Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniian- pohdiskellaanpa tätä!
Mitä tapahtuu kun Prinssi Harry ja Meghan muuttavat takaisin Britanniaan - Ilta-Sanomat https://share.google/UN3C6Iy3yIfd5oKxj
Kommentit (4329)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn ja Meghanin päätös puhua julkisuudessa kokemuksistaan saa paljon ymmärrystä ja tukea ympäri maailmaa, ja monet kokevat, että he toimivat täysin oikein murtaessaan hovin vaikenemisen kulttuurin.
Miljoonien ihmisten mielestä pariskunnan avautuminen oli paitsi perusteltua, myös välttämätöntä seuraavista syistä:
Mielenterveyden ja oman tarinan puolustaminen: Meghan kertoi avoimesti kärsineensä vakavista mielenterveysongelmista ja itsetuhoisista ajatuksista kuninkaallisessa perheessä ilman, että sai hovilta apua. Monien mielestä oli rohkea ja oikea teko asettaa oma terveys ja perhe hoviprotokollan edelle ja kertoa maailmalle, mitä suljettujen ovien takana todella tapahtui.
Brittimedian ajojahdin paljastaminen: Sussexin herttuapari nosti valokeilaan sen, miten brittiläinen iltapäivälehdistö kohteli Meghania rasistisesti ja vihamielisesti. Koska hovi ei puolustanut Meghania julkisesti, pariskunnan oli otettava medianhallinta omiin käsiinsä ja katkaistava huhuilta siivet omalla äänellään.
Tuo hovin huono tapa ollut missä paetaan vastuuta
Lakaistaan asiat maton alle . Ja ollaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut
Heistä tehtiin sylkykuppi
Jo oli aikakin hieman ravistella tuota kaikkea
Toivon että Feguson kirjassaan revittelee ja levittelee kaikki Ellun ym..muidenkin piiloon painetut ilkeydet, eriarvoisuudet, rahojen suhmuroinnit ym. Ym. Ym..Kansan kuuluu tietää miten ja minne heidän verohansa on menneet.
Britannian veronmaksajat ylläpitivät prinssi Harryn elämää 35 vuotta. Ja jos Harryn vaatimus toteutuu, ylläpito jatkuu taas vuodesta 2026 alkaen.
Mitä sitten? Harry on syntymäprinssi ja hänelle kuuluisi ylläpito.
Ei kuulu. Hän ei ole working royal vaan hänen tulee itse elättää itsensä. Ei Harrylla ole mitään erityisoikeuksia.
Kyllä kuuluu vaikka ei olekaan työtä tekevä kuninkaallinen. Kuninkaan lapsi ja elämä mennyt pilalle hovissa, niin vähintä on, että saisi elatuksen.
Tuntuu niin tutulta.. jonkun elämä meni pilalle menestyvän jääkiekkoilijan vaimona luksuselämää elellessä toimettomana, eron tultua olisi miehen velvollisuus yhä elättää ex-vaimonsa törsäilevä elämä.. Ai niin Harrylta ja Meghanilta riistettiin vaatteetkin päältä kun hovista ulos heitettiin, eräs toinen heitettiin alasti katuojaan..
Juu ihan selvää on kuka täällä vouhkaa ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrysta tulee vaikutelma yksinkertaisesta, helposti ohjailtavissa olevasta hemmotellusta tyhjäntoimittajasta joka ei ymmärrä syy- ja seuraussuhteita. Katsoo maailmaa tiukasti omasta navasta käsin ja on itse kaiken keskipiste.
Jep. Meghanin lisäksi myös Harry on narsisti. Siinä on oikeasti vakka löytänyt kantensa. Vallan erinomainen avioliitto.
Chelsy Davyllä oli järkeä ja mielenmalttia häipyä vielä kun ehti.
Ei kukaan järkevä nainen huolinut Harrya. Mitään Megxitiä yms Megisdraamaa ei olisi tullut, jos normaali nainen olisi kelpuuttanut Harryn. Harry ei ole hyvä kumppani, joten ei mikä tahansa prinssi fiksuille naisille kelpaa. Jos Harry olisi itse fiksu, niin hän olisi saanut jonkun järkevän naisen :)
Höpsö, Meghan on Harrylle juuri oikea nainen. Vahva, mielipiteitä omaava ja kauniskin vielä. Onni näkyy heissä.
Sikäli oikea, että kumpikaan ei ole penaalin terävin kynä ja molemmilla on narsistisia piirteitä. Kaikki on minäminä ja minä.
Niin, olen samaa mieltä Williamista ja Katesta. Williamista narsistisuus suorastaan huutaa päin näköä. Empaattisuuden puute, raivokohtaukset, luulo omasta ylemmyydestä..
Vierailija kirjoitti:
Harry on elänyt harvinaisen etuoikeutettua elämää. Piloille lellitty, kun kehtaa valittaa. Mitään ammattiakaan ei ole armeijassa leikkimisen jälkeen hankkinut, vaikka siitä on jo 11 vuotta!
Sietäisi hävetä.
Se on muuten luojan lykky, että Williamista tulee kuningas. Olisi katastrofi, jos Harry olisi esikoinen. Miettikää noin typerää hallitsijaa. Sois monarkian loppu.
Vierailija kirjoitti:
Harry on MIESLAPSI! Mieslapsi/aikuisvauva. Aikuinen ukko jaksaa märistä siitä, että isoveli sai pari makkaraa enemmän lapsena kuin hän.
Pilalle hemmoteltu nulikka.
Diana ja Charles mokasivat tämän kersan kasvatuksen.
Miksi haukut Harrya, jos muut ovat pilanneet hänet? Samalla tavalla tai oikeastaan pahemmin on pilattu William; kukkoilee kuten vain mieslapset voivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrysta tulee vaikutelma yksinkertaisesta, helposti ohjailtavissa olevasta hemmotellusta tyhjäntoimittajasta joka ei ymmärrä syy- ja seuraussuhteita. Katsoo maailmaa tiukasti omasta navasta käsin ja on itse kaiken keskipiste.
Jep. Meghanin lisäksi myös Harry on narsisti. Siinä on oikeasti vakka löytänyt kantensa. Vallan erinomainen avioliitto.
Ei kukaan järkevä nainen huolinut Harrya. Mitään Megxitiä yms Megisdraamaa ei olisi tullut, jos normaali nainen olisi kelpuuttanut Harryn. Harry ei ole hyvä kumppani, joten ei mikä tahansa prinssi fiksuille naisille kelpaa. Jos Harry olisi itse fiksu, niin hän olisi saanut jonkun järkevän naisen :)
Höpsö, Meghan on Harrylle juuri oikea nainen. Vahva, mielipiteitä omaava ja kauniskin vielä. Onni näkyy heissä.
Sikäli oikea, että kumpikaan ei ole penaalin terävin kynä ja molemmilla on narsistisia piirteitä. Kaikki on minäminä ja minä.
Niin, olen samaa mieltä Williamista ja Katesta. Williamista narsistisuus suorastaan huutaa päin näköä. Empaattisuuden puute, raivokohtaukset, luulo omasta ylemmyydestä..
Hauhau hellu.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Arska tai Lilliputti, niin olisin suunnattoman vihainen vanhemmille Megsulle ja Hartsalle siitä, että eivät antaneet mahdollisuutta tutustua hoviin tai serkkuihin. Oma isoisä olisi kuningas, mutta tyhmien vanhempien takia ei olisi kunnon mahdollisuutta pysyä mukana kuninkaallisten touhuissa.
Tosi ankeat ovat Harry ja Meghan vanhempina.
Lankeaahan niille perintönä upea liemienkeittelijän ura. Arska voi valaa vaikka kynttilöitäkin. Lilliputteri heittää lisäksi mallinkeikkaa, jos on perinyt legs for miles. Harza ja Marzu litkivät viiniä ja kannustavat jälkikasvuaan yrittämään. Jos ei onnistu, niin hoviin kerjuulle, sen iskä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on MIESLAPSI! Mieslapsi/aikuisvauva. Aikuinen ukko jaksaa märistä siitä, että isoveli sai pari makkaraa enemmän lapsena kuin hän.
Pilalle hemmoteltu nulikka.
Diana ja Charles mokasivat tämän kersan kasvatuksen.
Miksi haukut Harrya, jos muut ovat pilanneet hänet? Samalla tavalla tai oikeastaan pahemmin on pilattu William; kukkoilee kuten vain mieslapset voivat.
Hauhau ja kyynel. 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin ainoa vika on että hän on amerikkalainen joka ei pelkää muita ihmisiä. Ei osaa vähätellä itseään ja tekemisiään suomalaiseen tapaan. Hän sanoo minä, minä ja suomalainen sanoo enhän minä mitään.
Ei Williamin tarvitse luulotella mitään omasta ylemmyydestään. Hän on Walesin prinssi, hänestä tulee kuningas ja hän on tiennyt sen aina. Mistään epänormaalista raivoamisesta ei ole mitään todellista tietoa, meghanistit sitä jaksavat jankuttaa. Hänestä huokuu huumorintaju, älykkyys, lempeys ja jämäkkyys. kaikki hyviä ominaisuuksia hallitsijalle.
Teidän Kultapoika Harryhan se on jonka täytyy (joka kuvittelee että hänen täytyy) uhota ja todistella olevansa jotakin suurta. Olisi opiskellut ja hankkinut sen ammatin niin nyt ei tarvitsisi riidellä ja mouhata kuinka karu, epäreilu ja onneton elämä hänellä onkaan ollut kun isoveljestä tulee kuningas.
Harry on kyllä harvinaisen surullinen tapaus. Hirveä lapsuus, hirveä nuoruus, hirveä perhe, hirveä suku, hirveä vaimo, hirveä tulevaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harry on elänyt harvinaisen etuoikeutettua elämää. Piloille lellitty, kun kehtaa valittaa. Mitään ammattiakaan ei ole armeijassa leikkimisen jälkeen hankkinut, vaikka siitä on jo 11 vuotta!
Kyllä se on kuule veli William, joka on piloille lellitty itsensä ylentäjä. Jos kaikki ei mene tämän mieslapsen mielen mukaan, niin pois alta mummot ja männynkävyt. Eipä muuten ole Willsilläkään mitään ammattia, paitsi mitä nyt käy ristimässä jonkun laivan tai tapaamassa mummoja palvelutalossa. Ambulanssikopterissa työskenteli parina päivänä viikossa pari-kolme tuntia päivässä.
Kuninkaan tehtäviin valmentautuva Walesin prinssi, working royal, on ammatin omaava, ja virassa oleva, henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Arska tai Lilliputti, niin olisin suunnattoman vihainen vanhemmille Megsulle ja Hartsalle siitä, että eivät antaneet mahdollisuutta tutustua hoviin tai serkkuihin. Oma isoisä olisi kuningas, mutta tyhmien vanhempien takia ei olisi kunnon mahdollisuutta pysyä mukana kuninkaallisten touhuissa.
Lankeaahan niille perintönä upea liemienkeittelijän ura. Arska voi valaa vaikka kynttilöitäkin. Lilliputteri heittää lisäksi mallinkeikkaa, jos on perinyt legs for miles. Harza ja Marzu litkivät viiniä ja kannustavat jälkikasvuaan yrittämään. Jos ei onnistu, niin hoviin kerjuulle, sen iskä osaa.
Kirjoitti Mrs. Hapan 2026.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, ihan on kuin MK, ihan on.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harryn ja Meghanin päätös puhua julkisuudessa kokemuksistaan saa paljon ymmärrystä ja tukea ympäri maailmaa, ja monet kokevat, että he toimivat täysin oikein murtaessaan hovin vaikenemisen kulttuurin.
Miljoonien ihmisten mielestä pariskunnan avautuminen oli paitsi perusteltua, myös välttämätöntä seuraavista syistä:
Mielenterveyden ja oman tarinan puolustaminen: Meghan kertoi avoimesti kärsineensä vakavista mielenterveysongelmista ja itsetuhoisista ajatuksista kuninkaallisessa perheessä ilman, että sai hovilta apua. Monien mielestä oli rohkea ja oikea teko asettaa oma terveys ja perhe hoviprotokollan edelle ja kertoa maailmalle, mitä suljettujen ovien takana todella tapahtui.
Brittimedian ajojahdin paljastaminen: Sussexin herttuapari nosti valokeilaan sen, miten brittiläinen iltapäivälehdistö kohteli Meghania rasistisesti ja vihamielisesti. Koska hovi ei puolustanut Meghania julkisesti, pariskunnan oli otettava medianhallinta omiin käsiinsä ja katkaistava huhuilta siivet omalla äänellään.
Tuo hovin huono tapa ollut missä paetaan vastuuta
Lakaistaan asiat maton alle . Ja ollaan niinkuin mitään ei olisi tapahtunut
Heistä tehtiin sylkykuppi
Jo oli aikakin hieman ravistella tuota kaikkea
Toivon että Feguson kirjassaan revittelee ja levittelee kaikki Ellun ym..muidenkin piiloon painetut ilkeydet, eriarvoisuudet, rahojen suhmuroinnit ym. Ym. Ym..Kansan kuuluu tietää miten ja minne heidän verohansa on menneet.
Britannian veronmaksajat ylläpitivät prinssi Harryn elämää 35 vuotta. Ja jos Harryn vaatimus toteutuu, ylläpito jatkuu taas vuodesta 2026 alkaen.
Mitä sitten? Harry on syntymäprinssi ja hänelle kuuluisi ylläpito.
Ei kuulu. Hän ei ole working royal vaan hänen tulee itse elättää itsensä. Ei Harrylla ole mitään erityisoikeuksia.
Kyllä kuuluu vaikka ei olekaan työtä tekevä kuninkaallinen. Kuninkaan lapsi ja elämä mennyt pilalle hovissa, niin vähintä on, että saisi elatuksen.
Uskotko tosissasi että Harryn lahjoilla ja luonteella hänestä olisi tullut onnellinen ja menestyvä tavisperheen jäsenenä? Nythän sai kaiken mahdollisen avun ja yltäkylläisen elämän ja tulos on mitä on. Harryn pelastus oli että sattui syntymään kuninkaalliseksi. Mitään elatus- ja ylläpitovelvollisuutta Charlesilal tai hovilla ei ole. Vai pitäisikö meidän nyt ymmärtää että Harry on jotenkin täyttä ymmärrystä vailla eikä kertakaikkiaan pärjää kuten keski-ikäisen perheellisen miehen tulisi pärjätä? Miten tuo voi lapsistaan kasvattaa täyspäisiä jos ei edes itsestään pysty huolehtimaan? Tuhansia alaisia, satoja lankoja käsissään pitelevä monta menestyvää yritystä perustanut ja niitä johtava mies?
Jos ajatellaan, että Andrewlle remontoitiin uusi kuninkaallinen asunto mielensä mukaan, vaikka hän on rikollinen, niin kyllä Harryllekin sitten kuuluisi. Harry nimenomaan pystyy huolehtimaan itsestään, on useita asuntoja itse hankkinut puhumattakaan miljoonista pankissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitti Mrs. Hapan 2026.
Kirjoittaja oli mt läski, ent alkolisti Koivukylässä 🤠
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meghanin ainoa vika on että hän on amerikkalainen joka ei pelkää muita ihmisiä. Ei osaa vähätellä itseään ja tekemisiään suomalaiseen tapaan. Hän sanoo minä, minä ja suomalainen sanoo enhän minä mitään.
Kyllä hyvinkäyttäytyvistä tykätään. On eroa olla itsevarma ja narsisti.
Ja nyt on ihan varma, että olet hellu. Haukut jatkuvasti suomalaisia, kuten anu sagimkin. Joku virolainen alemmuudentunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on kuule veli William, joka on piloille lellitty itsensä ylentäjä. Jos kaikki ei mene tämän mieslapsen mielen mukaan, niin pois alta mummot ja männynkävyt. Eipä muuten ole Willsilläkään mitään ammattia, paitsi mitä nyt käy ristimässä jonkun laivan tai tapaamassa mummoja palvelutalossa. Ambulanssikopterissa työskenteli parina päivänä viikossa pari-kolme tuntia päivässä.
Williamin ammatti on kuninkuus ja siihen hän on koko ajan valmistautunut. Juttusi oli ihan puppua.
Kuninkuus ammatti? Siinä tapauksessa William on jättänyt luennot väliin. Eihän se jaksa eikä viitsi "töissä" käydä. Ei ole turhaan workshy-nimitystä saanut briteiltä.
Muissakin hoveissa sparet ja ex-sparet elävät omaa elämäänsä, tekevät töit, joko kuninkaallisina tai sitten ihan tavallisia töitä, ei siellä kukaan itke että ylläpitoa on vailla ja se on vähintä mitä voitte antaa kun kurja kohtaloni oli rikkaaseen perheeseen kuninkaalliseksi syntyä ja elää yltäkylläinen lapsuus ja nuoruus vailla vastuuta.
Harry on hiiri eikä mies.