Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainet tekee valinnan niin tehköön aloitteenkin.

Niinpä ei kannata, nainen kuitenkin eroaa parin vuoden sisällä  joten onko mitään pointtia.

Vierailija
142/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseksuaalistuminen on poikaa; katoaa himo ja silloin  jää nörtsiä elämiseenkin eikä tarvi polttaa sitä kaikkea himon tulessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä ei kannata, nainen kuitenkin eroaa parin vuoden sisällä  joten onko mitään pointtia.

Syöthän sinä pitsaakin, vaikka se kestää vain hetken. 

Kellekään meistä ei ole ikuisuutta luvata.

Vierailija
144/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aseksuaalistuminen on poikaa; katoaa himo ja silloin  jää nörtsiä elämiseenkin eikä tarvi polttaa sitä kaikkea himon tulessa

Alkoholin juominen takaa onnellisuuden yhdeksi päiväksi.

Vierailija
145/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoinani koin niin montten plikkojen minulle kaulukseensahihittävän ja inhoillenkatsovan. että itsetunto vaihtui itseinhoon

Vierailija
146/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joskus aloitteita ja aina vastaus on että voidaan olla kavereita, ei suhdetta saati seksiä. No en ketään kiusaa uudestaan. On minulla ollut suhteitakin. Niissä nainen on aina ollut aloitteellinen.

Vierailija
147/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia kannattaa käyttää huumeita. Turtuu myös kivasti samalla.

Vierailija
148/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syöthän sinä pitsaakin, vaikka se kestää vain hetken. 

Kellekään meistä ei ole ikuisuutta luvata.

Täh, mitäh, ainakin ennen on pruukattu luvata ikuista rakkautta, kunnes kuolo korjaa. 

Mutta se taitaa lähinnä naisilla olla: 

" niin sinun myötämäessä kuin minun vastamäessä. Kun herralla alkaa mennä huonosti niin adiöööös!"

Vierailija
149/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali ei kiinnostu tämän aiheen ketjusta ja aseksuaali on sitä luonnostaan nuoresta pitäen läpi elämänsä. Asek ei ole valinta. 

Vierailija
150/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai juoda useampi päivä.

Vierailija
151/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän sanomisesta joutuu vulgaarissa ja groteskissa nykymaailmassa naurunalaiseksi mutta sanon silti; syy on se että nykynaiset eivät enää säästä neitsyyttään sille oikealle miehelle, eivätkä muutenkaan ole sellaisia hentoja kukkasia jollaisen mies haluaa.

Vierailija
152/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai juoda useampi päivä.

Korjaussarja seuraavana aamuna tuo hyvän fiiliksen, mutta siitä alkaa lasku ja huonot fiilikset.

Vierailija
153/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin humalahakuisen tissuttelun  sinä päivänä kun äitini löysi saunamme klapi-astiasta neroviini-pakkauksen 22 tahi 22. 8.2007 ja ryhtyi kyselemään oliko mulla jotain ongelmia kun olin hörppäillyt ja kuinka kauan olinkaan jo sitä harjoittanut. Sen jälkeen olen vain 2-3 tölkkiiä olhua vuodessa keskimäärin kuklutellut nostalkisten tuntemusten saamiseksi

Vierailija
154/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut useampaan kertaan noin 30 vuotta nuorempaan kassaneitiin, mutta en kehtaa tehdä aloitetta.

Vierailija
155/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin humalahakuisen tissuttelun  sinä päivänä kun äitini löysi saunamme klapi-astiasta neroviini-pakkauksen 22 tahi 22. 8.2007 ja ryhtyi kyselemään oliko mulla jotain ongelmia kun olin hörppäillyt ja kuinka kauan olinkaan jo sitä harjoittanut. Sen jälkeen olen vain 2-3 tölkkiiä olhua vuodessa keskimäärin kuklutellut nostalkisten tuntemusten saamiseksi

Luovuttaja

Vierailija
156/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaali ei kiinnostu tämän aiheen ketjusta ja aseksuaali on sitä luonnostaan nuoresta pitäen läpi elämänsä. Asek ei ole valinta. 

Se on kyllä aika mieluisa pakkovalinta jos ei kestä runkkamattomuuden ja neitsyyden tuskaa. Aseksuaalisuuden kaltaiseen auvoon voi pyrkiä vaikka kehittäåmällä seksuaalisuuden demonin sijalle jotain vastavoimaa, kuten vihaa ja muita syntisiä tunteita

Vierailija
157/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän sanomisesta joutuu vulgaarissa ja groteskissa nykymaailmassa naurunalaiseksi mutta sanon silti; syy on se että nykynaiset eivät enää säästä neitsyyttään sille oikealle miehelle, eivätkä muutenkaan ole sellaisia hentoja kukkasia jollaisen mies haluaa.

Heikkoa ja hentoa naista ei ole enää olemassa, kaikki ovat opportunisteja. Jokainen matami on kävelevä kysymysmerkki sen suhteen että minkä perässä se on. Miestä rakastamaan nämä eroekspertit tuskin pystyvät. 

Vierailija
158/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sanoneet, että eivät halua, että heitä lähestytään. Naisten on syytä itse tehdä aloitteet nykyään. 

Vierailija
159/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita. Ei vaan ole sen arvoista.

Vierailija
160/187 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan anna naiselle mielihyvää että saa torjua mut. Mielummin tukahdutan kaikki ajatukset ja tunteet ihastuksestani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme