Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?
Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut useampaan kertaan noin 30 vuotta nuorempaan kassaneitiin, mutta en kehtaa tehdä aloitetta.
Älä teekään aloitetta,voi soittaa poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sanomisesta joutuu vulgaarissa ja groteskissa nykymaailmassa naurunalaiseksi mutta sanon silti; syy on se että nykynaiset eivät enää säästä neitsyyttään sille oikealle miehelle, eivätkä muutenkaan ole sellaisia hentoja kukkasia jollaisen mies haluaa.
Eivät monet miehetkään säästä poikuuttaan. On olemassa myös ison bc-luvun miehiä
Vierailija kirjoitti:
Olen ihastunut useampaan kertaan noin 30 vuotta nuorempaan kassaneitiin, mutta en kehtaa tehdä aloitetta.
Jos nainen on yli 30, niin siitä vaan, pappa.
Mulle mies teki aloitteen ihan vain somessa ja ollaan tapailtu siitä lähtien. Eli rohkeasti tekemään vaan aloitetta, jos löydätte kiinnostavan henkilön jostain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä teekään aloitetta,voi soittaa poliisille.
Käyttämäni kaupankassat ovat vanhoja naisia tai nuoria poikia. Kummatkaan ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämän sanomisesta joutuu vulgaarissa ja groteskissa nykymaailmassa naurunalaiseksi mutta sanon silti; syy on se että nykynaiset eivät enää säästä neitsyyttään sille oikealle miehelle, eivätkä muutenkaan ole sellaisia hentoja kukkasia jollaisen mies haluaa.
Siitä oikeasta kyllä puhuvat jatkuvasti. Silti ne jalat aukeavat aina sopivan tilaisuuden tullen. Sitten kun naisella alkaa tehdä mieli lasta, otetaankin spermapankki avuksi ja hankitaan sellainen itsellisesti. Eipä juuri lapsen oikeudet tuolla tavalla toteudu, mutta eipä tuo näytä kiinnostavan. "Minä haluan" riittää.
Naiset sanoivat ettei sovi lähestyä, hyvät miehet kuuntelivat.
Vierailija kirjoitti:
Pääsisköhän uskoontulemalla irti seksuaalisuuden demonista, se kun on käynyt jo aika tarpeettomaksi voimaksi, eli mututunut voimansyöjäksi, eikä sen ajamana tullut muuta tehtyä kuin parikymmentä vuotta harjoitettua pitkähampaisen runkkauksen ja yhtä vastenmieliseltä tuntuvan siitä pidättäytyilyn kierrettä.
Hanki hyviä leluja, niin pystyt nauttimaan . Kaalimadolla on tarjouksia tällä hetkellä
Vierailija kirjoitti:
50-60 v mummo on sinulle parempi.Eiks jee,niin ett saa pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Ne inhottavat eivät. Eli naisille jäi siis - kirjaimellisesti - vain ne jämät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisköhän uskoontulemalla irti seksuaalisuuden demonista, se kun on käynyt jo aika tarpeettomaksi voimaksi, eli mututunut voimansyöjäksi, eikä sen ajamana tullut muuta tehtyä kuin parikymmentä vuotta harjoitettua pitkähampaisen runkkauksen ja yhtä vastenmieliseltä tuntuvan siitä pidättäytyilyn kierrettä.
Hanki hyviä leluja, niin pystyt nauttimaan . Kaalimadolla on tarjouksia tällä hetkellä
Kyllä minä ittehi osaan leluni tehä. Vispilän silmään ja maitopurkin pohjaan puukotetuun reikään edgytystä, tekoälymatureja silmäillen, on tullut harjoitettua, mutta jo 8 kk olen kieltäytynyt menemästä syntiseen orkasmiin saakka. Onhan se varsin ankeaa laittaa jo hieman sytkähtelemään kiihotittunut hepakko takaisin boksereihin ja odottaa sen asettumista, mutta pulpahduksesta syntyisi sen verran morkkista ja pelkoja että varon päätymästä siihen asti. Se ei niin sitten haittaa jos unissansa teitämättään runkkaa, siintä ei tule synnintuntoa
Vierailija kirjoitti:
En siitä neitsyydestä numeroa tekisi, mutta jos on nainut satojen kanssa mukaanlukien ma.mudit, kelpaa jollekin leikkikaluksi. Parisuhde on muuta. Surullista sanoa totuus.
Tyhjän saa kysymättäkin. Säästyy molempien aikaa kun jättää aloitteen tekemättä.
Kannattaa ensin koittaa tulla uskoon ja jos se onnistuu ja sen jälkeen enerkiaa jää ja elinaikaa, niin sitten jotain plikkoloita alkaa tsiikastella. pitäähän sitä ensin jaksaa ettijä Jumalan valtakuntaa kuitenkin, eikö tähän kehota Piplia
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ensin koittaa tulla uskoon ja jos se onnistuu ja sen jälkeen enerkiaa jää ja elinaikaa, niin sitten jotain plikkoloita alkaa tsiikastella. pitäähän sitä ensin jaksaa ettijä Jumalan valtakuntaa kuitenkin, eikö tähän kehota Piplia
Pillupia kehottaa kaikenlaiseen
Eipä enää kinosta mitään avioliittoa tai muutakaan intiimisuhdetta tavoitella. pian saattaa olla ylöstempaus ja sitten alkaa Jaakopin ahdistukset ja antikristillinen dystopia
Tsiisäs ei ole luvannut minun tehdä sellaista
Tarttisi olla avioitumistaito hallussa eka, mutten ole havainnut sellaista saaneeni. En myöskään uimataidottomana hyppäisi järveen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne inhottavat eivät. Eli naisille jäi siis - kirjaimellisesti - vain ne jämät.
Ei vaan naisille jäi ne hakkaavat jännismiehet, siis ne jotka aikaisemminkin kaikki naiset vei.