Naiset, mitä toisen naisen pitää tehdä että alatte syrjiä häntä porukassa/yhteisössä?
Kommentit (171)
Kun olen kuunnellut 15 vuotiaan tyttäreni juttuja niin siihen tyttöjen hampaisiin joutumiseen riittää mm. jos: 1. Pukeudut poikkeavasti, 2. Et meikkaa, 3. Sinulla on lapsellisia kiinnostuksen kohteita, 4. Ns. huomiohuoraat tavalla tai toisella, 5. Yrität viedä toisten seurustelukumppaneita, 6. Kantelet/vasikoit yms
Liian kaunis/nätti. ja jos on vielä jollain tapaa mystinen/hiljainen. Naiset näkee sen uhkana vaikkeivat myönnä tota. He luulee että nätit on automaattisesti jotain miestennielijöitä jotka haluaa kaikkien miesten huomion. Itsehän olin varsinkin nuorempana tosi nätti ja hiljainen ja aina muut tytöt alkoi jollain tapaa "piikitellä". Mä oon kuitenkin aina halunnut vain yhden miehen eikä juuri kiinnosta vieraiden miesten huomio. harminllista, että ihmiset olettaa asioita ulkonäön perusteella mutta ei kai sille mitään voi.
Lihavuus ym tekijät voivat myös vaikuttaa, naiset ovat aika raakoja tuon läskikortin lyömisessä pöytään
Vierailija kirjoitti:
Kun olen kuunnellut 15 vuotiaan tyttäreni juttuja niin siihen tyttöjen hampaisiin joutumiseen riittää mm. jos: 1. Pukeudut poikkeavasti, 2. Et meikkaa, 3. Sinulla on lapsellisia kiinnostuksen kohteita, 4. Ns. huomiohuoraat tavalla tai toisella, 5. Yrität viedä toisten seurustelukumppaneita, 6. Kantelet/vasikoit yms
Opeta lapsesi järkevämmäksi. Onko perheesi rikollisia vai miksi vasikointi on tuttu sana teillä? Nuoret jotka käyttää sitä sanaa, on takuulla rikollisten lapsia.
Meillä yksi naispuolinen työntekijä oli jo pitkään kertonut sanasta sanaan keskusteluita esihenkilölle, joita työntekijät käyvät keskenään. Ja etsinyt ja raportoinut virheitä muiden työstä. Toisen tiimin esihenkilö kävi meille kertomassa tämän asian, sillä piti tämän työntekijän käyttäytymistä epärehellisenä ja outona ja halusi varoittaa meitä. Aloimme olla hänen seurassaan varuillamme ja etäisiä. Nyt hän on raportoinut esihenkilöllemme, että häntä syrjitään töissä. Ja ensi kuussa meillä alkaa työnohjaus ilmapiiriongelmien korjaamiseksi. Kyllä on mahtavaa olla naisvaltaisessa työpaikassa...
Vierailija kirjoitti:
Meillä yksi naispuolinen työntekijä oli jo pitkään kertonut sanasta sanaan keskusteluita esihenkilölle, joita työntekijät käyvät keskenään. Ja etsinyt ja raportoinut virheitä muiden työstä. Toisen tiimin esihenkilö kävi meille kertomassa tämän asian, sillä piti tämän työntekijän käyttäytymistä epärehellisenä ja outona ja halusi varoittaa meitä. Aloimme olla hänen seurassaan varuillamme ja etäisiä. Nyt hän on raportoinut esihenkilöllemme, että häntä syrjitään töissä. Ja ensi kuussa meillä alkaa työnohjaus ilmapiiriongelmien korjaamiseksi. Kyllä on mahtavaa olla naisvaltaisessa työpaikassa...
Valehtelet. Esimies ei saa kertoa alaisen kertomia asioita eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelet. Esimies ei saa kertoa alaisen kertomia asioita eteenpäin.
Jospa se olikin esinainen...
Vierailija kirjoitti:
Toisen tiimin esihenkilö ilmaisi varovaisesti, että jopa hänenkin korviinsa kantautuu selkeästi yksityisiksi tarkoitettuja keskusteluiden sisältöjä meidän tiimistämme. Ja kehotti meitä pohtimaan tarkemmin miten vapaasti haluamme ilmaista esim luonnollisia turhautumisen tunteita työporukassamme, sillä on riski, että ne tulevat ylitulkituksi ja väärinymmärretyksi siteerattuna johdon edustajalle. Minusta tämä oli erittäin hienosti tehty naapuritiimin esihenkilöltä.
mei ei hyväksytä sellasia suvakkitätejä
Vierailija kirjoitti:
Liian kaunis/nätti. ja jos on vielä jollain tapaa mystinen/hiljainen. Naiset näkee sen uhkana vaikkeivat myönnä tota. He luulee että nätit on automaattisesti jotain miestennielijöitä jotka haluaa kaikkien miesten huomion. Itsehän olin varsinkin nuorempana tosi nätti ja hiljainen ja aina muut tytöt alkoi jollain tapaa "piikitellä". Mä oon kuitenkin aina halunnut vain yhden miehen eikä juuri kiinnosta vieraiden miesten huomio. harminllista, että ihmiset olettaa asioita ulkonäön perusteella mutta ei kai sille mitään voi.
Minulla on sama kokemus ja itsekin halusin vain yhden miehen, enkä ollut kiinnostunut kenestä tahansa. Vaikutti myös siltä, ettei kaverit halunneet minun saavan poikaystävää, vaikka heillä itsellä oli.
on liian kaunis ja hiljainen ja sit huomaa et miehet kiinnostuu siitä naisesta