Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?
Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.
Kommentit (187)
Jaa-a. En voi, enkä halua vastata muiden puolesta mutta omasta puolestani arvostan käytöstapoja. Eli, en odota vastauksena kevyttä naurahdusta vaan asiallisempaa ulosantia.
Vierailija kirjoitti:
Suomi mies tuijottaa ja tuijottaa muutaman vuoden,sitte ehkä luovuttaa,mutta mitään ei voi sanoa?
Ja mitäs nainen tekee samalla? No tuijottaa eikä tee aloitetta.
Moikkelis koikkelis ! Mitäs pimatsu ? Lähetsie kattomaan löytyskö sinne räpsään jottai täytettä ?
Nykymies elää ja operoi feminiinienergiasta käsin. Se heille sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?
Kysy isältäsi kun vähän kasvat.
Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.
Miksi naisilta? Isäsi tai joku muu mies kertoo rehellisemmin. Minä olen mies ja voin kertoa, hyvää seuraa, ruokaa ja seksiä. Kumppanin jakamaan arkea ja kasvattamaan lapsia. Noi voi toki saada mieheltäkin, jos on sinne päin kallellaan, mutta minun valintani on nainen.
Tottakai naisten pitää itse osata itseään mainostaa. Nuo listaamasi asiat eivät ole sen arvoisia että pyytäisin kahville. Seuraa on kaipaa, ruokaa saa ilman naistakin ja seksiä voi hommata naisilta ilman treffejäkin. En halua lapsia enkä ketään arkeani jakamaan.
Nämä kaikki on jo nähty moneen kertaan.
Naiset eivät silloin ole sinua varten.
Se on tullu selväksi vuosien varrella kun on satojen naisien kanssa ollut lyhyitä ja pitkiä suhteita, ihan avioliitto lapsineenkin. Vieläkään en tiedä mitä nainen voisi tarjota että jaksaisin aloitteen tehdä.
Miehen kannattaa aina odottaa naisen aloitetta.
Opettajani julistiluokalleni n 25 vuotta sitten lukiossa: Piip (nimeni) ei välitä tytöistä. Sain siinttä häpeärauman joka on kantanut tähän saakka
Vierailija kirjoitti:
Sitä voi joutua odottaa lopun ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä.
Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜
Aika tyhmä tai harhainen pitää olla, jos kuvittelee saavansa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ollessaan kohtelias ja avatessaan oven asiallisesti.
Mutta mitä siitä saa jos avaa oven naiselle? Ja miksei nainen osaa sitä itse avata?
Hyvän mielen. Mitä muuta siitä pitäisi saada.
Miten siitä muka saa hyvän mielen? Onko kauppojen liukuovilla aina hyvä mieli?
On. Samoin lähettiroboteilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?
Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.
Miksi naisilta? Isäsi tai joku muu mies kertoo rehellisemmin. Minä olen mies ja voin kertoa, hyvää seuraa, ruokaa ja seksiä. Kumppanin jakamaan arkea ja kasvattamaan lapsia. Noi voi toki saada mieheltäkin, jos on sinne päin kallellaan, mutta minun valintani on nainen.
Tottakai naisten pitää itse osata itseään mainostaa. Nuo listaamasi asiat eivät ole sen arvoisia että pyytäisin kahville. Seuraa on kaipaa, ruokaa saa ilman naistakin ja seksiä voi hommata naisilta ilman treffejäkin. En halua lapsia enkä ketään arkeani jakamaan.
Se on tullu selväksi vuosien varrella kun on satojen naisien kanssa ollut lyhyitä ja pitkiä suhteita, ihan avioliitto lapsineenkin. Vieläkään en tiedä mitä nainen voisi tarjota että jaksaisin aloitteen tehdä.
Mitä olet saanut noista suhteista ja mitä olet antanut naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä olet saanut noista suhteista ja mitä olet antanut naisille?
Liian vähän seksiä olen saanut vaikka aina olen munaa antanut.
Vierailija kirjoitti:
Paremman saa itse tekemällä, kunhan on hyvin valikoiva ja kieltäytyy huonoista ehdotuksista. Suhteeseen on liian helppoa ajautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä.
Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜
Aika tyhmä tai harhainen pitää olla, jos kuvittelee saavansa syytteen seksuaalisesta häirinnästä ollessaan kohtelias ja avatessaan oven asiallisesti.
Mutta mitä siitä saa jos avaa oven naiselle? Ja miksei nainen osaa sitä itse avata?
Minä einakin haluaisin vaikka edes litsarin (kunhan ei prillejä riko) oven jollekulle somattarelle avattuani, tai napakan läpsyn kämmenselkään. Edes jonkinlaisen kosketuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset tekevät aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta
Rohkea nainen tekee aloitteen jos hyvän miehen haluaa. Muuten joku toinen ehtii ensin.
Olen yksinpuhellut ja yksinkiroillut viimeiset 20 vuotta niin päässy vähän unohtumaan miten uusiin ihmisiin tutustutaan ilman näkyvää syytä, t impipoika yli40v
Ei kannata naisten/miesten lähestyä toisiaan,on parempi olla yksin.