Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen skannataan (TT-tutkimus) niin tuleekohan mahdolliset huonot uutiset puhelinsoitolla?

Vierailija
12.01.2025 |

Vai pitääkö odottaa kirjettä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimuksen jälkeen on yleensä lääkärikäynti , siellä kuulee tuloksekin , näin ainakin minulla on ollut .

Vierailija
2/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat. Ja lähettävät laskun perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupppaaaa 

Vierailija
4/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen huonot uutiset kerrottiin lääkärin vastaanotolla. Nykyisin voi odottaa mitä vain. Toivottavasti saat hyviä uutisia.

Vierailija
5/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat puhelun oudosta numerosta, johon et kuitenkaan vastaa, koska "jos sillä on oikeeta asiaa, se laittaa txtarin".

Vierailija
6/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen huonot uutiset kerrottiin lääkärin vastaanotolla. Nykyisin voi odottaa mitä vain. Toivottavasti saat hyviä uutisia.

Kiitos. Diagnoosi on. Nyt vain levinneisyyttä tutkitaan.

-ap

Vierailija
7/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle soitettiin vuonna -99, että koepalasta löytyi syöpää. Melkoisen murskaava uutinen 20-vuotiaalle. 

Vierailija
8/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat puhelun oudosta numerosta, johon et kuitenkaan vastaa, koska "jos sillä on oikeeta asiaa, se laittaa txtarin".

Ai näinkö? Tässä tapauksessa vastaan jokaiseen puheluun.

-ap

Vierailija
9/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato oma mehiläisestä tulokset 

Vierailija
10/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle soitettiin vuonna -99, että koepalasta löytyi syöpää. Melkoisen murskaava uutinen 20-vuotiaalle. 

Minä luin vastaavan tiedon viime vuonna omakannasta.

Vierailija
11/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa kysytään että kerrotaanko ensin hyvät vai huonot uutiset? Hyvä uutinen on että tutkimus onnistui. Huono uutinen taas että syöpähän se on.

Vierailija
12/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä ihmiselle soitettiin, että tällä oli kuolemaan johtava syöpä. Oli niin raju uutinen, että joutui hakeutumaan sitten päivystykseen. 

Vierailija
13/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kerrottiin syövästä ihan puhelimitse. Tutkimustuloksia olen katsonut nettipalvelusta ja googlaillut niitä ja diagnooseja. Nyt on nettipalveluun ilmestynyt muutama mystinen hoitotoimenpideaika, eikä niissä lue, että mitä ne sisältävät. Olen hillinnyt aikomusta soittaa ja kysyä, koska ovat kiireisiä. Ehkä pitää vaan mennä paikalle aikanaan ja sitten kuulee, mitä hoitoa siellä oikein annetaan.

Vierailija
14/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viululla .

Vierailija
15/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt TT-kuvauksessa Meilahden sairaalassa useamman kerran syövän vuoksi. Joka kerta on sovittu miten saan vastauksen. Yleensä lääkäri kertoo sen seuraavalla kerralla tavatessamme mutta pari kertaa soittanut vastauksen. Jo silloin kun tutkimus määrätään kannattaa  kysyä miten vastaus ilmoitetaan. Minulta ovat aina myös kuvauksen tekijät kysyneet, että onko sovittu miten vastaus tulee. 

Vierailija
16/16 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä ihmiselle soitettiin, että tällä oli kuolemaan johtava syöpä. Oli niin raju uutinen, että joutui hakeutumaan sitten päivystykseen. 

Etäpalvelujen lisääntymistä koskevassa jutussa lääkärit olivat sitä mieltä, että he eivät haluaisi kertoa vakavia diagnooseja puhelimessa, vaan kasvotusten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän