Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stripparit kertovat.Hesarissa, että miksi miehet käyvät siellä ja mitä he oikeasti ajattelevat vaimoistaan.

Vierailija
21.08.2026 |

Todennäköisimmin ovesta astuu sisään vanhempi naimisissa oleva perheenisä”, Minni kertoo.

Vihkisormus ei tanssijoita juuri hätkäytä. Enemmän heitä häiritsee tapa, jolla miehet puhuvat puolisoistaan.

Joku valittaa, että suhteesta on kadonnut kipinä. Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa.

Clémence kertoo miehestä, joka oli tullut klubille juhlimaan. Hänen vaimonsa oli juuri synnyttänyt.

”Kysyin, että miksi olet täällä etkä vaimosi kanssa. Mutta en sen enempää. Tämä on minun työni ja hän on minun asiakkaani.”

Kommentit (280)

Vierailija
241/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.

Eikai siinä mitään ongelmaa eikä yllättävää, mutta todellako luulet sen olevan geneettinen ominaisuus 😂😂🤭

Ei, kyllä se on tehtyä. Kuka tahansa voi lopettaa syömisen, mennä ostamaan silkonia ti ss eihin ja rseeseen sekä käydä muissa toimenpiteissä ja meikata paljon.

Mutta kun ei meitä kiinnosta sellainen, ihan hyvinhän miehetkin voisi tehdä niin, koska eihän tavalliset miehetkään ole sen paremman näköisiä kuin vaimonsa, päinvastoin useinmiten. Ja miksi!? No koska ei niin kiinnosta, samasta syystä naisiakaan ei kiinnosta.

Laita eka ittes kuntoon niin eiköhän sitä vaimoakin ala vähän kiinnostaa.

Vierailija
242/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Toinen toivoo vaimonsa näyttävän enemmän samalta kuin nainen, jonka seurasta hän juuri maksaa."

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.

Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä 

Ei me naisetkaan päästä. Joutuu tyytymään. 

Tosin me naiset arvostetaan ehkä jotain muutaki ku ulkonäköä.

Nii-i.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa,vaimonsa on juuri synnyttänyt, ja mies juhlii sitä menemällä stripparin luo. 

Olet kohtuuton.

Ei kai se ole miehen vika, jos vaimo makaa perse revenneenä synnärillä ja pihtaa tavaraansa.

Kai ne fyysiset tarpeet on miehellekin sallituja. 

Eikä se kulli siitä kulu, jos sitä hieman jakaa kotiseinien ulkopuolellakin. Kyseessä on voimaantunut alfauros.

Trollotiloo ja 0/5 tälle ragebaitille 

Vierailija
244/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällaista ROSKAA hesarilta !!

Vierailija
245/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikdi ihmeessä on sitten ottanut vaimonsa, jos ulkonäkö ei miellytä???? Tai jätä vaimoa ja etsi sellaista, jonka ulkonäkö miellyttää???

Tiesitkö et me miehet ei päästä semmosten naisten kanssa parisuhteisiin jonka kans me haluttais.

Ihan samalla tavalla ku mä en päässy opiskelemaan liikennelentäjäks vaan teen tätä 3000€/kk paskatyötä 

Sit kannattaa olla yksin. Yksinkin voi käydä hourissa.

Mä teen niitä asioita mitkä on mulle omaksi parhaaksi enkä niitä mitkä on naisille parhaaksi.

Ota sä suihin jokaselta vastaantulevalta mieheltä.

Miksi ihmeessä ottaisin. Mä teen myös niitä asioita, jotka on mulle parhaaksi, siksi olen ulkoistanut miehet elämästäni kokonaan. Teen itse rahani yksityisellä sektorilla, näytän hyvältä ja ostan tarvitsemani palvelut. En meinaakaan alkaa mitään miestä enää katsella.

Joten ota sä vaan ihan rauhassa suihin kaikilta vastaantulevilta miehiltä, kun kerran tykkäät.

Vierailija
246/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää tomppelit osaa erota jos se rouva kotona ei miellytä.

Ja hei miehet, miksi ette ryhdy

strippaamaan? Olisi naisillekin jotain katsottavaa.

Vierailija
247/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset alkaa lösäyttää itsensä mätisäkiksi heti kun on saanut miehen koukkuun. 

Naisesta voi aina erota. 

Eri

”…ja lupaatko rakastaa sekä myötä- että vastoinkäymisissä…”

Vierailija
248/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismi oirehtii tälläkin tavalla. Surullista mutta näinhän tuon sairaan ideologian kehittäjät ovat sen halunneetkin yhteiskuntiin vaikuttavan. Onnistuivat valitettavan hyvin...

Vierailija
249/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nää tomppelit osaa erota jos se rouva kotona ei miellytä.

Ja hei miehet, miksi ette ryhdy

strippaamaan? Olisi naisillekin jotain katsottavaa.

Kysyntä ja tarjonta.

Vierailija
250/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos stripparit ovat yleinen naisihanne, niin eikö miesten kannattaisi silloin mennä nimenomaan jo sinkkuna strippiklubille?

Vierailija
251/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sit kannattaa olla yksin. Yksinkin voi käydä hourissa.

Mä teen niitä asioita mitkä on mulle omaksi parhaaksi enkä niitä mitkä on naisille parhaaksi.

Ota sä suihin jokaselta vastaantulevalta mieheltä.

Miksi ihmeessä ottaisin. Mä teen myös niitä asioita, jotka on mulle parhaaksi, siksi olen ulkoistanut miehet elämästäni kokonaan. Teen itse rahani yksityisellä sektorilla, näytän hyvältä ja ostan tarvitsemani palvelut. En meinaakaan alkaa mitään miestä enää katsella.

Joten ota sä vaan ihan rauhassa suihin kaikilta vastaantulevilta miehiltä, kun kerran tykkäät.

Tarkotin tuossa siis et te naiset tykkäätte antaa vinkkejä miehille vaikka ne ei oo miehille omaksi parhaaksi. Vaan pyritte muuttamaan miehiä sellasiks, minkälaisiks haluaisitte niiden olevan.

Vierailija
252/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos stripparit ovat yleinen naisihanne, niin eikö miesten kannattaisi silloin mennä nimenomaan jo sinkkuna strippiklubille?

Ei ne stripparit halua seurustella asiakkaiden kans haha

Vierailija
253/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tarvii strippibaareihin asti mennä näitä itsestäänselvyyksiä kuulemaan. Panen ukkomiehiä ihan silkasta ilosta ja kaikki he mulle sanoo että vaimot on hulluja, pihtareita, naama nurinpäin, läskejä, mt-ongelmaisia... eihän sellaisia akkoja kukaan kestä. No onhan se eroaminenkin vaikeaa, miehet ei jaksa sellaisiin lähteä. Ihassama, mä vaan panen niitä teidän ukkoja.

Vierailija
254/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stippareilla ole mitään geneettistä 😂 etua puolellaan vaan ikä. Noin 85% nuorista naisista omaa strippariksi kelpaavan vartalon. 

Vierailija
255/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin osa on olla pettävien ukkojen panoalunen. Ehkä niinkin voi kokea olevansa haluttu tyhjennellessään surkeiden yksilöiden rännejä, ja kehuskella siitä täällä. Nämä ukkomiehethän ovat mitä parhaimpia aviomiehiä. Yhtä ihania kuin heidän vaimonsa puheissaan. 

Vierailija
256/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mika Häkkinen ainakin otti tästä neuvosta vaarin. Viisas mies. 

Vierailija
257/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne stripparit halua seurustella asiakkaiden kans haha

Mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija
258/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tarvii strippibaareihin asti mennä näitä itsestäänselvyyksiä kuulemaan. Panen ukkomiehiä ihan silkasta ilosta ja kaikki he mulle sanoo että vaimot on hulluja, pihtareita, naama nurinpäin, läskejä, mt-ongelmaisia... eihän sellaisia akkoja kukaan kestä. No onhan se eroaminenkin vaikeaa, miehet ei jaksa sellaisiin lähteä. Ihassama, mä vaan panen niitä teidän ukkoja.

Varmaan siinä naama taittuu väkisin nurinpäin kun on tuollaisen sian mieheksi valinnut.

Vierailija
259/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Strippareilla on usein vartalo, joka on aivan geneettistä huippuluokkaa. Valioyksilöitä, toisin sanoen. Tuo on aika itsestäänselvyys, että melkein kuka tahansa mies toivoo, että vaimonsa omaisi yhtä hyvän vartalon, kuin mikä valtaosalla strippareista on.

Etsi jenkkineekeri, voi olla hyvä tautihostoriaki än 😄

Vierailija
260/280 |
21.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi jenkkineekeri, voi löytyä hyvä tautihistoriakin 😄 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä