Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi imettävät naiset eivät käytä imetyshuivia?

Vierailija
21.08.2026 |

Tässä kun on taas ollut palstalla paljon keskustelua aiheesta. Voisiko joku asiallisesti kertoa, miksi kokee tärkeäksi, että julkisella paikalla pitää nimenomaan imettää tissit paljaana? Ymmärrän, että vauva tarvitsee ruokaa, mutta en ymmärrä sitä, miksi rintoja ei voisi peittää esimerkiksi imetyshuivilla, joka tarjoaa enemmän yksityisyyttä sekä äidille että vauvalle.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ruoka joka syödään liinan alla on brandyyn hukutettu peltosirkku, eli Ortolan bunting, joka on niin häpeällisen dekadenssinen ateria, että se nautitaan piilossa Jumalan katseelta. 

Vierailija
22/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset naiset laittavat paljon rahaa ja ovat valmiit kärsimään kipua hankkiakseen silarit, jotta on mitä esitellä. Ehkä imetys on versio itsensä esittelemiseen heillekin, jotka eivät halua kirurgin veitsen alle.

Voisihan nämä vapauttaakin, on niitä miehiäkin, jotka haluavat itseään paljastella. Voisiko heillekin suoda sen, että voivat tehdä sen kauppareissun yhteydessä tarvitsematta puistojen reunoilla erikseen sateessa värjötellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jossain kahvilassa tai ravintolassa mieliala tippuu kun joku mamma päättää vetää esiin suonikkaat ja riippuvat ryntäänsä 🤢

Vierailija
24/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt mitään huivia enkä myöskään koskaan ole imettänyt tissit paljaana. Multa ei näy kuin kaistale vatsaa kun imetän paidan helman alta.

Hyi hlvt.

T. Aikuisen äiti. 

Huom. NAINEN enkä lehmä.

Imetys aina yksityisesti.

Vierailija
25/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen on nykyään sellaista, että tissit näkyvät melko antavasti monilla nuorilla ja vähän vanhemmillakin naisilla joten onko sillä sitten väliä jos tissi vilahtaa julkisella paikalla imetettäessä?

No ylipäätään, miksi kenenkään täytyy vilautella tissejään? Ei mulle ainakaan itselleni ole ikinä tullut mieleen, että kun tuo nainen tuossa esittelee tissejään, niin vetäisenpä minäkin omani esille.

Onko sulle jotenkin epäselvää, miten keskeinen syy se vauvan nälkä on? Kuuntelet julkisella paikalla mieluummin nälkäänsä karjuvaa lasta? Vai oliko idea jälleen että itse asiassa synnyttäneiden naisten ei pitäisi poistua kotoaan ollenkaan? 

Luitko aloitusta ollenkaan? Eihän aloituksessa sanottu mitään sellaista, että vauvaa ei saisi syöttää. Kysyttiin vain, että miksi niitä tissejä ei voida peittää imetyshuivilla imetyksen aikana?

Missä tällaista vilautteluimetystä tapahtuu? Suurin osa rinnasta on imetyksen aikana joko paidan alla tai vauvan suussa, joten aika vähän sieltä tissiä näkyy muille kuin ehkä kaltaisillesi kyylääjille. Mene itse jonkun kankaan alle piiloon jos ahdistaa. 

Vierailija
26/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset eivät imetä kotonaan kuten ennen? Maailma pyöri ihan hyvin.

Vierailija
27/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jossain kahvilassa tai ravintolassa mieliala tippuu kun joku mamma päättää vetää esiin suonikkaat ja riippuvat ryntäänsä 🤢

No pysy kotona sitten. 

Vierailija
28/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen on nykyään sellaista, että tissit näkyvät melko antavasti monilla nuorilla ja vähän vanhemmillakin naisilla joten onko sillä sitten väliä jos tissi vilahtaa julkisella paikalla imetettäessä?

Tämä muakin kiinnostais. Miksi se on hienoa kun kulkee kylillä tissit tiskissä ilman vauvaa, mutta kauheaa ja väärin, jos tississä on vauva kiinni? Suomalainen yhteiskunta alkaa selvästi olla ihan läpiamerikkalaistunut kun tämä on ongelma. 

Se on sitä, kun aivot ovat kierossa. Ne ihmiset, joita ajatus imetyksestä häiritsee ovat sellaisia, joiden mielestä rinnat on vain miehiä ja seksiä varten. Sitten kun siinä on kiinni vauva, niin heidän aivot ei pysty hyväksymään sitä ja alkaa vastustus. Näitä paheksujia on miehissä ja sisäistetyn naisvihan omaksuneissa naisissa. 

Vierailija
29/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imetyshuivi on vauvaa ja vauvan äitiä, ei sinua tai minua varten. Ei ole minun asiani joten en vastaa.

onko tuo suck scurf englanniksi, siitä tulee mieleen, että äiti onkin se joka imee?

Vierailija
30/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen vaan halusi provosoida, vauvalle voi antaa hetkeksi huvitutin tai varata tuttipulloon tilkan maitoa. Minua inhottaisi riisuutua julkisella paikalla.

En ole kyllä koskaan törmännyt sellaiseen että ihan alasti imetettäisiin. Onko tää teilläpäin joku paikallinen tapa? 

Vierailija
31/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.hs.fi/suomi/art-2000002877742.html

Teri Niittiä häiritsi aivan hirveästi imetys. Kuvassa ei näy yhtään rintaa, mutta silti se oli aivan kamalan kamalan kamalaa. 

Vierailija
32/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ylipäätään, miksi kenenkään täytyy vilautella tissejään? Ei mulle ainakaan itselleni ole ikinä tullut mieleen, että kun tuo nainen tuossa esittelee tissejään, niin vetäisenpä minäkin omani esille.

Onko sulle jotenkin epäselvää, miten keskeinen syy se vauvan nälkä on? Kuuntelet julkisella paikalla mieluummin nälkäänsä karjuvaa lasta? Vai oliko idea jälleen että itse asiassa synnyttäneiden naisten ei pitäisi poistua kotoaan ollenkaan? 

Luitko aloitusta ollenkaan? Eihän aloituksessa sanottu mitään sellaista, että vauvaa ei saisi syöttää. Kysyttiin vain, että miksi niitä tissejä ei voida peittää imetyshuivilla imetyksen aikana?

Missä tällaista vilautteluimetystä tapahtuu? Suurin osa rinnasta on imetyksen aikana joko paidan alla tai vauvan suussa, joten aika vähän sieltä tissiä näkyy muille kuin ehkä kaltaisillesi kyylääjille. Mene itse jonkun kankaan alle piiloon jos ahdistaa. 

Kyllä täytyy olla vauvalla valtava suu jos sinne saa vaikka E-kupin rinnan tungettua 😂

Vierailija
33/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole käyttänyt mitään huivia enkä myöskään koskaan ole imettänyt tissit paljaana. Multa ei näy kuin kaistale vatsaa kun imetän paidan helman alta.

Hyi hlvt.

T. Aikuisen äiti. 

Huom. NAINEN enkä lehmä.

Imetys aina yksityisesti.

.

Vierailija
34/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitisko sinä kertoa, miksi sinulla on aiheesta pakkomiele? Mistä kumpuaa niin syvä trauma, että pitää spämmätä palsta täyteen samasta aiheesta?

Siksi kun itse olen ruma ja 126kg  läski.  Minun ruhoa ei edes pltsarit AA- kerhossa sietäneet katsoa. Olen kateellinen, katkera ja pirullinen 🐖

Vierailija
35/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla löysä riippuva kuvottava lötkö suonikas. Toimeton.

Vierailija
36/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on ryntäät?  Missäpäin näin puhutaan??  Jossain  pohjoiskarjalan helvetin korvessa?? 

Vierailija
37/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on muslimi🐷

Vierailija
38/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun vanhan ämmylin sanavarastoa luola ajalta  äijänsä tossun alta.   Onko niillä rynnäsliivit?   🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
39/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on muslimi🐷

Ihan olen kotimainen yksinäinen mt  ryhävalas,

Vierailija
40/65 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä on ryntäät?  Missäpäin näin puhutaan??  Jossain  pohjoiskarjalan helvetin korvessa?? 

Ryntäileekö ne ämmylit .. vai mitä tapahtuu????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä