Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (5393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin Instassa oli kaunis Gloria Steinemin muistokirjoitus. Varmaan vihaajia suututtaa, kun hän ei kerro itsestään ja uudesta elämästään vaan kunnioittaa muita.
Aika monta kertaa sanoi taas I, minä.
Sillä tavalla kunnioitti, sillai Trumpin tavalla. Trumppi ja Megzu, ne pistetään vielä pussauskoppiin. Sitten vasta mekanistia vituttaakin..
Voi sinua kullannuppua. Hänen kirjoituksessaan oli peräti kaksi I-sanaa, joista toinen oli Glorian sitaatissa.
Ja 6 kertaa me tai my. Tähän päälle ne I:t. Minäminäminä.
Kovin kivaa olisi keskustella oikeasti sisällöistä, mutta jos se on liikaa vaadittu, puhutaan sitten pronomineista. She oli 10 kertaa. I oli kahdesti, ja se viittasi kerran Meghaniin ja kerran Gloriaan. Me tai my oli 6 kertaa, her oli 5 kertaa.
Että kenestä siinä sinun mielestäsi puhuttiin?Lähinnä megsusta, kuten aina.
- ohis
Teidän katenistien ongelma on se, ettette osaa yhtään englantia ettekä voi myöntää sitä. Välillä se johtaa tällaisiin koomisiin tilanteisiin, että yritätte inttää vastoin parempaa tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän ketjun inspiroimana alkanut seurata Meghanin instaa ja Sussexien sivustoa. He ottavat kantaa sananvapauskysymyksiin, lasten oikeuksiin ja media-alaan, kunnioittavat kuolleita ja antavat kiitosta hyväntekijöille. Useimmiten aiheet eivät käsittele heitä itseään.
Tuntuu tosi huvittavalta, miten täällä joku pauhaa, kuinka Meghan janoaa huomiota itselleen. Lähteenä varmaan jotkut Daily Mailin tuntemattomat kaverit ja tekoälyvideot. Tulee sellainen olo, että on kaksi eri Meghania, se, joka oikeasti elää ja toimii somekanavissaan ja se, josta täällä puhutaan.
Miksi Meghan ei live-esityksissä/videoilla ole samanlainen? Miksi hän haluaa antaa hyvin erilaisen kuvan itsestään kuin somessa? Onko hän omien somekanaviensa sisällöntuottaja voi voisiko kiireisellä miljonäärillä olla siihen palkattua henkilökuntaa?
En yleensä katso videoita, koska aika moni on tekoälyllä tehty tai sitten vain todella oudosti leikattu. Meghanin tekstejä luen mielelläni, ja mielestäni ne ovat fiksuja.
Onko nekin tehty tekoälyllä?
Eivät ole.
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko gloria megin viimeinen ystävä? 😭
Minä tiedän nimeltä kymmenkunta Megin ei julkkisystävää ja lisäksi julkkisystävät. Siellä on ystäviä ihan opiskeluajoista yliopistosta asti. En jaksa raapustaa sitä nimilitaniaa tähän , on niin pitkä. Etsikää itse. Ai niin ettehän te etsi vaan keksitte taas jonkun hassun hauskan asiaan liittymättömän solvauksen tähänkin.
Toki tiedät. Ja varmasti puhelinnumerotkin.
Aika monet heistä lienee ghostattu jo kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin Instassa oli kaunis Gloria Steinemin muistokirjoitus. Varmaan vihaajia suututtaa, kun hän ei kerro itsestään ja uudesta elämästään vaan kunnioittaa muita.
Sillä tavalla kunnioitti, sillai Trumpin tavalla. Trumppi ja Megzu, ne pistetään vielä pussauskoppiin. Sitten vasta mekanistia vituttaakin..
Voi sinua kullannuppua. Hänen kirjoituksessaan oli peräti kaksi I-sanaa, joista toinen oli Glorian sitaatissa.
Kovin kivaa olisi keskustella oikeasti sisällöistä, mutta jos se on liikaa vaadittu, puhutaan sitten pronomineista. She oli 10 kertaa. I oli kahdesti, ja se viittasi kerran Meghaniin ja kerran Gloriaan. Me tai my oli 6 kertaa, her oli 5 kertaa.
- ohisTeidän katenistien ongelma on se, ettette osaa yhtään englantia ettekä voi myöntää sitä. Välillä se johtaa tällaisiin koomisiin tilanteisiin, että yritätte inttää vastoin parempaa tietoa.
Haha. Juurihan aiemmin referoin sanasta sanaan pääkohdat. Menikö ohi? Vai poistitko sen jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tämän ketjun inspiroimana alkanut seurata Meghanin instaa ja Sussexien sivustoa. He ottavat kantaa sananvapauskysymyksiin, lasten oikeuksiin ja media-alaan, kunnioittavat kuolleita ja antavat kiitosta hyväntekijöille. Useimmiten aiheet eivät käsittele heitä itseään.
Tuntuu tosi huvittavalta, miten täällä joku pauhaa, kuinka Meghan janoaa huomiota itselleen. Lähteenä varmaan jotkut Daily Mailin tuntemattomat kaverit ja tekoälyvideot. Tulee sellainen olo, että on kaksi eri Meghania, se, joka oikeasti elää ja toimii somekanavissaan ja se, josta täällä puhutaan.
Miksi Meghan ei live-esityksissä/videoilla ole samanlainen? Miksi hän haluaa antaa hyvin erilaisen kuvan itsestään kuin somessa? Onko hän omien somekanaviensa sisällöntuottaja voi voisiko kiireisellä miljonäärillä olla siihen palkattua henkilökuntaa?
En yleensä katso videoita, koska aika moni on tekoälyllä tehty tai sitten vain todella oudosti leikattu. Meghanin tekstejä luen mielelläni, ja mielestäni ne ovat fiksuja.
Eivät ole.
Mutta meghanistit suorastaan rakastavat tekoälytekstejä! Niitä on paljon ketjussa nähty: kappaleittain kehuvia juttuja Marklesta ja Harrystä ja niiden "biznikzistä". Jokaisen kappaleen alussa on aina muutama sana lihavoituna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ohisTeidän katenistien ongelma on se, ettette osaa yhtään englantia ettekä voi myöntää sitä. Välillä se johtaa tällaisiin koomisiin tilanteisiin, että yritätte inttää vastoin parempaa tietoa.
Haha. Juurihan aiemmin referoin sanasta sanaan pääkohdat. Menikö ohi? Vai poistitko sen jo?
Minun rakas ystävä. Minun mentori. Antoi minulle rannekkeen, jota minä pidän joka päivä. Minä tein hänen kanssaan haastatteluja. Hän vietti kiitospäiviä minun perheeni kanssa ja tutustutti minut minun uusiin parhaisiin kavereihin. Auttoi minua minun vaikeina ainoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko gloria megin viimeinen ystävä? 😭
Minä tiedän nimeltä kymmenkunta Megin ei julkkisystävää ja lisäksi julkkisystävät. Siellä on ystäviä ihan opiskeluajoista yliopistosta asti. En jaksa raapustaa sitä nimilitaniaa tähän , on niin pitkä. Etsikää itse. Ai niin ettehän te etsi vaan keksitte taas jonkun hassun hauskan asiaan liittymättömän solvauksen tähänkin.
Toki tiedät. Ja varmasti puhelinnumerotkin.
Aika monet heistä lienee ghostattu jo kauan sitten.
Rakas ystävä Mulroney tulee ainakin heti mieleen.
Vierailija kirjoitti:
AI meghanistin mielestä Marklen tekstit ovat fiksuja??
Miten en ole ollenkaan yllättynyt? Hmmm. 🤔
Katenisti yritti tässä juuri lukea Meghanin kirjoittamaa muistokirjoitusta eikä edes tajunnut, kenestä siinä puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun rakas ystävä. Minun mentori. Antoi minulle rannekkeen, jota minä pidän joka päivä. Minä tein hänen kanssaan haastatteluja. Hän vietti kiitospäiviä minun perheeni kanssa ja tutustutti minut minun uusiin parhaisiin kavereihin. Auttoi minua minun vaikeina ainoina.
Kannattaisi ehkä sunkin kokeilla tekoälyä, jos käännöstaito on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole.
Mistä tiedät?
Olen eri, mutta ei tekoälyä edes ollut silloin kun Meghan piti blogia.
Siinä sitä Meghanin fiksuutta: minä minä ja minä. Ja minun. Varsinkin minun.
En ihmettele, että meghanisti niin sitä rakastaa. Sehän on ihan kuin meghanisti itse. To a tee.
Vierailija kirjoitti:
Wiljmin rukouksiin on vastattu. Isä kuningas halusi rakkaan velipojan lähelleen... 🤭🤣
Näin se tuotti tulosta kun joka ilta rukoili. 🙏🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän sen ihan sulle ja megille. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jätän sen ihan sulle ja megille. 🤣
Katenisti taas nolaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghan ei taida päästä siihen sarjaan. Muutkin yhtiöt dissaavat. On liian iso mainehaitta. Voivoi.
No sille itselleenhän se "mainehaitta" syynä roolin peruuntumiselle on huomattavasti parempi asia, kuin ettei oikeasti ole kaksinen näyttelijä. Ja mainehaitan se itse kääntää niin, että kollegat eivät kestä sen suuurta suosiota.
Kyllä se kuule on parempi näyttelijä kuin Kim Kardashian joka kilpailee roolista Meghanin kanssa, jos Guy on fiksu hän ottaa Meghanin joka osaa näytellä ja on taatusti ammattilainen. Meghan tuo sarjalle julkisuutta kuten toisi Kim myös, mutta kun Kim on epäaito eikä osaa näytellä muuta kuin peppuaan. Meghan on rautainen ammattilainen ja upea työtoveri kuten suitsissa olleet kollegat ovat kertoneet.
Kumpikin yhtä huonoja, mutta kimillä vähän parempi maine ihmisenä.
Ja pikkasen onnistuneemmat bisnekset. 😅😅
Tuskin se nyt roolitukseen vaikuttaa.
Voi vaikuttaa. Kummalla on enemmän seuraajia ja faneja? Villi arvaus?
Taidetaan Meghanista vouhkata tällä hetkellä julkisuudessa enemmän. Lisäksi on pieni bonus saada herttuatar sarjaan.
Juu, vouhkataan, mutta millä sävyllä? Ei kovin hyvällä. Plus kausi tulisi vasta ensi syksynä ulos. Siihen mennessä meg on voinut kusta lisää muroihin. Ehkä ei ole enää edes herttuatar. Tittelillä ei hänen kohdallaan ole edes väliä, koska kukaan ei pidä häntä oikeana herttuattarena. Paitsi megsufanit.
Eikä kukaan muu kuin katenisti voi pitää Katea prinsessana tai Camillaa kuningattarena. Meghan on saanut elämässään aikaan enemmän kuin nuo kaksi yhtenlaskettuna.
Tehnyt hilloja ja näytellyt yhdessä sarjassa. 🤣 Kyllä kuningatar 🍑 on saanut aikaan. Lähinnä sekaannusta ja sortoa.
Meghan on työskennellyt myös suurlähetystössä buenos airesissa. Ajaa ihmisoikeusasioita ja on poliittisesti aktiivinen. Hovi ei tykännyt hänen poliittisista mielipiteiden ilmaisuistaan. Täysin mahdoton yhtälö itsenäinen rohkea elämää nähnyt nainen vastassa maailman jäykin patsastelupaikka.
Ja silti piti tunkea sinne! Miksi? Onko se tyhmä? Vai onko Harry? Vai onko ne molemmat?
Rakkaus. Onneksi tajusivat lähteä ajoissa pois.
Katsotaan nyt ihan rauhassa kuinka ja kauan se rakkaus kestää. Puhutaan sitten lisää aiheesta :)
Uikuta lisää. Charles vaan halusi Harryn perheen lähelleen. Koeta kestää ...
Äläs nyt innostu kun et varmaksi tiedä mitä siellä kulissien takana on tapahtunut ja tapahtumassa.
Kukaan ulkopuolinen ei tiedä. Ehkä se selviää myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiljmin rukouksiin on vastattu. Isä kuningas halusi rakkaan velipojan lähelleen... 🤭🤣
Mitä rukoilit? Muista, että mitään jumalia ei ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä sitä Meghanin fiksuutta: minä minä ja minä. Ja minun. Varsinkin minun.
En ihmettele, että meghanisti niin sitä rakastaa. Sehän on ihan kuin meghanisti itse. To a tee.
Sinä rakastat Andrevia tissipalloineen... onhan ellukan lellipoika muihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Charles houkutteli Harryn ja Meghanin britteihin, koska Andyn oikeudenkäynti on tulossa ja halutaan muita otsikoita. Eli he tulivat tietämättään savuverhoksi siihen, ettei Andrewn touhuja päästä lukemaan lehdistä.
William syöttää koko ajan nyt lehdistölle huhuja joita voivat märehtiä.
Maan asioiden salaisten tietojen vuotamisjuttua ei Viljo voi peitellä millään. Ei voinut enää Charleskaan kun syyttäjä laittoi seinää vasten. Charlesin oli pakko sanoa että on mukana rikoksen selvittelyssä. Oli tietoinen asiasta mutta salasi Ellun ja ym kanssa. Samalla on tutkinnan alla kaikki salatut rahasotkut ja pimitykset.
Mitä arvelet, toistatko tämänkin lauseen 700 vai 900 kertaa tänään? Kaikille on jo tullut selväksi mielipiteesi kyseisestä asiasta. Ei täällä kukaan muukaan toistele maniassa aamusta yöhön jotain yhtä lausetta ylimielisenä ja välittämättä toisista kommentoijista :(
Mikä tuo "Ellu, Villu, Kallu" -hullu oikein on? Tämä on ketju Suussexeista, ja ne ovat hoviin kuulumattomat ihmiset.
Äsken Huomenta Suomen lähetyksessä kuninkaallisasiantuntija puheli suoraan sanoen naureskellen harryn ja meghanin tilanteesta, ja sanoi mm. että brittilehdet eivät kirjoittele pahemmin mitään, eli eivät halua antaa palstatilaa. Kertoo asenteista aika hyvin. Sanoi myös, että muutto uutisoitiin, mutta sitten tuli hiljaisuus.
Mikä taho lähtee tuollaisia sponsoroimaan, pakko olla Charles.
Ei ole lehdillä mitään kirjoitettavaa kun Harry ja Meghan ovat nyt yksityishenkilöinä maassa ja haluavat pitää perheensä piilossa ja elää rauhassa.
Nimenomaan. Elävät omaa vapaata elämää niinkui mekin.
Unohdit lisätä sen itse valitsemaansa elämää kaukana myrkyllisestä ilmapiiristä.
Tai sen keskipisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä rukoilit? Muista, että mitään jumalia ei ole olemassa.
Vähän ohi.....Kyllä se tässäkin sakissa on nähty että Jumala on olemassa. Tiedät mitä tarkoitan.
Meg ja meghanisti on melko samalla tasolla.