Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät tee enää aloitteita naisille?

Vierailija
20.08.2026 |

Mikä on perimmäinen syy tähän? Onko se torjutuksi tulemisen pelko, joka toteutuessaan aiheuttaa suurta tuskaa sielussa.

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"se ei tule ikinä tänne huoneeseen, jos te olette tuollaisia [paikan kolleegoille] " tuli mieleen joskus ammoisina aikoina. miksi tälläistä olisi oliut syytä lähestyä? 

Vierailija
42/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono onnistumisprosentti, ja niille kenellä ei ole sitä vielä harrastaa ja saa muutenkin

Jos ei pyydä ketään ulos, onnistumisprosentti on 0, eli huonompi.

Mutta, pidä sä vaan tekosyysi ja nauti yksinolosta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Kysy isältäsi kun vähän kasvat.

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Pitäisi ensin tietää jotain sinusta. Jos et esim. pidä musiikista, niin musadiggarilla on hyvin vähän jaettavaa kanssasi. 

Vierailija
44/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää nuorehkoja miehiä. Viimeinen tosimieserä valmistui vuonna 1945. Mutta eihän nainen ole mikään aloitelaatikko yksinäisyyden muurissa. Suositan tosi naisille aloitteellisuutta kaikin keinoin, tarpeen mukaan. Kenties Kainuu, KantaHäme ja Lappi sisältävät vielä muutamia toimeliaita nuorukaisia joita tekoäly, sexfilmit, unutus ja viinanlotraus eivät ole saastuttaneet. Metsuri, upseeri, urheilija ja maastalousmies tarjonnevat  naiselle tosimiehen lähestymisalueen. Aloita sieltä peräkammareista, metsistä ja sulkeiskentiltä hakeminen. Toki kalastajassa on miestä ihan nokko. Mitä nyt vähän  liioittelevat saaliitaan, esimerkiksi muikun kokoa. 

Vierailija
45/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naisella olis sellasta tarjota että olisi vaivan väärti kysyä tätä vaikka kahville?

Ei ko ihan oikeasti nyt naiset kertomaan mitä heillä on sellaista tarjota että minun (tai kenen tahansa miehen) kannattaisi pyytää kahville.

Et oo ikinä nähnyt mitä miehelle käy kun nainen hellii ja pitää hyvänä?

Vierailija
46/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilta? Isäsi tai joku muu mies kertoo rehellisemmin. Minä olen mies ja voin kertoa, hyvää seuraa, ruokaa ja seksiä. Kumppanin jakamaan arkea ja kasvattamaan lapsia. Noi voi toki saada mieheltäkin, jos on sinne päin kallellaan, mutta minun valintani on nainen.

Vierailija
47/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi ensin tietää jotain sinusta. Jos et esim. pidä musiikista, niin musadiggarilla on hyvin vähän jaettavaa kanssasi. 

Miksi pitäisi tietää. Tähän kysymykseen riittää ainoaksi taustatiedoksi että olen mies.

Ikä on jossain 18 ja 99 välissä, lapsia on 0 - 10, varallisuutta 0€ - 10 000 000€ ja niin edelleen.

Vierailija
48/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me too-liike, karhu mieluummin kuin mies, tik tok videot joissa ujoa aloitteen tekijää nöyryytetään, naisten törkeä tapa antaa pakkeja yms. Torjutuksi tuleminen on itsessään nöyryyttävää, silloin kun se tehdään mahd. ilkeästi se on jopa traumatisoivaa. 

Itse en edes vilkaise naisia jotta eivät vaan koe tulleensa ahdistelluiksi. Tätä te olette vuosikausia halunneet, nyt sen vihdoin saitte, olkaa iloisia kun enää ei "ahdistella".

Todellisuudessa pelkäät vain pakkeja.

Olen naimisissa, joten asia ei koske minua. Selitin asiaa yleiseltä kannalta. Mutta totta, pakkien saaminen on erittäin epämiellyttävää kuten jo totesin aiemmassa kommentissa. Ja puolisoni tapasin netissä, en todellakaan tehnyt aloitetta. 

Vierailija
49/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on niin ongelmallisia otuksia että ei sellaista enää kukaan siedä. Oikutelkoot itsekseen.

Vierailija
50/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tietää. Tähän kysymykseen riittää ainoaksi taustatiedoksi että olen mies.

Ikä on jossain 18 ja 99 välissä, lapsia on 0 - 10, varallisuutta 0€ - 10 000 000€ ja niin edelleen.

Että mitä annettavaa olisi äärettömälle miehelle ilman persoonaa? Ei sellaisen kanssa synny yhtään mitään. Persoonaan ihastutaan ja siihen rakastutaan. Kehoa himoitaan. Samaistumispinta luo yhteenkuuluvuutta. Jos mitään noista ei ole, niin minkäänlaista suhdettakaan ei ole. 

Vierailija
51/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilta? Isäsi tai joku muu mies kertoo rehellisemmin. Minä olen mies ja voin kertoa, hyvää seuraa, ruokaa ja seksiä. Kumppanin jakamaan arkea ja kasvattamaan lapsia. Noi voi toki saada mieheltäkin, jos on sinne päin kallellaan, mutta minun valintani on nainen.

Tottakai naisten pitää itse osata itseään mainostaa. Nuo listaamasi asiat eivät ole sen arvoisia että pyytäisin kahville. Seuraa on kaipaa, ruokaa saa ilman naistakin ja seksiä voi hommata naisilta ilman treffejäkin. En halua lapsia enkä ketään arkeani jakamaan.

Nämä kaikki on jo nähty moneen kertaan.

Vierailija
52/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että mitä annettavaa olisi äärettömälle miehelle ilman persoonaa? Ei sellaisen kanssa synny yhtään mitään. Persoonaan ihastutaan ja siihen rakastutaan. Kehoa himoitaan. Samaistumispinta luo yhteenkuuluvuutta. Jos mitään noista ei ole, niin minkäänlaista suhdettakaan ei ole. 

Eli naisilla ei ole mitään annettavaa sanojesi mukaan.  

Vierailija
53/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole enää nuorehkoja miehiä. Viimeinen tosimieserä valmistui vuonna 1945. Mutta eihän nainen ole mikään aloitelaatikko yksinäisyyden muurissa. Suositan tosi naisille aloitteellisuutta kaikin keinoin, tarpeen mukaan. Kenties Kainuu, KantaHäme ja Lappi sisältävät vielä muutamia toimeliaita nuorukaisia joita tekoäly, sexfilmit, unutus ja viinanlotraus eivät ole saastuttaneet. Metsuri, upseeri, urheilija ja maastalousmies tarjonnevat  naiselle tosimiehen lähestymisalueen. Aloita sieltä peräkammareista, metsistä ja sulkeiskentiltä hakeminen. Toki kalastajassa on miestä ihan nokko. Mitä nyt vähän  liioittelevat saaliitaan, esimerkiksi muikun kokoa. 

Maastalousmies = maatalouden parissa         työskentelevä mies ⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠.                                        (hiisi vieköön näitä sananoikoja ohjelmia) 

Vierailija
54/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo ikinä nähnyt mitä miehelle käy kun nainen hellii ja pitää hyvänä?

Ei hän ole. tuollainen ihminen mittaa ihmisen arvoa vain rahassa.

Vierailija
55/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on niin ongelmallisia otuksia että ei sellaista enää kukaan siedä. Oikutelkoot itsekseen.

Kukaan? Yli 70% aikuisista on parisuhteessa,

Vierailija
56/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä annettavaa äärettömällä naisella ilman persoonaa on?

Vierailija
57/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhdistää 4-vuotiasta poikaa, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää? Ei mikään muu kuin ihmisyys. Ja jos tämmöinen ikipotentiaalinen ääretönmies ei kaipaa ihmistä rinnalleen, niin ei, ei ole mitään tarjottavaa. Edes ikuista yhteistä aikaa ei voi tarjota, koska harva aikuinen nainen elää pidempään kuin äärettömänmiehen nuori versio. Suurin osa ihmisistä haluaa silti kokea kumppanuuden vivahteineen. 

Vierailija
58/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska viihdyn oikein mukavasti itsekseni omia asioitani tehden. En jaksa vartavasten ruveta mitään aloitteita tekemään, mutta jos jonkun kanssa sattuu olemaan yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja sitä kautta jutustelua ja oikeanlaista kemiaa, josta voisi pikkuhiljaa syntyä jotain, niin ehkä sitten, mutta en jaksa alkaa ketään enää iskemään.

Vierailija
59/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on ihmisarvo

Vierailija
60/115 |
20.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä yhdistää 4-vuotiasta poikaa, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää? Ei mikään muu kuin ihmisyys. Ja jos tämmöinen ikipotentiaalinen ääretönmies ei kaipaa ihmistä rinnalleen, niin ei, ei ole mitään tarjottavaa. Edes ikuista yhteistä aikaa ei voi tarjota, koska harva aikuinen nainen elää pidempään kuin äärettömänmiehen nuori versio. Suurin osa ihmisistä haluaa silti kokea kumppanuuden vivahteineen. 

Mikä yhdistää 18-vuotiasta tyttöä, 35-vuotiasta lähäriä ja 80-vuotiasta miljardööriperijää?

Kenelläkään näistä ei ole mielestäsi mitään annettavaa niin ei pyydetä kahvillekaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan