Tunnetteko ihmisiä, jotka oikeasti näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmalta?
Kommentit (34)
Naiset ikääntyy hitaammin kuin miehet. Sekin on osin geneettistä. Miehen kumpikaan sukupuolikromisomi ei korjaa toisen puutteita. Muutenkin miesten perimä surkastuu koko ajan. Yhä vähemmän geneettistä materiaalia, veijot. Kohta olette tuskin ihmisiäkään.
Tämä selittää incelien olemassaolon: polvi polvelta miehet muuttuu alkeellisemmiksi ja geneettisesti hauraammiksi ja sairaammiksi. Solunjakautumisvirheet yleistyy, vam mai suus lisääntyy. Mies on ihmiskunnan heikko lenkki.
Onneksi me naiset osaamme kloonata. Häipykää HUONOT äijät, bye. Hyvät saa jäädä. Teitä on erittäin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Viisikymppisissä näkee eron kuka käyttöä alkoholia ja kuka ei
Jos juo pari lasia viiniä viikossa, niin ei takuulla näy. Jos dokaa 2 pulloa päivässä, takuulla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ikääntyy hitaammin kuin miehet. Sekin on osin geneettistä. Miehen kumpikaan sukupuolikromisomi ei korjaa toisen puutteita. Muutenkin miesten perimä surkastuu koko ajan. Yhä vähemmän geneettistä materiaalia, veijot. Kohta olette tuskin ihmisiäkään.
Tämä selittää incelien olemassaolon: polvi polvelta miehet muuttuu alkeellisemmiksi ja geneettisesti hauraammiksi ja sairaammiksi. Solunjakautumisvirheet yleistyy, vam mai suus lisääntyy. Mies on ihmiskunnan heikko lenkki.
Onneksi me naiset osaamme kloonata. Häipykää HUONOT äijät, bye. Hyvät saa jäädä. Teitä on erittäin vähän.
Miestenkö takia passi ja henkilökortti ovat voimassa vain 5 vuotta? Kerpeleen miehet ja heidän nopea rupsahduksensa, ei saada edes normipituisia passeja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Viisikymppisissä näkee eron kuka käyttöä alkoholia ja kuka ei
Jos juo pari lasia viiniä viikossa, niin ei takuulla näy. Jos dokaa 2 pulloa päivässä, takuulla näkyy.
Onko sinulle koskaan kukaan sanonut että olet näsäviisas?
ehkä siinä päähänpinttymien levittäjät ovat numeraalilevityksissään näreissään kun katseita ehkä luodaan enemmän.
esimerksiksi asoiilla liikkuessa tulee vastaan kaikenlaiseia kommentteja, erityisesti pintaliitopaikoissa teineiltä.
Työssä asiakkaani oli kerran yli 80-vuotias rouva, joka näytti oikeasti korkeintaan 60-vuotiaalta. Työn vuoksi jouduin kysymään henkilökortin. Rouva kertoi, ettei oikein tykännyt, kun ihmiset ihmettelivät hänen nuorekasta ulkonäköään.
Vierailija kirjoitti:
Työssä asiakkaani oli kerran yli 80-vuotias rouva, joka näytti oikeasti korkeintaan 60-vuotiaalta. Työn vuoksi jouduin kysymään henkilökortin. Rouva kertoi, ettei oikein tykännyt, kun ihmiset ihmettelivät hänen nuorekasta ulkonäköään.
En minäkään tykkää siitä, että mun iästä tehdään joku numero (heh) ja odotetaan, että alan vuolaasti kiittelemään kohteliaisuudesta. Välillä tuntuu jopa loukkaukselta se, että mua luullaan nuoreksi ja lapsettomaksi, ja kun kerron olevani äiti ja ihan hyvän ikäinenkin jo, niin kommentit on luokkaa "ei olis uskonut". Se tuntuu vähän ikävältä.
Tuttavani on 48-vuotias mies ja hän näyttää max 35-vuotiaalta.
Toinen on 43-vuotias nainen, joka näyttää max 30-vuotiaalta. Tämä nainen etenkin on aika lapsenmielinen sydämeltään ja erittäin huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytin muutama vuosi sitten 50 v. Kerroin silloin työkaverille olevani sen päivän vapaalla. Sanoi luulleensa minua korkeintaan 40-vuotiaaksi.
M53
Työkaverisi taitaa olla huumorimiehiä.
Ihan samalla tavalla olen minäkin erehtynyt kahden naispuolisen työkaverin iästä. Toista pidin nelikymppisenä kun oli päälle viidenkymmenen ja toisen täyttäessä 60 luulin että juhlitaan viisikymppisiä. En ymmärrä miten jollekin on niin vaikeaa myöntää, että kaikki eivät ikäänny samaan tahtiin. Olen myös ihastunut itseäni lähes 20 vuotta vanhempaan mieheen, jota luulin maksimissaan kymmenen vuotta vanhemmaksi. Sitten on näitä päinvastaisia esimerkkejä, jotkut näyttävät jopa ikäistään 10 - 20 vuotta vanhemmilta. Itse näytän ilmeisesti juuri ikäiseltäni, ainoastaan etelän maissa luullaan nuoremmaksi, koska aurinko saa paikalliset ikääntymään nopeammin kuin nämä pohjoiset olosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Mette Mannonen
Tästä tulee mieleen Mika Saukkonen, joka pitkään näytti tosi nuorelta, mutta jossain vaiheessa otti ikätoverinsa ryminällä kiinni.
Kesällä viimeksi kysyttiin paperit kun ostin risloja jointtitarpeiksi
M46
Prisman mamma oli huulipyöreänä kun näki iän. Tätä tapahtuu ajoittain. Toki koko ajan vähenevissä määrin :)
Muutamia työn kautta tullut vastaan. Myös niitä jotka näyttää ikäistään vanhemmilta.
Pitää käyttää ihan tosi tosi paljon, jotta näkyy ulkonäössä.