Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?
Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.
Kommentit (115)
En ole ikinä tehnyt aloitetta ja hyvin on naisia piisannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me too-liike, karhu mieluummin kuin mies, tik tok videot joissa ujoa aloitteen tekijää nöyryytetään, naisten törkeä tapa antaa pakkeja yms. Torjutuksi tuleminen on itsessään nöyryyttävää, silloin kun se tehdään mahd. ilkeästi se on jopa traumatisoivaa.
Itse en edes vilkaise naisia jotta eivät vaan koe tulleensa ahdistelluiksi. Tätä te olette vuosikausia halunneet, nyt sen vihdoin saitte, olkaa iloisia kun enää ei "ahdistella".
Todellisuudessa pelkäät vain pakkeja.
If you say so...
Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi eilen minulle tehtiin aloite.
Olette vaan tulleet vanhoiksi ja viitsimittömiksi.
Muakin pyydettin ulos viimeksi reilu viikko sitten.
Kyllä osa miehistä yhä tekee aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tehnyt aloitetta ja hyvin on naisia piisannut.
Saat tasokkaampia itse tekemällä. Velivinkki.
Tekevät edelleen, jos ovat kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua syytettä seksuaalisestahäirinnästä.
Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet tekee, mutta tällä palstalla ei taida olla sitä aloitteiden kohdejoukkoa vastaamassa.
Ei niin. Ne jotka on tehneet aloitteita, on päässeet parisuhteisiin eikä tuhlaa täällä aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?
Kysy isältäsi kun vähän kasvat.
Vierailija kirjoitti:
Me too-liike, karhu mieluummin kuin mies, tik tok videot joissa ujoa aloitteen tekijää nöyryytetään, naisten törkeä tapa antaa pakkeja yms. Torjutuksi tuleminen on itsessään nöyryyttävää, silloin kun se tehdään mahd. ilkeästi se on jopa traumatisoivaa.
Itse en edes vilkaise naisia jotta eivät vaan koe tulleensa ahdistelluiksi. Tätä te olette vuosikausia halunneet, nyt sen vihdoin saitte, olkaa iloisia kun enää ei "ahdistella".
Kuule, noin rehellisesti, ketään ei haittaa että sä et tee aloitteita naisille,
kun ollaan samalla aaltopituudella,kissa-hiiri leikit on turhia. mikäli se asennemaailma ei synkkaa..
sitäpaitsi emme hae vauvelin kautta infopläjäystäsi muiden asioihin, nolaamisen ja häirinnän muodossa. Se mukavampi vaihtaa tunteita ja ajatuksia hältä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MEETOO-vouhotus on tappanut kaiken hauskan...vaarana saada syyte ja joutua lusimaan..
Annatko linkin edes yhteen tapaukseen, kun mies on pyytänyt naista kohteliaasti treffeille ja joutunut tästä hyvästä vankilaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, en enää edes avaa ovia naisille. Mee too. 😜
SÄ et nyt ennenkään mitään ovia aukonut, kellekään.
Huono onnistumisprosentti, ja niille kenellä ei ole sitä vielä harrastaa ja saa muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enää naisellisia naisia.
Onhan. Ne vaan on jo varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy isältäsi kun vähän kasvat.
Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.
Aivan liian vaivalloista. Ei siis se "moi" sanominen, vaan kaikki sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tekevät edelleen, jos ovat kiinnostuneita.
Jos on kiinnostunut 20 vuotta itseään nuoremmista naisista, on kynnys aloitteen tekemiseen melko korkea.
Tätä samaa olin juuri kysymässä