Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (5375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pahemmin tunne asiaa, joten kysyn: onko Harry kertonut, miksi hän haluaa lapsilleen englantilaisen koulutuksen? Eikö hän aikoinaan lähtenyt ovet paukkien tarkoituksenaan elää amerikkalaista elämää?
Ainakin on uumoiltu koti-ikävää. Monet ulkomailla asuvat kokevat sitä. Jotkut palaavat kotimaahansa siitä syystä. Muita syitä voivat olla se, että Harryn isä on iäkäs ja sairas. Harry voi pelätä aikaa, jolloin isää ei enää ole. Nyt on vielä mahdollista paikata välejä isään ja olla tekemisissä. Ulkopuolisena hämmästyttää, että heillä on varaa taas kerran asettua arvattavasti hienoihin puitteisiin asumaan.
Ketjukatenistien mukaan heiltä on rahat loppu. Kolmea taloa kuitenkin pitävät yllä. Lasten koulukin maksaa $35,000 per nenä per vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanistihan on psykopaattinarsisti. Sieltä se alentuvuus tulee.
Nyt tekisi mieli analysoida sinuakin yhtä raudanlujalla ammattitaidolla mitä olet tässä tuonut esiin mutta antaa nyt vielä tämän kerran olla.
Raudanlujalla ammattitaidolla? Joo ei. Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tekisi mieli analysoida sinuakin yhtä raudanlujalla ammattitaidolla mitä olet tässä tuonut esiin mutta antaa nyt vielä tämän kerran olla.
Täällä on näköjään yksi joka tämän tapauksen tuntee ja tietää. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Meghanisti meghanistin tuntee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on näköjään yksi joka tämän tapauksen tuntee ja tietää. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Meghanisti meghanistin tuntee.
Tuntee rääväsuun tymähkön kateinistin menneisyydestä. Ja saa tietoja mätyskästä nykyäänkin. 😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin Instassa oli kaunis Gloria Steinemin muistokirjoitus. Varmaan vihaajia suututtaa, kun hän ei kerro itsestään ja uudesta elämästään vaan kunnioittaa muita.
Aika monta kertaa sanoi taas I, minä.
Sillä tavalla kunnioitti, sillai Trumpin tavalla. Trumppi ja Megzu, ne pistetään vielä pussauskoppiin. Sitten vasta mekanistia vituttaakin..
Voi sinua kullannuppua. Hänen kirjoituksessaan oli peräti kaksi I-sanaa, joista toinen oli Glorian sitaatissa.
Ja 6 kertaa me tai my. Tähän päälle ne I:t. Minäminäminä.
Kovin kivaa olisi keskustella oikeasti sisällöistä, mutta jos se on liikaa vaadittu, puhutaan sitten pronomineista. She oli 10 kertaa. I oli kahdesti, ja se viittasi kerran Meghaniin ja kerran Gloriaan. Me tai my oli 6 kertaa, her oli 5 kertaa.
Että kenestä siinä sinun mielestäsi puhuttiin?Lähinnä megsusta, kuten aina.
- ohisTeidän katenistien ongelma on se, ettette osaa yhtään englantia ettekä voi myöntää sitä. Välillä se johtaa tällaisiin koomisiin tilanteisiin, että yritätte inttää vastoin parempaa tietoa.
Haha. Juurihan aiemmin referoin sanasta sanaan pääkohdat. Menikö ohi? Vai poistitko sen jo?
Minun rakas ystävä. Minun mentori. Antoi minulle rannekkeen, jota minä pidän joka päivä. Minä tein hänen kanssaan haastatteluja. Hän vietti kiitospäiviä minun perheeni kanssa ja tutustutti minut minun uusiin parhaisiin kavereihin. Auttoi minua minun vaikeina ainoina.
Kyllähän tuollainen vääntää ujon ja hiljaisen suomalaisen sisuskaluja kun toinen uskalta puhua ääneen vielä itsestäänkin sensijaan että sulautuisi tapettiin ihan sovulla.
Heh-heh. En nyt vielä kateudesta kieriskelisi tuollaisen aikaansaannoksen edessä. Alakoululaisen kesäloma-aine.
Harry palaa rahastamaan Dianalla, kuten tiedettiin.
https://www.dailymail.com/news/royals/article-16105273/prince-harry-dia…
Vierailija kirjoitti:
Tosi mukava veli. Omia nyt äitin muisto.
Vierailija kirjoitti:
Meghan esittänee Dianaa.
Taas on poistettu viestejä roppakaupalla olisi kiva tietää että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän ketjun inspiroimana alkanut seurata Meghanin instaa ja Sussexien sivustoa. He ottavat kantaa sananvapauskysymyksiin, lasten oikeuksiin ja media-alaan, kunnioittavat kuolleita ja antavat kiitosta hyväntekijöille. Useimmiten aiheet eivät käsittele heitä itseään.
Tuntuu tosi huvittavalta, miten täällä joku pauhaa, kuinka Meghan janoaa huomiota itselleen. Lähteenä varmaan jotkut Daily Mailin tuntemattomat kaverit ja tekoälyvideot. Tulee sellainen olo, että on kaksi eri Meghania, se, joka oikeasti elää ja toimii somekanavissaan ja se, josta täällä puhutaan.
Miksi Meghan ei live-esityksissä/videoilla ole samanlainen? Miksi hän haluaa antaa hyvin erilaisen kuvan itsestään kuin somessa? Onko hän omien somekanaviensa sisällöntuottaja voi voisiko kiireisellä miljonäärillä olla siihen palkattua henkilökuntaa?
En yleensä katso videoita, koska aika moni on tekoälyllä tehty tai sitten vain todella oudosti leikattu. Meghanin tekstejä luen mielelläni, ja mielestäni ne ovat fiksuja.
Edustusmatka, Invictus, hoviajan ym videoita ei ole tehty tekoälyllä eikä leikattu omituisesti. Heitinkin ajatuksen että jos Meghanin tekstit eivät olekaan hänen kirjoittamiansa? Tai ovat mutta eivät sittenkään kerro ko henkilön todellisista ajatuksista ja asenteista vaan ovat teatteria meghahaon näyttelijä ja kasvanut Pulmuset-studiolla, tehty juurikin seuraajien sumuttamiseksi. Laskelmoivalta persoonalta kun vaikuttaa.
Mun mielestäni nimenomaan se, mitä hän kirjoittaa nyt ja mistä aiheista, on relevantimpaa kuin se, miten hän on räpäyttänyt silmiään joskus 7 vuotta sitten. Mutta toki jokainen saa keskittyä niihin asioihin, jotka kokee itselleen merkittävimmiksi.
Ihanan merkittävää oli se kun nauroi mallin kompuroinnille Pariisin muotiviikolla. Haki vielä vahvistusta vieressä istuvalta mieheltä mutta kun ei saanut nolostui vähän mutta tuskin oman käytöksensä takia vaan siksi että tuli torjutuksi. Siitä ei ole seitsemää vuotta kuten ei monista muistakaan videoista. Niitä on ja tulee.
Linkki tähän?
Megsufani poistaa viestejä taas! Ehkä hän onkin mode!! Teen tästä valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Jep! Säännöissä lukee, että niitä viestejä ei poisteta edes pyynnöstä, jotka ovat sääntöjen mukaisia. Silti täältä lähtee täysin asiallista keskustelua, mutta tuon yhden syöpäviestit saa jäädä. Jos megfani ei ole mode, on tämä täysin outoa! Saako siis modet riehua palstalla? Taitaa olla potkut tulossa.
Jotenkin tuntuu, että ero on tulossa. Harry ei viihtynyt Kaliforniassa, masentui jopa. Meg ei viihdy UK:ssa, ahdistuu. Nyt kovat paineet osoittaa, että syvä on yhteys ja rakkautta on. Hampaat irvessä ollaan yhdessä, koska kaikki odottaa eroa ja sitä vahingoniloa eivät halua antaa. Onnellisilta eivät vaikuta, vaan ovat vielä enemmän ovat väkisin yhdessä kuin kuninkaalliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep! Säännöissä lukee, että niitä viestejä ei poisteta edes pyynnöstä, jotka ovat sääntöjen mukaisia. Silti täältä lähtee täysin asiallista keskustelua, mutta tuon yhden syöpäviestit saa jäädä. Jos megfani ei ole mode, on tämä täysin outoa! Saako siis modet riehua palstalla? Taitaa olla potkut tulossa.
Ja siksi hän on täällä aina! Todellakin lähtee nyt viestiä vähän ylemmälle taholle tästä kahjosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saa potkuja, sillä tuota samaa on harrastanut Ex-Koivu -ketjussa jo toista vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Williamissa tulee kuningas samalla sekunnilla kun Charles kuolee. Se on ainoa mikä on selvää.
Harryn onkin parempi ryömiä kontillaan Charlesin edessä, kun isukki elää vielä. Sen jälkeen tuleekin gingerille huonot ajat...
Ei siltä pelkästään lähde loputkin hiukset, if you know what I'm sayin '.
I dont have a clue. You better put your thoughts into words if you know how.
Viljonkin hiukset on lähteneet 20v sitten ja harmaantunut. Harryn perhe pysyttelee hyvin kaukana viljon hullujen huoneella. Elää omaa elämää. Ei varmasti ole kontillaan vaikka sinä niin toivot. Sinä myös toivot että Meghan joutuisi niiIlemaan ,,,mutta sitä päivää ei tule. Naurettavan näköistä katsoa kun Kati niiata humpsauttaa Rotvailerin edessä. Huh. Huh.
Miksi asialliset viestit on poistettu ja tällaiset viestit jätetty tänne palstalle. Outoa Sanoman politiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän ketjun inspiroimana alkanut seurata Meghanin instaa ja Sussexien sivustoa. He ottavat kantaa sananvapauskysymyksiin, lasten oikeuksiin ja media-alaan, kunnioittavat kuolleita ja antavat kiitosta hyväntekijöille. Useimmiten aiheet eivät käsittele heitä itseään.
Tuntuu tosi huvittavalta, miten täällä joku pauhaa, kuinka Meghan janoaa huomiota itselleen. Lähteenä varmaan jotkut Daily Mailin tuntemattomat kaverit ja tekoälyvideot. Tulee sellainen olo, että on kaksi eri Meghania, se, joka oikeasti elää ja toimii somekanavissaan ja se, josta täällä puhutaan.
Miksi Meghan ei live-esityksissä/videoilla ole samanlainen? Miksi hän haluaa antaa hyvin erilaisen kuvan itsestään kuin somessa? Onko hän omien somekanaviensa sisällöntuottaja voi voisiko kiireisellä miljonäärillä olla siihen palkattua henkilökuntaa?
En yleensä katso videoita, koska aika moni on tekoälyllä tehty tai sitten vain todella oudosti leikattu. Meghanin tekstejä luen mielelläni, ja mielestäni ne ovat fiksuja.
Edustusmatka, Invictus, hoviajan ym videoita ei ole tehty tekoälyllä eikä leikattu omituisesti. Heitinkin ajatuksen että jos Meghanin tekstit eivät olekaan hänen kirjoittamiansa? Tai ovat mutta eivät sittenkään kerro ko henkilön todellisista ajatuksista ja asenteista vaan ovat teatteria meghahaon näyttelijä ja kasvanut Pulmuset-studiolla, tehty juurikin seuraajien sumuttamiseksi. Laskelmoivalta persoonalta kun vaikuttaa.
Mun mielestäni nimenomaan se, mitä hän kirjoittaa nyt ja mistä aiheista, on relevantimpaa kuin se, miten hän on räpäyttänyt silmiään joskus 7 vuotta sitten. Mutta toki jokainen saa keskittyä niihin asioihin, jotka kokee itselleen merkittävimmiksi.
Ihanan merkittävää oli se kun nauroi mallin kompuroinnille Pariisin muotiviikolla. Haki vielä vahvistusta vieressä istuvalta mieheltä mutta kun ei saanut nolostui vähän mutta tuskin oman käytöksensä takia vaan siksi että tuli torjutuksi. Siitä ei ole seitsemää vuotta kuten ei monista muistakaan videoista. Niitä on ja tulee.
Linkki tähän?
Etsi itse.
Et sinäkään oke laittanut vieläkään linkkiä siihen uutiseen, jossa kerrottiin Charlesin pyytäneen Harryä palaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin lomakkeella palautteen. Saa laittaa muutkin. Työsopimuksen vastaista rikkoa sääntöjä noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin saa potkuja, sillä tuota samaa on harrastanut Ex-Koivu -ketjussa jo toista vuotta.
No onpahan annettu palautetta. Voihan tämän ylemmille tahoillekin viedä. Vauvalla lienee päätoimittaja.
Viljonkin hiukset on lähteneet 20v sitten ja harmaantunut. Harryn perhe pysyttelee hyvin kaukana viljon hullujen huoneella. Elää omaa elämää. Ei varmasti ole kontillaan vaikka sinä niin toivot. Sinä myös toivot että Meghan joutuisi niiIlemaan ,,,mutta sitä päivää ei tule. Naurettavan näköistä katsoa kun Kati niiata humpsauttaa Rotvailerin edessä. Huh. Huh.