutustumaan sinuun ja elokuiseesi. Tampereella nährään nääs!
Ja Kretukka, ihana kuulla susta! Kyllä sua on äänet käheinä huudeltukin =) Älä katoa uudestaan. Laitetaan sut tuonne ehkä-osastolle ja sovitaan, että kuitenkin sitten varmati tulet, eikösjookoskookos? =)
Ja vielä tähän loppuun, että meillä on tuotepaketteja 50 elokuiselle. Tavaraa on autotallillisen verran, joten toivomme, että
a) mahdollisimman moni tuotepaketti tulee uuteen kotiin eli kaikki joita vähänkin kutittelis tulla mukaan, lähtisi rohkeasti!
b) osaisimme sitten laittaa tuotepaketeista ylijääneet kappaleet arvontavoitoiksi, jotteivat jäisi meille lojumaan
c) voisimme karsia etukäteen kaiken turhan muutenkin suuresta määrästä tavaraa, eli lähinnä brosyyrit ja sen sellaset. Vai laitetaanko sittenkin arpajaisvoitoiksi kasa kirjakerhon tutustumislappusia? =)
TERVETULOA KINKEREILLE!
Pumpuli
kretukka:
Anteeksi, että olen ollut pari kuukautta hiljaa :)Minun kyllä tekisi mieli tulla! En voi sanoa suoraan, että ei. Siis vastaan EHKÄ. Toivottavasti tapaamme parin viikon kuluttua. Mitä minun pitäsi tehdä tai mihin minun pitäisi ilmottautua????
t. Kretkka ja Nekku
Kirjoitusvihreitä vlisee ja loppuunnn unothu viälä toi Kretun lainauksin. Sortzit! Ne on ollu koko päivän jalassa.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kops.
Lumpuli
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN OSALLISTUJAPÄIVITYS 29.5.
VARMASTI TULOSSA:
Pulla78
mamaspode
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
peeveli
nallukka06
Pia74
Calathea_
onelinen
pubu
hanneli
Villa78
emppusimppu
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
air
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Tinttarella
Katita74
Babybel
Sulamit
30 eloisaa, 31 vauvaa
EHKÄ ja siis TOIVOTTAVASTI TULOSSA:
*Kretukka
*Puuhapetet77
*Vieteri
*Canemo
*Elo
31 eloisaa, 33 vauvaa
TOIVOTTAVASTI TULOSSA - ILMOITTAUTUMINEN VAHVISTAMATTA:
*Picapica
*lillefi
*Velho78
*tähtinova
*pikku_ruu
*Zilla76
*Költtänä
*mömmeli06
*Jesseliini
41 eloisaa, 43 vauvaa
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Että olen vielä ehkä linjalla tulossa, jotta listalla pääsisin EHKÄ ja Toivottavasti tulijoiden listaan ;o)...
Kun edellinen ei kelvannut !! ;o)
Riippuu ja roikku siitä saanko iskän hoitaa vanhempaa muksua ja myös siitä että kehtaako tulla kun olen pelkkä taustalla olija.?
ZILLA, tottakai kehtaat tulla!!! Mukaan vaan! :)
Calathea
Tosihienoa että uusia ilmoittautuneita on tullut :)) Tervetuloa joukkoon!
Ja tässä siis taas:
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN OSALLISTUJAPÄIVITYS 30.5.
VARMASTI TULOSSA:
Pulla78
mamaspode
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
peeveli
nallukka06
Pia74
Calathea_
onelinen
pubu
hanneli
Villa78
emppusimppu
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
air
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Tinttarella
Katita74
Babybel
Sulamit
30 eloisaa, 31 vauvaa
*Kretukka
*Puuhapetet77
*Vieteri
*Canemo
*Elo
*Jesseliini
*Zilla76
37 eloisaa, 38 vauvaa
*Picapica
*lillefi
*Velho78
*tähtinova
*pikku_ruu
*Költtänä
*mömmeli06
44 eloisaa, 46 vauvaa
Jos haluatte maksaa tuon majoituksenne ENNEN KINKEREITÄ, TÄSSÄ TILINUMEROITA:
OSUUSPANKKI 573008-2264592
NORDEA 114630-1079679
SAMPO 800010-71025564
Merkatkaa saajaksi: KOY HATANPÄÄN VALTATIE 40
Merkatkaa VIESTIKENTTÄÄN: Eloisat06 ja oma nimenne sekä päivä/ajanjakso jolla majoitutte.
Vuorokausihinnat: 2hh+k 47 euroa, 2hh 45 euroa ja 1hh 40 euroa.
Printatkaa varmuuden vuoksi tosite maksusta mukaan. Hotellista pyysivät, että maksu olisi suoritettu viimeistään ensi keskiviikkona jotta suoritus näkyisi myös heillä.
Maksun voi tietysti hoitaa myös alkuperäisen suunnitelman mukaan eli saapuessanne käteisellä tuonne viereiseen oluthuone Villeen.
Ja vielä huoneiden varustuksesta:
Hyvin varustetut huoneet
Hotelli Villessä on viihtyisät ja hyvin varustetut huoneet. Jokaisessa huoneessa on mm. tv, mikro, minijääkaappi ja vedenkeitin. Huonesiivous tehdään hotellivieraan vaihtuessa tai viikoittain viipyessäsi yli viikon. Lisäpalveluna on huippunopea tietoliikenneyhteys sekä kiinteällä että langattomalla WLAN- verkolla.
Päätän raporttini tänään tähän.
nallu
Saitko multa postia privana (pistin siihen hotmailin osoitteeeseen)?
KK
Laitan tännekkin ton saman minkä pinoonkin;
PULLA ja ZILLA ja muut, laittakaa mun s-postiin nimimerkki, oma nimi ja vauvan nimi, teen noita nimilappuja. Osoite on tuiskuliini(at)hotmail.com
Niin Ja kovasti tervetuloa mukaan kinkereille ja pinoilemaan muutenkin!
Calathea
Ota esikoinen mukaan, ellet muuten pääse, vaikkakin tiedän, ettei se ole ihan saman kuin vauvan kanssa kahden tulo. Mutta parempi vaihtoehto tulla kahden lapsen kanssa kuin jättää kokonaan väliin Kinkerit =) Tovon kovasti, että Kinkereillä tavataan!
PULLA ja muut muonatietoutta kaipaavat:
Äidit pitävät Kesäkinkereillä huolen omasta muonituksestaan, mutta jos vauva on suhtkoht " monimuonainen" , ei maitoa / muuta nestettä kummempaa evästä ole tarvis ottaa mukaan. Eväät riittää isompiruokasellekin mukulalle enämpi kun päiväksi. Tarjolla on per vauva ainaskii:
Kaksi isoa purkkia luomumuonaa Semperiltä,
Yksi hedelmäsosetetra NutriciaMuksulta
Yksi vellitetra NutriciaMuksulta
Yksi iso purkki muonaa NutriciaMuksulta
Kaksi Drikkitetraa NestléBonalta
Yksi iso purkki kauraomenaherkkua NestléBonalta
Ellergiset saavat kaiken tämän JA lisäksi vielä jotakii muuta:)
Ja jos ei vauva tykkää jostain ni antakaa muille tai tehkää vaihtareita ;))
Sori jos oli tylsää että paljastelin näitä, mutta tarkotus oli vaan kertoa, että tarvetta " omaan muonitukseen" lapselle joka syö kaikkea, ei ole.
Ja nytte minä otan ja kopsaan tämän tuonne kinksupinoon...
Äideille on EHKÄ luvassa kahvia / teetä / mehua, mutta sponsorien hallussa on vielä tuo asia..
Sillä aiemmin mainitulla " sisäänpääsymaksulla" eli 5 eurolla hankitaan paikalle myös sitte kaffekupit ja mehulasit sekä jätesäkkejä ja muuta tarvittavaa. Tuo vuokrattu päiväkoti kun täytyy jättää siihen kuntoon missä se on sinne mentäessä, niin komennan (senkin muijanällötys) jo etukäteen kaikkia: Omat roskat/pakkausjätteet heti roskasäkkeihin ja kaikki sponsoreiden esitteet mukaan!!
VALOKUVAAJAKSI saa ilmoittautua :) Eikö oisikin kivaa kun saisimme kinkereiltä kunnon otoksen isosta joukosta, toistensa kanssa sievästi leikkiviä, siisteiksi kammattuja ja hyvätapaisia eloisia?? *POKS* heräsin... Oikeasti: olisi kiva lähettää sponsoreille kiitoksena kuva tuosta laumasta jälkikasvua, eikös vain? Ja kivahan se olisi muistona meille itsellemmekin??? Asiastahan oli alustavaa juttua tuolla Johtocafén tapaamisessa, mutta vedän tämän nyt esille täällä..
MAMASPODElle, KERTTUKASPERIlle, BABYBELille ja SULAMITille laitoin postia tänään aiemmin. Anteeksi että kesti pari päivää :(
nallu
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN TUOTEHERKUT
Tuotelahjoituksia tehneet yritykset:
*NutriciaMuksu
*Lumene
*Marli
*Farmos
*Schering-Plough
*Ainu
*Jordan
*Colgate & Palmolive
*Semper
*Nestle eli Bona & Piltti
*GSK
*Orion
*Servaali
*Myllyn Paras
*Natusan
*Muumi-vaipat
*Vuokkoset
*Libero
*Upponallen kirjakerho
*Vau-kirjakerho
*Leiras
*Vaasan Askon myymäläpäällikkö tarjoutui kinkereistä kuultuaan myös sponssaamaan. Lupasi Unipuu-lastensänkyesitteen, ja 20% alennuksen ko. sängystä, jos se tilataan Vaasan
Askosta. Toimitus toki lähimpään Askoon )
Ja sitte firmoja jotka KIELTÄYTYIVÄT kunniasta eli HÄPEÄPAALU:
*SanomaMagazines / Vauva-lehti
*Tammen kirjakerho eli Lasten Parhaat Kirjat
*Pepsodent
*Unilever
*Tallink
*Arla / Ingmann
*Valio
*Raisio
*Fazer
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN OSALLISTUJAPÄIVITYS 31.5.
VARMASTI TULOSSA:
Pulla78
mamaspode
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
peeveli
nallukka06
Pia74
Calathea_
onelinen
pubu
hanneli
Villa78
emppusimppu
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
air
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Tinttarella
Katita74
Babybel
Sulamit
30 eloisaa, 31 vauvaa
*Puuhapetet77
*Vieteri
*Canemo
*Jesseliini
*Zilla76
35 eloisaa, 36 vauvaa
*Picapica
*lillefi
*Velho78
*tähtinova
*pikku_ruu
*Költtänä
*mömmeli06
42 eloisaa, 43 vauvaa
ELOISTEN KESÄKINKEREIDEN OSALLISTUJAPÄIVITYS 01.06..
VARMASTI TULOSSA:
Pulla78
mamaspode
Kerttukasperi
Jamssa
oinasmamma
Eria
Riikka0204
Mantse
Opemamma
myry
peeveli
nallukka06
Pia74
Calathea_
onelinen
pubu
hanneli
Villa78
emppusimppu
Pantoufle
Pumpuli77
Vaaga30
air
Eloeppu
Ikarus
töppönen
Tinttarella
Katita74
Babybel
Sulamit
30 eloisaa, 31 vauvaa
*Elo
*Puuhapetet77
*Vieteri
*Canemo
*Jesseliini
*Zilla76
36 eloisaa, 38 vauvaa
*Picapica
*lillefi
*Velho78
*tähtinova
*pikku_ruu
*Költtänä
*mömmeli06
43 eloisaa, 45 vauvaa
Sisaret hyvät - enää viikko kinkereihin :))
Nyt vasta sain tietooni ton 5 euron osallistumismaksun, parempi nyt kun ei milloinkaan:) Maksetaanko se siis paikanpäällä? Kenelle? Onkohan mulla vielä jotain jääny huomaamatta...noloa... Mitä mun vielä tarvis muistaa?
Pulla
KINKERIOHJELMA ja -OHJEISTUS (jota täydennetään sitä mukaa kun lisää tietoa tulee):
Kinkerit alkavat klo 13. Koska aika lentää kun on kivaa, niin toivomme kovasti, että osallistujat olisivat paikalla klo 13 mennessä. Toki juna-tms. aikataulut vaikuttavat saapumiseen, mutta tähtäys kuitenkin klo 13, eikösjookoskookos?
KLO 12.30-13.15 *Saapuminen päiväkodille. Portilla on vastassa Nallu, joka kerää samalla osallistumismaksun 5e (jolla katetaan paikan vuokra ja muut lentävät kulut) ja antaa jotain pientä vastineeksi.
n. KLO 13.15 *TUTUSTUMISLEIKKI
KLO 14.15 *VAUVOJEN YHTEISKUVA
KLO 16 *ARVONTA
LISÄKSI " SIVUOHJELMINA"
-SATUNALLE TUOTE-ESITTELY klo 14-16
- COLOSE TUOTE-ESITTELY JA KÄSIHOIDOT klo 16-18 Hoidon hinta 5e
- PARTY LITE TUOTE-ESITTELY
- Mahdollisesti ALLERMIINA NETTIKAUPAN EDUSTAJA EHKÄ PAIKALLA klo?
-TINTTU-TUOTTEITA, jos Jesseliini pääsee paikalle
Ja nuo esittelythän on sellaisia, että katsomaan voi mennä
halutessaan, mutta ei siis mitään " kaikki istuu hiljaa ja
kuuntelee" -juttuja.
*VARATKAA siis KÄTEISTÄ, paitsi pääsymaksu niin halutessanne käsihoito 5e ja ostokset tuote-esittelijöiltä
* EVÄÄT Vauvoille löytyy purkkia toisen päälle, äidit huolehtii omasta evästyksestä.
* VAIPPANÄYTTEITÄKIN löytyy useampia per osallistuja, samoin kosteuspyyhkeitä, kertakäyttöisiä ruokalappuja jnejne.
* Calathea tekee niitä nimilappuja, joten hän toivoo etukäteen saavansa nimet sähköpostiinsa tuiskuliini at hotmail.com (toivottavasti meni oikein)
Muuta ei tällä erää. Kysellä saa.
Pumpuli
Hei kaikille! Vieläkö mahtuu uusia eloisia mukaan? Olen seurannut kirjoitteluanne ihan raskauden alusta lähtien, miltei päivittäin ja tuntuu kuin tuntisin teidät jo:). Vasta nyt kuitenkin " uskaltauduin" kirjoittelemaan koska asumme Tampereella (Jee, kesäkinkeri-paikassa:)) ja mietin mahtuisimmeko vielä joukkoonne päiväkodille...? En siis mitenkään halua tuppautua, mutta kun ette kaukana kuitenkaan kokoonnu, olisi kiva nähdä.
Ja esittelyä: Perheeseemme kuuluu minä, mieheni ja kaksi lasta: esikoispoika 11/03 ja kuopustyttö 08/06. Ja Tampereelta, nääs:)
Olikos joku muuttanut tännepäin? BABYBELL? Uskallatko kertoa minnepäin:)?
Aurinkoista kesää kaikille!
Pulla