Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (204)

Vierailija
181/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa aloitteen!

Vierailija
182/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen tekee aloitteen niin yhdyn aloitteen tekijään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä osaa naiset kertoa mikä voisi motivoida miehiä tekemään aloitteita niin ei niitä sitten tehdä.

Ai mikä? Yleensä miehet haluavat tyttöystävän ja kumppanin, siksi naisia lähestytään. Onko perusbiologia sulta ihan kateissa?

Vierailija
184/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Kysy isältäsi kun vähän kasvat.

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Pitäisi ensin tietää jotain sinusta. Jos et esim. pidä musiikista, niin musadiggarilla on hyvin vähän jaettavaa kanssasi. 

Miksi pitäisi tietää. Tähän kysymykseen riittää ainoaksi taustatiedoksi että olen mies.

Ikä on jossain 18 ja 99 välissä, lapsia on 0 - 10, varallisuutta 0€ - 10 000 000€ ja niin edelleen.

Että mitä annettavaa olisi äärettömälle miehelle ilman persoonaa? Ei sellaisen kanssa synny yhtään mitään. Persoonaan ihastutaan ja siihen rakastutaan. Kehoa himoitaan. Samaistumispinta luo yhteenkuuluvuutta. Jos mitään noista ei ole, niin minkäänlaista suhdettakaan ei ole. 

Mitä annettavaa äärettömällä naisella ilman persoonaa on?

Kuten sanottu: ei yhtään mitään. 4-vuotias tyttö ei hoivaa vaan tarvitsee hoivan itse. 80-vuotias miljardööri mummo ei pysty perustamaan perhettä. 35-vuotias lähärinainen ei ole välttämättä seksuaalisesti kiinnostava. Tarjolla ei ole kuin ihmisyys henkilökohtaisine sävyineen paljon paljaampana ja raaempana kuin tylsät yleistykset mahdollistavat ymmärtää. 

Kertoo sun tasostasi ja kieroutuneesta ajatusmaailmasta, että noi on sun ainoat vaihtoehdot...

Vierailija
185/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aloitteita? Nähdäänhän me ne täältäkin.

Vierailija
186/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei ole enää miehiä, eivät halua ottaa vastuuta ja loppuelämän puolisoa, nauttivat kun kimalaiset ja hyppivät kukasta kukkaan. Siinä se.

Vierailija
187/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Kysy isältäsi kun vähän kasvat.

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Miksi naisilta? Isäsi tai joku muu mies kertoo rehellisemmin. Minä olen mies ja voin kertoa, hyvää seuraa, ruokaa ja seksiä. Kumppanin jakamaan arkea ja kasvattamaan lapsia. Noi voi toki saada mieheltäkin, jos on sinne päin kallellaan, mutta minun valintani on nainen.

Tottakai naisten pitää itse osata itseään mainostaa. Nuo listaamasi asiat eivät ole sen arvoisia että pyytäisin kahville. Seuraa on kaipaa, ruokaa saa ilman naistakin ja seksiä voi hommata naisilta ilman treffejäkin. En halua lapsia enkä ketään arkeani jakamaan.

Nämä kaikki on jo nähty moneen kertaan.

Naiset eivät silloin ole sinua varten.

Se on tullu selväksi vuosien varrella kun on satojen naisien kanssa ollut lyhyitä ja pitkiä suhteita, ihan avioliitto lapsineenkin. Vieläkään en tiedä mitä nainen voisi tarjota että jaksaisin aloitteen tehdä.

On sääli, että et ole kokenut rakkautta.

Vierailija
188/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tyttöjen kanssa mietitty ties mitä toinen toistaan nöyryttävämpiä tapoja antaa pakit tai tehdä rikosilmoitus mutta kun miehet ei tee aloitteita!

Turhauttaa! Viikonloppuna yksi porukasta kävi kyllä antamassa pakit viereisssä pöydässä istuneelle tyypille joka ei ollut vilkaissutkaan meidän suuntaan vaikka kuinka yritettiin.

Vierailija
189/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoivat ettei sovi lähestyä, hyvät miehet kuuntelivat.

Paskaa. Hyvät ja kivat miehet lähestyvät naisia yhä ihan normaalisi ja pääsevät parisuhteisiin.

Looserit jää yksin, ihan kuten ennen.

Vierailija
190/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei ole enää miehiä, eivät halua ottaa vastuuta ja loppuelämän puolisoa, nauttivat kun kimalaiset ja hyppivät kukasta kukkaan. Siinä se.

Höttöt töttö, minä en aikanaan ole hyppinyt kenestäkään kehenkään. Vain olen impipoikana huulta purrut jo  vuosikymmenet. Kokeile itte tehä sama perässä

Vierailija
191/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä. 

Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜 

Aika tyhmä tai harhainen pitää olla, jos kuvittelee saavansa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ollessaan kohtelias ja avatessaan oven asiallisesti.

Ei nyt ihan syytettä tullut mutta hirveä huuto, isommalla porukalla oltiin menossa syömään johonkin burgeripaikkaan, olin ekana ja jäin pitelemään ovea auki koko porukalle, edellämenneet muutama mies ja nainen kiitti, porukan perältä sitten kolme naista  jättäytyi jälkeen alkoi huutamaan ja kieltäyivät menemästä. 

Vierailija
192/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kasarilla syntynyt mies. 90- ja 00-luvuilla vastakkaiseen sukupuoleen tutustuminen oli lähes kaikille naisille positiivinen asia, vaikka olisivat kokeneet mut rumaksi tai muuten eivät kaivanneet seuraa. Vastasivat AINA HYMYILLEN, et halutaan olla nyt rauhassa, mut kiitos tai muuta. Nykyään asiallinen ja positiivinen ns. normaali lähentymisyritys koetaan äärimmäisen usein hyvin negatiivisena asiana. Haistatellaan, syytetään ahdistelusta yms. Hyvin aggressiivista, alentavaa ja syyllistävää käytöstä saanu kokea niin paljon, ettei enää kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
193/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen tehtävä lähestyä, mutta yleensä ovat urpoja,sekä entisiä alkkareita ym.mielenterveys tyyppejä joista saa vuosien riesan.Tuollaiset tyypit ei tajua,että ei ole kiinnostunut.No, kun uhkaa ilmoittaa poliisille häiriköinnistä,ehkä sitten jättävät rauhaan.

Mitä se kertoo sinusta jos kohtaat pelkästään alkkiksia, urpoja ja mielenterveyspotilaita? Viimeisimpiä kylläkin haluaisin suojella kaltaisiltasi.

Vierailija
194/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen tekee aloitteen niin yhdyn aloitteen tekijään

🤣

Vierailija
195/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän rahasta ja rauhasta, enemmän kuin rakkaudesta.

Vierailija
196/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän sanomisesta joutuu vulgaarissa ja groteskissa nykymaailmassa naurunalaiseksi mutta sanon silti; syy on se että nykynaiset eivät enää säästä neitsyyttään sille oikealle miehelle, eivätkä muutenkaan ole sellaisia hentoja kukkasia jollaisen mies haluaa.

Eivät monet miehetkään säästä poikuuttaan. On olemassa myös ison bc-luvun miehiä

Niin on. Kummasti heille vaan naisia löytyy. Vaikka naiset kuinka väittävät, että tuollainen mies on kuvottava.

Vierailija
197/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset sanoivat ettei sovi lähestyä, hyvät miehet kuuntelivat.

Ne inhottavat eivät. Eli naisille jäi siis - kirjaimellisesti - vain ne jämät.

Ei vaan naisille jäi ne hakkaavat jännismiehet, siis ne jotka aikaisemminkin kaikki naiset vei.

No ne ovat juuri niitä jämiä...

Vierailija
198/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää, 35 vuoden kokemuksella voin kertoa että on äärimmäisen epätodennäköistä että kohtaa naisen johon voi täysin luottaa.

Vierailija
199/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi enää, 35 vuoden kokemuksella voin kertoa että on äärimmäisen epätodennäköistä että kohtaa naisen johon voi täysin luottaa.

Nokitan 5 vuodella ja totean, että ei ole olemassa naista, johon voisi luottaa

Saati sellaista, jolle luottaisin oman lapsen turvallisuuden ja tulevaisuuden

Vierailija
200/204 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varakas. En tarvii naista pilaamaan elämääni. Kaverin elämän nainen pilasi. Onneksi olen viisaampi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme