Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (115)

Vierailija
61/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä lähestyä, mutta yleensä ovat urpoja,sekä entisiä alkkareita ym.mielenterveys tyyppejä joista saa vuosien riesan.Tuollaiset tyypit ei tajua,että ei ole kiinnostunut.No, kun uhkaa ilmoittaa poliisille häiriköinnistä,ehkä sitten jättävät rauhaan.

Vierailija
62/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse tee? Siitä voit sitten varmaan päätellä, miksi joku muu ei tee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä osaa naiset kertoa mikä voisi motivoida miehiä tekemään aloitteita niin ei niitä sitten tehdä.

Vierailija
64/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lusikka lisää soppaan: täysin tuntemattomille naisille ei oikein kehtaa ehdotella treffejä tms ja tuttujen kanssa hiukan pelottaa ystävyyden/kaveruuden menevän piloille, jos saa rukkaset tai jos mahdollisen seurustelun jälkeen huomaa, että ollaan liian erilaisia. Ehkä turhia tekosyitä, mutta totta ainakin toinen puoli.

Vierailija
65/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä. 

Tämä on se suurin syy,. Ihan naurettavista asioista saattaa saada syytteen tai muun seuraamuksen. Itse sain esimieheltä huomautuksen, kun kehuin kampaajalla käyneen kollegan hiuksia. Totesin vain leikkauksen sopivan hänelle hyvin ja tekevän nuorekkaan näköiseksi. Onneksi ei nyt sentään varoitusta annettu.

Vierailija
66/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Kysy isältäsi kun vähän kasvat.

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Pitäisi ensin tietää jotain sinusta. Jos et esim. pidä musiikista, niin musadiggarilla on hyvin vähän jaettavaa kanssasi. 

Miksi pitäisi tietää. Tähän kysymykseen riittää ainoaksi taustatiedoksi että olen mies.

Ikä on jossain 18 ja 99 välissä, lapsia on 0 - 10, varallisuutta 0€ - 10 000 000€ ja niin edelleen.

Että mitä annettavaa olisi äärettömälle miehelle ilman persoonaa? Ei sellaisen kanssa synny yhtään mitään. Persoonaan ihastutaan ja siihen rakastutaan. Kehoa himoitaan. Samaistumispinta luo yhteenkuuluvuutta. Jos mitään noista ei ole, niin minkäänlaista suhdettakaan ei ole. 

Mitä annettavaa äärettömällä naisella ilman persoonaa on?

Kuten sanottu: ei yhtään mitään. 4-vuotias tyttö ei hoivaa vaan tarvitsee hoivan itse. 80-vuotias miljardööri mummo ei pysty perustamaan perhettä. 35-vuotias lähärinainen ei ole välttämättä seksuaalisesti kiinnostava. Tarjolla ei ole kuin ihmisyys henkilökohtaisine sävyineen paljon paljaampana ja raaempana kuin tylsät yleistykset mahdollistavat ymmärtää. 

Vierailija
67/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on se suurin syy,. Ihan naurettavista asioista saattaa saada syytteen tai muun seuraamuksen. Itse sain esimieheltä huomautuksen, kun kehuin kampaajalla käyneen kollegan hiuksia. Totesin vain leikkauksen sopivan hänelle hyvin ja tekevän nuorekkaan näköiseksi. Onneksi ei nyt sentään varoitusta annettu.

Minä taas oon pannu puolta toimiston naisista mukaan lukien esihenkilöäni eikä oo mittää sanomista tullu paitsi palkankorotus.

Vierailija
68/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä osaa naiset kertoa mikä voisi motivoida miehiä tekemään aloitteita niin ei niitä sitten tehdä.

300 euron mekko ja stiletot ainakin toimii 😁

Vierailija
69/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on lähestyä? Miten niin? 

Vierailija
70/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MEETOO-vouhotus on tappanut kaiken hauskan...vaarana saada syyte ja joutua lusimaan..

Tuskin lusimaan, mutta saa tahran maineeseen, ja siitä on joka käänteessä harmia mm työllistymiselle. Suomi on pieni maa, ja sana kiirii yllättävän tehokkaasti.

Vierailija
71/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan motivoi naisen mekon hinta tai epäkäytännölliset kengät

Vierailija
72/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalla on eri käytäntö kuin vapaa-ajalla.

Vierailija
73/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Pitäisi ensin tietää jotain sinusta. Jos et esim. pidä musiikista, niin musadiggarilla on hyvin vähän jaettavaa kanssasi. 

Miksi pitäisi tietää. Tähän kysymykseen riittää ainoaksi taustatiedoksi että olen mies.

Ikä on jossain 18 ja 99 välissä, lapsia on 0 - 10, varallisuutta 0€ - 10 000 000€ ja niin edelleen.

Että mitä annettavaa olisi äärettömälle miehelle ilman persoonaa? Ei sellaisen kanssa synny yhtään mitään. Persoonaan ihastutaan ja siihen rakastutaan. Kehoa himoitaan. Samaistumispinta luo yhteenkuuluvuutta. Jos mitään noista ei ole, niin minkäänlaista suhdettakaan ei ole. 

Eli naisilla ei ole mitään annettavaa sanojesi mukaan.  

Mikä yhdistää 4-vuotiasta poikaa, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää? Ei mikään muu kuin ihmisyys. Ja jos tämmöinen ikipotentiaalinen ääretönmies ei kaipaa ihmistä rinnalleen, niin ei, ei ole mitään tarjottavaa. Edes ikuista yhteistä aikaa ei voi tarjota, koska harva aikuinen nainen elää pidempään kuin äärettömänmiehen nuori versio. Suurin osa ihmisistä haluaa silti kokea kumppanuuden vivahteineen. 

Mikä yhdistää 18-vuotiasta tyttöä, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää?

Kenelläkään näistä ei ole mielestäsi mitään annettavaa niin ei pyydetä kahvillekaan.

Äläpä jätä 4-vuotiaita pois äärettömästänaisesta! 

Vierailija
74/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhdistää 4-vuotiasta poikaa, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää? Ei mikään muu kuin ihmisyys. Ja jos tämmöinen ikipotentiaalinen ääretönmies ei kaipaa ihmistä rinnalleen, niin ei, ei ole mitään tarjottavaa. Edes ikuista yhteistä aikaa ei voi tarjota, koska harva aikuinen nainen elää pidempään kuin äärettömänmiehen nuori versio. Suurin osa ihmisistä haluaa silti kokea kumppanuuden vivahteineen. 

Mikä yhdistää 18-vuotiasta tyttöä, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää?

Kenelläkään näistä ei ole mielestäsi mitään annettavaa niin ei pyydetä kahvillekaan.

Mitä 4 vuotiaita? 

Tässä puhutaan ihan aikusista

Vierailija
75/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kannattaa esittää välinpitämätöntä. Se herättää naisissa saalistusvietin ja pian miehestä on kilpailu. Siitä sitten vaan valkata paras. Kokemusta on.

Vierailija
76/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua, mutta omakohtaisen kokemuksen perusteella lähestymisiä tulee paljon enemmän, kun tukkaan on laitettu pari satkua, mekkoon kolme ja jalassa on ne epäkäytännölliset kengät. 

(Kauniisti istuva mekko ja terveen näköiset pörröttömät hiukset eivät ole halpaa lystiä!)

Veikkaan, että et ole ketään koskaan edes lähestynyt. 

Vierailija
77/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä 4 vuotiaita? 

Tässä puhutaan ihan aikusista

Aikuisista mutta määrittelemättä esim. seksuaalista suuntautumista.

Edelleen: ei mitään yhteistä paitsi ihmisyys. 

Vierailija
78/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sinua, mutta omakohtaisen kokemuksen perusteella lähestymisiä tulee paljon enemmän, kun tukkaan on laitettu pari satkua, mekkoon kolme ja jalassa on ne epäkäytännölliset kengät. 

(Kauniisti istuva mekko ja terveen näköiset pörröttömät hiukset eivät ole halpaa lystiä!)

Veikkaan, että et ole ketään koskaan edes lähestynyt. 

Ei mun tartte kun oon panomies jota lähestytään. Mutta vastatkaa ees yks täysjärkinen nainen että miksi pitäisi tehdä aloite, mitä aloitteen tekevä mies siitä saa?

Vierailija
79/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomista ihmisistä ei nykyisin tiedä ja vsikea luottaa.

Vierailija
80/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon naiset ei lähesty,on miehen tehtävä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä